Escoles Bressol a Lleida (i privades)
- soclamarga
- :: pantera

- Entrades: 843
- Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
- Ubicació: Lleida
Escoles Bressol a Lleida (i privades)
Hola, ja sé que vaig molt tard per obrir un post així... però avui, dimecres i dijous són les jornades de portes obertes de les Escoles Bressols Municipals a Lleida, i volia saber opinions de les que les coneixeu o en teniu alguna informació, per anar-les a veure aquests dies.
Visc a la Bordeta i demà (avui, vaja) aniré a l'Albarés, que és la que m'agrada i la que tinc a prop de casa. Però m'agradaria aprofitar els altres 2 dies de jornades de portes obertes. Treballo al centre, i el meu home a Cap Pont (ho dic pel tema punts per proximitat de zona de treball...). Pel que he sentit fins ara, com no entri a l'Albarés no sé què farem.
Sobretot m'interessa saber com està el tema immigració (...que ningú s'ofengui...) i el tema obtenció de places... A part, evidentment, del tracte de les educadores i de l'ambient que hi ha en general. Suposo que a nivell de "continguts, mètodes i activitats" a totes les públiques es deu fer el mateix, no? Ah, seria per entrar a P1 (el nen tindrà 15 mesos al setembre).
A veure si em podeu donar informació, que vaig molt perduda, que a més només porto 4 anys a Lleida i no tinc referències de gairebé cap escola bressol/guarderia.
Ah, i de privades també eh! que si no entrem a alguna pública, almenys tenir altres alternatives...
Moltes gràcies!!
Visc a la Bordeta i demà (avui, vaja) aniré a l'Albarés, que és la que m'agrada i la que tinc a prop de casa. Però m'agradaria aprofitar els altres 2 dies de jornades de portes obertes. Treballo al centre, i el meu home a Cap Pont (ho dic pel tema punts per proximitat de zona de treball...). Pel que he sentit fins ara, com no entri a l'Albarés no sé què farem.
Sobretot m'interessa saber com està el tema immigració (...que ningú s'ofengui...) i el tema obtenció de places... A part, evidentment, del tracte de les educadores i de l'ambient que hi ha en general. Suposo que a nivell de "continguts, mètodes i activitats" a totes les públiques es deu fer el mateix, no? Ah, seria per entrar a P1 (el nen tindrà 15 mesos al setembre).
A veure si em podeu donar informació, que vaig molt perduda, que a més només porto 4 anys a Lleida i no tinc referències de gairebé cap escola bressol/guarderia.
Ah, i de privades també eh! que si no entrem a alguna pública, almenys tenir altres alternatives...
Moltes gràcies!!
Re: Escoles Bressol a Lleida (i privades)
a totes se'ns ha plantejat auqets dubte algun cop.
jo de les municipals no et puc ajudar pq quan el meu fill gran va començar la llar d'infants era menor d'un any i les municipals no l'agafaven (es veu qeu ara si ) i llavors ja em vaig decantar per les privades.
per el segon van aprofitar rotllo puntsd el germa al centre i no vaig tenir problemes.
nosaltres anem al sagrada familia pq vivim a pardinyes. de cap pont i la bordeta no conec res

jo de les municipals no et puc ajudar pq quan el meu fill gran va començar la llar d'infants era menor d'un any i les municipals no l'agafaven (es veu qeu ara si ) i llavors ja em vaig decantar per les privades.
per el segon van aprofitar rotllo puntsd el germa al centre i no vaig tenir problemes.
nosaltres anem al sagrada familia pq vivim a pardinyes. de cap pont i la bordeta no conec res
Hola!
Jo porto el petit a l'escola Bresol de Balàfia i n'estem contents, però clar, sempre estàs depenent de punts i sortejos.
El gran el portava al Patufet, que està a la Rambla d'Aragó, també va estar molt bé, feien moltes activitats opcionals, anglés, natació i no sé si feien alguna cosa més i els horaris eren més flexibles que a les públiques, vam quedar molt contents.
Si vols saber alguna cosa més ja m'ho diràs.
Jo porto el petit a l'escola Bresol de Balàfia i n'estem contents, però clar, sempre estàs depenent de punts i sortejos.
El gran el portava al Patufet, que està a la Rambla d'Aragó, també va estar molt bé, feien moltes activitats opcionals, anglés, natació i no sé si feien alguna cosa més i els horaris eren més flexibles que a les públiques, vam quedar molt contents.
Si vols saber alguna cosa més ja m'ho diràs.
- soclamarga

moltes gràcies!
Avui he anat a veure les dues municipals de la Bordeta, que de fet són les dues úniques a les que podem optar (per proximitat). L'Albarés és molt nova i molt gran (no me la imaginava taan gran), i l'altra és més velleta i petita, però tampoc m'ha desagradat, i m'han dit que potser hi ha uns 3 nens immigrants per aula més o menys... o sigui que està bé, però el problema és q per P1 només queden 5 places! quasi impossible entrar-hi... A veure si demà vaig a veure'n aguna altra...
Per les privades, sabeu si hi pots anar "quan vols" a veure-les (trucant abans, clar), o hi ha dies de portes obertes també?
Avui he anat a veure les dues municipals de la Bordeta, que de fet són les dues úniques a les que podem optar (per proximitat). L'Albarés és molt nova i molt gran (no me la imaginava taan gran), i l'altra és més velleta i petita, però tampoc m'ha desagradat, i m'han dit que potser hi ha uns 3 nens immigrants per aula més o menys... o sigui que està bé, però el problema és q per P1 només queden 5 places! quasi impossible entrar-hi... A veure si demà vaig a veure'n aguna altra...
Per les privades, sabeu si hi pots anar "quan vols" a veure-les (trucant abans, clar), o hi ha dies de portes obertes també?
a la nostra s'ha de demnar dia i hor aper veure i el director te la mostra.
Hola.. ja se que fa dies d' aquest missatge però sóc nova a la pagina hi ho he vist ara. Jo també sóc de Lleida i tinc un nen de 9 mesos,l' he portat al Trenet.. es un centre nou que esta a pardinyes que agafen nens a partir dels 4 mesos finals als 8 anys.. es tipo ludoteca però ara es diu d¡ una atra manera. El nen i va molt content.. si que va tindre uns dies de plors però aviat se li va passar,, son dos educadores per dos nens que hi ha al mati.. això pel meu nen es tot un luxe.. Si no teniu lloc per portar als vostres petits crec que pot esta molt bé, a pard de que esta molt bé, també es nou i les noies s' adapten a les necessitats de la familia.
Del tema preus no se com estan comparat amb altres privades perque no n' he anat a veure cap altra, pero en aquesta hi ha diferents preus ( hi ha la mensualitat , que hi ha diferents preus depenent de les hores que els deixis i tambe dels dies, els pots deixar 2,3 o tots els dies d la setmana. També hi ha els abonaments per si els vols deixar hores que no estan marcades o de forma esporadica..) Jo vaig començar amb un abonament ( pel tema adaptacio) pero ara ja m' he canviat a mensualitat de 3 dies a la setmana 4 hores cada dia i pago 90 € / mes.
Quina explicació mes llarga que m' ha quedat.. espero que us serveixi.
Anem comentant.
Del tema preus no se com estan comparat amb altres privades perque no n' he anat a veure cap altra, pero en aquesta hi ha diferents preus ( hi ha la mensualitat , que hi ha diferents preus depenent de les hores que els deixis i tambe dels dies, els pots deixar 2,3 o tots els dies d la setmana. També hi ha els abonaments per si els vols deixar hores que no estan marcades o de forma esporadica..) Jo vaig començar amb un abonament ( pel tema adaptacio) pero ara ja m' he canviat a mensualitat de 3 dies a la setmana 4 hores cada dia i pago 90 € / mes.
Quina explicació mes llarga que m' ha quedat.. espero que us serveixi.
Anem comentant.
Havies escrit a un altre post parlant d'aquesta ludoteca, veritat?
- soclamarga

Ostres que xulo! No n'havia sentit a parlar, i potser ens podria anar bé. Encara el tenim a casa (al matí el meu home i a la tarda jo), però potser algun dia ens aniria bé perquè de vegades hem d'avisar a una cangur perquè el meu home ha de treballar o algo... Pots dir exactament on és? és que ho he buscat per internet i no ho sé trobar. Moltes gràcies per la informació!
Hola.
Sisi havia escrit sobre aquesta ludoteca però no sem va guardar hem pensava... no hem reconeixeia el nom d' usuari o no se que i per aixo o vaig tornar a ficar.
Esta al carrer baro de maials, 41 a pardinyes.. davant d' aquell caprabo tant gran que hi ha. Espero que ho trobis si no ja et buscaria el telefon o alguna cosa perque et fiquessis amb contacte amb les noies.
Gràcies.
Sisi havia escrit sobre aquesta ludoteca però no sem va guardar hem pensava... no hem reconeixeia el nom d' usuari o no se que i per aixo o vaig tornar a ficar.
Esta al carrer baro de maials, 41 a pardinyes.. davant d' aquell caprabo tant gran que hi ha. Espero que ho trobis si no ja et buscaria el telefon o alguna cosa perque et fiquessis amb contacte amb les noies.
Gràcies.
- soclamarga

Ah gràcies! No sé per què havia entès que estava a Cap Pont (que m'hauria interessat jeje). Ja intentaré anar-hi algun dia per veure-ho i que m'ho expliquin! Moltes gràcies per la infomació!!!
De res dona. No no a cap pont no.. es a pardinyes. Jo n' estic molt contenta la veritat. Si hi vas ja m' explicaras que tal. Anem parlant. Adeu!
Hola soc de lleida,..mi nena nacera en mayo, pero claro 4 meses dp se me acabara la baja maternal y con vacaciones podre alargar un mes mas..pero tendre q buscar una guarde..no tenemos familia aqui.Vivimos en Ciutat Jardi
Sabeis cuando hacen las puertas abiertas?..y cual me aconsejais q cogan a nens tan pequeñitos?
Gracias
Sabeis cuando hacen las puertas abiertas?..y cual me aconsejais q cogan a nens tan pequeñitos?
Gracias
En el mes de febrero comienzan las puertas abiertas de las guarderia en lleida...
Jo a la meva la porto a l'Escola Bressol Blanquerna (a Capont) des dels 10 mesets, i n'estic súper-satisfeta. La nena cada cop que entra al portal es posa la mar de feliç i quan veu a les mestres també. La cuiden molt bé i si no entra a la Pública el curs vinent (que la tinc al costat de casa) repetirem segur. Cuiden moolt de la Júlia i de tots els petits.
Jo no la deixo a dinar, però molts dies quan la porto al matí sento una oloreta molt bona que surt de la cuina, perque ho fan tot allà.
També tenen una terrassa- pati molt gran per jugar els nens, i ara que fa bon temps els treuen molt.
I el preu també ens surt bastant bé, contant que nosaltres sols la deixem pel matí (de 8 a 13h).
Jo no la deixo a dinar, però molts dies quan la porto al matí sento una oloreta molt bona que surt de la cuina, perque ho fan tot allà.
També tenen una terrassa- pati molt gran per jugar els nens, i ara que fa bon temps els treuen molt.
I el preu també ens surt bastant bé, contant que nosaltres sols la deixem pel matí (de 8 a 13h).
06/08/11- Test +
16/08/11- 1ª visita al ginecòleg- (Ja hem vist el saquet!).
23/08/11- Com et batega el cor, ets ben petitó... 5mm aprox.
27/09/11- Petit/a, com et mous... quina cosa més bonica. 6cm aprox.
16/08/11- 1ª visita al ginecòleg- (Ja hem vist el saquet!).
23/08/11- Com et batega el cor, ets ben petitó... 5mm aprox.
27/09/11- Petit/a, com et mous... quina cosa més bonica. 6cm aprox.
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |