Privatització de les escoles bressol de Barcelona?

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Lauramartí
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dj. abr. 28, 2011 3:18 pm

Privatització de les escoles bressol de Barcelona?

EntradaAutor: Lauramartí » dj. abr. 28, 2011 3:26 pm

Hola, sóc nova al fòrum i me animat a participar perquè tinc una pregunta que m'agradaria que algú em respongues. He sentit que després de les eleccions pensen privatitzar el servei d'escoles bressol a Barcelona i m'agradaria saber que significara això pel meu fill ja que ha començat aquest any a una escola bressol municipal.

Moltes Gracies.
onze
Entrades: 26
Membre des de: dt. feb. 22, 2011 7:21 pm

Re: Privatització de les escoles bressol de Barcelona?

EntradaAutor: onze » dj. abr. 28, 2011 7:52 pm

Ui, jo no n'he sentit res i em sembla difícil que passi, és com si vulguessin privatitzar el servei educatiu del país, no? Vaja, si algú té més informació, també m'interessa. ?-)
Imatge
lila
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dv. abr. 29, 2011 7:02 am

Jo tampoc n'he sentit res...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Tony
Entrades: 1
Membre des de: dj. abr. 28, 2011 3:26 pm

EntradaAutor: Tony » dv. abr. 29, 2011 10:25 am

Bones Laura la única informació que he trobat al respecte es que sembla que el candidat de CIU a l'alcaldia vol que els nous centres siguin privats. No puc parlar de aquest cas en concret, però a la sanitat l'únic que fa això es augmentar els costos i baixar la qualitat del servei. Ja veure'm que passa però em sembla una mala idea.

Us deixo el link que he trobat de la carta del periodico:
http://elperiodico.cat/ca/cartas/lectors/trias-les-guarderies/20918.shtml
Lauramartí

EntradaAutor: Lauramartí » dv. abr. 29, 2011 11:37 am

Moltes gracies Tony però no entenc quin es exactament el objectiu de privatitzar les escoles, la prioritat es que els nostres fills estiguin ben cuidats no estalviar-se quatre duros, la veritat es que no ho acabo d'entendre!
Lauramartí

EntradaAutor: Lauramartí » dj. maig 05, 2011 11:12 am

Avui per casualitat estava seguint el debat del periodico sobre les eleccions municipals i ha sortit el tema de les escoles bressol. Pel que entenc el candidat de CiU proposa convertir una part de les escoles bressol privades de Barcelona en escoles concertades, es a dir que l'ajuntament pagaria part de la matricula als pares. Que en penseu?
EBM
Entrades: 2
Membre des de: dt. des. 27, 2011 3:04 pm

EntradaAutor: EBM » dt. des. 27, 2011 3:15 pm

Hola,

malauradament les notícies sobre la privatització de les escoles bressol municipals de Barcelona és certa. La intenció del nou govern és donar a empreses privades la gestió de les escoles, amb això, la qualitat de l'atenció als infants i les condicions laborals dels professionals que hi treballen, es veuran malmeses. Us volem informar que el col·lectiu de mestres, educadors i treballadors de les escoles bressol s'han organitzat i estan intentant que el nou regidor doni explicacions. Des del col·lectiu defensen la qualitat de l'atenció als serveis d'atenció a la petita infància i el respecte per una etapa educativa i de desenvolupament tan important com és els 0 a 3 anys.

No volem que augmentin el número d'infants per classe perquè això afecta a l'atenció directe dels infants i el respecte a les seves necessitats i drets. No volem que l'ajuntament faci negoci amb un dret social com és l'educació, perquè tot i no ser obligatoris, com el 3-6, formem part del sistema educatiu. No volem que l'ajuntament eludeixi la seva responsabilitat moral amb la ciutat de Barcelona, i atrevir-se a desmuntar un model que té més de 40 anys d'història, menyspreant les lluites dels barris que en el seu temps varen fer possible les escoles bressol, és una ofensa per a tota la ciutadania.

I sobretot perquè amb els infants no s'hi val qualsevol cosa, formen part del nostre present i són el nostre futur, i qualsevol servei, de qualsevol manera no és el que volem.

Us deixo el blog del col·lectiu perquè li doneu una ullada: escolesbressolindignades.wordpress.com
lila
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dt. des. 27, 2011 9:07 pm

Ostres, és que realment és vergonyós!!! :ufs: :ufs: :ufs:

Amb les poques places d'escola bressol PÚBLIQUES que hi ha (almenys al meu barri) i a sobre les volen privatitzar... quina ràbia i quina impotència!!! :ufs:
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::