Privatització de les escoles bressol de Barcelona?
- Lauramartí
- :: puça

- Entrades: 9
- Membre des de: dj. abr. 28, 2011 3:18 pm
Privatització de les escoles bressol de Barcelona?
Hola, sóc nova al fòrum i me animat a participar perquè tinc una pregunta que m'agradaria que algú em respongues. He sentit que després de les eleccions pensen privatitzar el servei d'escoles bressol a Barcelona i m'agradaria saber que significara això pel meu fill ja que ha començat aquest any a una escola bressol municipal.
Moltes Gracies.
Moltes Gracies.
Re: Privatització de les escoles bressol de Barcelona?
Ui, jo no n'he sentit res i em sembla difícil que passi, és com si vulguessin privatitzar el servei educatiu del país, no? Vaja, si algú té més informació, també m'interessa. 

Jo tampoc n'he sentit res...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Bones Laura la única informació que he trobat al respecte es que sembla que el candidat de CIU a l'alcaldia vol que els nous centres siguin privats. No puc parlar de aquest cas en concret, però a la sanitat l'únic que fa això es augmentar els costos i baixar la qualitat del servei. Ja veure'm que passa però em sembla una mala idea.
Us deixo el link que he trobat de la carta del periodico:
http://elperiodico.cat/ca/cartas/lectors/trias-les-guarderies/20918.shtml
Us deixo el link que he trobat de la carta del periodico:
http://elperiodico.cat/ca/cartas/lectors/trias-les-guarderies/20918.shtml
- Lauramartí

Moltes gracies Tony però no entenc quin es exactament el objectiu de privatitzar les escoles, la prioritat es que els nostres fills estiguin ben cuidats no estalviar-se quatre duros, la veritat es que no ho acabo d'entendre!
- Lauramartí

Avui per casualitat estava seguint el debat del periodico sobre les eleccions municipals i ha sortit el tema de les escoles bressol. Pel que entenc el candidat de CiU proposa convertir una part de les escoles bressol privades de Barcelona en escoles concertades, es a dir que l'ajuntament pagaria part de la matricula als pares. Que en penseu?
Hola,
malauradament les notícies sobre la privatització de les escoles bressol municipals de Barcelona és certa. La intenció del nou govern és donar a empreses privades la gestió de les escoles, amb això, la qualitat de l'atenció als infants i les condicions laborals dels professionals que hi treballen, es veuran malmeses. Us volem informar que el col·lectiu de mestres, educadors i treballadors de les escoles bressol s'han organitzat i estan intentant que el nou regidor doni explicacions. Des del col·lectiu defensen la qualitat de l'atenció als serveis d'atenció a la petita infància i el respecte per una etapa educativa i de desenvolupament tan important com és els 0 a 3 anys.
No volem que augmentin el número d'infants per classe perquè això afecta a l'atenció directe dels infants i el respecte a les seves necessitats i drets. No volem que l'ajuntament faci negoci amb un dret social com és l'educació, perquè tot i no ser obligatoris, com el 3-6, formem part del sistema educatiu. No volem que l'ajuntament eludeixi la seva responsabilitat moral amb la ciutat de Barcelona, i atrevir-se a desmuntar un model que té més de 40 anys d'història, menyspreant les lluites dels barris que en el seu temps varen fer possible les escoles bressol, és una ofensa per a tota la ciutadania.
I sobretot perquè amb els infants no s'hi val qualsevol cosa, formen part del nostre present i són el nostre futur, i qualsevol servei, de qualsevol manera no és el que volem.
Us deixo el blog del col·lectiu perquè li doneu una ullada: escolesbressolindignades.wordpress.com
malauradament les notícies sobre la privatització de les escoles bressol municipals de Barcelona és certa. La intenció del nou govern és donar a empreses privades la gestió de les escoles, amb això, la qualitat de l'atenció als infants i les condicions laborals dels professionals que hi treballen, es veuran malmeses. Us volem informar que el col·lectiu de mestres, educadors i treballadors de les escoles bressol s'han organitzat i estan intentant que el nou regidor doni explicacions. Des del col·lectiu defensen la qualitat de l'atenció als serveis d'atenció a la petita infància i el respecte per una etapa educativa i de desenvolupament tan important com és els 0 a 3 anys.
No volem que augmentin el número d'infants per classe perquè això afecta a l'atenció directe dels infants i el respecte a les seves necessitats i drets. No volem que l'ajuntament faci negoci amb un dret social com és l'educació, perquè tot i no ser obligatoris, com el 3-6, formem part del sistema educatiu. No volem que l'ajuntament eludeixi la seva responsabilitat moral amb la ciutat de Barcelona, i atrevir-se a desmuntar un model que té més de 40 anys d'història, menyspreant les lluites dels barris que en el seu temps varen fer possible les escoles bressol, és una ofensa per a tota la ciutadania.
I sobretot perquè amb els infants no s'hi val qualsevol cosa, formen part del nostre present i són el nostre futur, i qualsevol servei, de qualsevol manera no és el que volem.
Us deixo el blog del col·lectiu perquè li doneu una ullada: escolesbressolindignades.wordpress.com
Ostres, és que realment és vergonyós!!!
Amb les poques places d'escola bressol PÚBLIQUES que hi ha (almenys al meu barri) i a sobre les volen privatitzar... quina ràbia i quina impotència!!!
Amb les poques places d'escola bressol PÚBLIQUES que hi ha (almenys al meu barri) i a sobre les volen privatitzar... quina ràbia i quina impotència!!!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |