Estic buscant una llar d'infants al guinardó
Estic buscant una llar d'infants al guinardó
Hola,
sóc una estudiant d'educació infantil, en una assignatura ens han dit que tenim que fer una visita en una llar d'infants, a mi m'agradaria anar a la que anava quan era petita, nosé com es diu, però recordo que estava al costat de l'esglèsia Mare de Déu de Montserrat i que es tenia que baixar per una escala. Per aquest forúm he vist un comentari, d'una escola bressol que es diu "Escola bressol Monserrat" que està al carrer Gènova, he mirat al google view però allà no hi ha res, però té web a l'ajuntament de Bcn, nosé si es aquesta la que busco, però si algú porta el seu fill/a allà, em pot dir exactament on es?
Gràcies
sóc una estudiant d'educació infantil, en una assignatura ens han dit que tenim que fer una visita en una llar d'infants, a mi m'agradaria anar a la que anava quan era petita, nosé com es diu, però recordo que estava al costat de l'esglèsia Mare de Déu de Montserrat i que es tenia que baixar per una escala. Per aquest forúm he vist un comentari, d'una escola bressol que es diu "Escola bressol Monserrat" que està al carrer Gènova, he mirat al google view però allà no hi ha res, però té web a l'ajuntament de Bcn, nosé si es aquesta la que busco, però si algú porta el seu fill/a allà, em pot dir exactament on es?
Gràcies
Re: Estic buscant una llar d'infants al guinardó
Doncs com be recordes esta ben be pared per pared amb la parróquia i baixant unes escales
Mira't la pagina web de la EBM, hi ha un planol molt clar.
http://w110.bcn.cat/portal/site/PortalBressol/menuitem.5f523bfc10b310d4a480a480a2ef8a0c/?vgnextoid=5328bad575f4f210VgnVCM10000074fea8c0RCRD&vgnextchannel=5328bad575f4f210VgnVCM10000074fea8c0RCRD&lang=ca_ES
Sort!
Mira't la pagina web de la EBM, hi ha un planol molt clar.
http://w110.bcn.cat/portal/site/PortalBressol/menuitem.5f523bfc10b310d4a480a480a2ef8a0c/?vgnextoid=5328bad575f4f210VgnVCM10000074fea8c0RCRD&vgnextchannel=5328bad575f4f210VgnVCM10000074fea8c0RCRD&lang=ca_ES
Sort!
- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Estic buscant una llar d'infants al guinardó
Correcte està al just al final del Carrer Varsóvia cap a dalt tocant l'esglesia, però cuidado truca abans d'anar, pensa que es un lloc que potser no pots entrar així com així.
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |