Escoles Proa i Azorín

Canvia el seu entorn: professores i amics.

nereaycarlos
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dl. set. 27, 2010 12:45 pm

Escoles Proa i Azorín

EntradaAutor: nereaycarlos » dt. gen. 31, 2012 10:43 am

Hola,

algú té referències d'aquestes escoles? són concertades; l'Escola Proa es al barri de Sants de Barcelona i l'Escola Azorín és al barri de Santa Eulàlia de l'Hospitalet de Llobregat.

Gràcies!
cristina1671
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 562
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)

Re: Escoles Proa i Azorín

EntradaAutor: cristina1671 » dj. feb. 09, 2012 9:06 am

Hola,
no sé si el que et diré és suficient.
Nosaltres som d'Hospitalet i vam anar l'any passat a l'escola Azorín i a Proa per visitar-les en jornada de portes obertes.
Proa ens va agradar moltíssim tot i que era cara i que, finalment, per zona no teníem cap opció d'entrar-hi.
A l'escola Azorín l'any passat tampoc hi havia massa places, i finalment varem optar per posar com a primera opció una altra. La informació que et puc donar d'ambues simplement es basa en sensacions quan vam fer les visites. Si la vostra intenció és que els vostres fills acabin sortint amb una bona formació penso que és una bona opció, tot i que (segons el meu parer) a la majoria d'escoles en surten ben preparats (també s'ha de tenir en compte què fem els pares a casa a l'hora d'educar-los, per exemple).
Al meu parer, també és important (a part de les instal·lacions, etc) conèixer el projecte educatiu i comprovar si s'adiu amb el que nosaltres (els pares) volem, si la manera que tenen de fer ens convenç i és coherent amb el que fem a casa.

Ànims que ja sabem que aquests moments són molt durs!

Una abraçada :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge
martabv
:: gosset
:: gosset
Entrades: 435
Membre des de: dv. juny 11, 2010 9:12 am

EntradaAutor: martabv » dv. feb. 17, 2012 8:30 am

nereaycarlos jo només et puc donar referències de l'escola Proa pq jo hi vaig anar fins a COU ;-))) , ara que soc mare i tinc un nen que al setembre començarà P3, et puc dir que a la meva època estava molt i molt bé!!! jo si visqués a Barcelona no ho dubtaria i el portaria, però ara vivim fora i ens queda una mica lluny. De la meva època et puc exlicar que és una escola on fan una pila d'activitats que a les públiques no fan i això es nota!!! jo n'estic molt contenta i en tinc un molt bon record.
Imatge

Imatge

Fotopacte de panxulina: campanilla, naiff, tonamar, nuit, maneta, xuxe, aRaSaL, Mof, nacristai, soleilua, hawi, Laida, Ninetaa, peke25, ada82, Ania, martabv
nereaycarlos

EntradaAutor: nereaycarlos » dl. març 19, 2012 12:25 pm

Moltes gràcies per la vostra informació.

martabv a nosaltres tampoc ens entra la Proa i això que la tenim a 10 minuts caminant però per zona no ens entra i es una pena, perque ens va agradar molt quan la vam anar a veure, no només les instal·lacions, el projecte educatiu el vam trobar molt bo. Però no ens arriscarem, ne'm amb 0 punts, seria impossible entrar :ufs:

I l'escola Azorin, es petita, molt familiar, també ens va agradar molt, les instal·lacions no son normaletes, pero molt cuidades, i al ser només d'una linia coneixen molt bé als nens i en qüestió d'educació si fa no fa, com la resta del voltant.

Ara dubtem entre Azorin i Casals dels Angels, per ficar en primer lloc, el tema religiós no ens agrada gaire, però si el projecte educatiu, així que no sabem que fer. A l'Azorín aquest any és més fàcil entrar perque hi han poquets germans, però el Casals té 3 linies, així que pensem que serà més fàcil, buf!

Crec que al final ens preguntarem "on crec que serà més feliç la nostra filla?" i el que surti a primera opció ;-)))
eli75
:: poltre
:: poltre
Entrades: 685
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 7:16 pm

EntradaAutor: eli75 » dc. març 21, 2012 6:59 pm

jo entre aquestes dues, triaria la Azorín si teniu possibilitats per punts
nereaycarlos

EntradaAutor: nereaycarlos » dl. març 26, 2012 11:07 am

Totalment descartada l'escola Casal dels Àngels, vam anar a veure les instal·lacions, i els comentaris de la mestre que ens va acompanyar va fer comentaris que ens van deixar parats, s'han quedat estancats als anys 70 mínim!
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » dj. nov. 28, 2013 11:04 am

Hola! Algú te opinions més actuals sobre l'Escola Proa? L'hem anat a veure i, tot i que hi ha coses que no m'agraden massa, en general ens ha semblat una bona opció..
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::