Martinet (Ripollet)
Martinet (Ripollet)
Hola,
Encara em falta 1 any per escollir escola, però m'agradaria saber si algu sap alguna cosa de l'escola Martinet de Ripollet.
Alguna porta als seus fills??? o té amistats que els porten allà?
Se de pares que porten els seus fills i estan encantats, però desde fora es veu una escola força rara...
Les que sou mestres em podeu dir que en penseu del seu sistema d'educació.
Es la que tinc més aprop de casa i no se que fer.
Encara em falta 1 any per escollir escola, però m'agradaria saber si algu sap alguna cosa de l'escola Martinet de Ripollet.
Alguna porta als seus fills??? o té amistats que els porten allà?
Se de pares que porten els seus fills i estan encantats, però desde fora es veu una escola força rara...
Les que sou mestres em podeu dir que en penseu del seu sistema d'educació.
Es la que tinc més aprop de casa i no se que fer.
Re: Martinet (Ripollet)
Jo només et puc dir que em sentiria una privilegiada amb la teva última frase "és la que tinc més a prop"!
Per mi, et parlo com a mestra d'infantil que treballa a l'escola pública és una molt bona opció! ojalà aquesta opció fos la generalitzada i predominant i la resta d'escoles amb sistema "convencional" fossin la minoría.... crec que tot aniria millor a la llarga. Hi ha una tendència creixent en els darrers anys amb escoles d'aquest estil... cadascuna trobant el seu lloc i adaptant-se a les seves realitats, per tant, no et vull dir ni que sigui la millor escola del món, ni la pitjor tampoc... sinó que creuen en el seu projecte i tot allò que fan ho deliberen a consciència. Això és un punt molt important.
Jo no et vull vendre cap pedagogia, imagino que a les jornades de portes obertes tens l'oportunitat de veure en primera mà que és el que fan, com s'hi treballa... no entenc que vols dir quan dius "des de fora es veu una escola rara"... probablement tot s'esdevingui pels tòpics o pel que hem establert com a aspectes "normals" a la resta d'escoles.
S'hi treballa d'una manera que cal entendre a fons, com a pares i com a mestres, no et pensis. Però que el resultat és molt productiu amb el pas del temps. Els alumnes adquireixen unes habilitats que els seran molt útils el dia de demà... tot i anar a parar a un institut i universitats que no comparteixen o segueixen la mateixa filosofia...
Espero haver-te ajudat. Segur que hi haurà moltes altres opinions.
Per mi, et parlo com a mestra d'infantil que treballa a l'escola pública és una molt bona opció! ojalà aquesta opció fos la generalitzada i predominant i la resta d'escoles amb sistema "convencional" fossin la minoría.... crec que tot aniria millor a la llarga. Hi ha una tendència creixent en els darrers anys amb escoles d'aquest estil... cadascuna trobant el seu lloc i adaptant-se a les seves realitats, per tant, no et vull dir ni que sigui la millor escola del món, ni la pitjor tampoc... sinó que creuen en el seu projecte i tot allò que fan ho deliberen a consciència. Això és un punt molt important.
Jo no et vull vendre cap pedagogia, imagino que a les jornades de portes obertes tens l'oportunitat de veure en primera mà que és el que fan, com s'hi treballa... no entenc que vols dir quan dius "des de fora es veu una escola rara"... probablement tot s'esdevingui pels tòpics o pel que hem establert com a aspectes "normals" a la resta d'escoles.
S'hi treballa d'una manera que cal entendre a fons, com a pares i com a mestres, no et pensis. Però que el resultat és molt productiu amb el pas del temps. Els alumnes adquireixen unes habilitats que els seran molt útils el dia de demà... tot i anar a parar a un institut i universitats que no comparteixen o segueixen la mateixa filosofia...
Espero haver-te ajudat. Segur que hi haurà moltes altres opinions.
Hola Labanda, aprofito aquest link per preguntar si l'escola Martinet te la mateixa filosofia que la ceip escoleta bellaterra, que està dins del campus de la Universitat Autonoma de Barcelona.
o si es millor/pitjor
GRacies.
duna
o si es millor/pitjor
GRacies.
duna
duna
- Marona78
- :: rateta

- Entrades: 175
- Membre des de: dt. des. 13, 2011 8:52 am
- Ubicació: Baix Penedès, Catalunya
Hola,
Jo tinc una amiga que hi va treballar fent les pràctiques de la carrera i n'estava encantada perquè li agrada aquest tipus d'escola lliure.A mi personalment és un sistema que no m'entusiasma com a sistema únic (convinat amb altres potser sí), tot depèn del que vulguis pels teus fills. Si el que vols és una escola "tradicional", més acadèmica, aquesta no és la teva escola, però si t'atrau el sistema "lliure", aquesta és la teva escola perquè les referències en aquest sentit són molt bones.
Sort!
Jo tinc una amiga que hi va treballar fent les pràctiques de la carrera i n'estava encantada perquè li agrada aquest tipus d'escola lliure.A mi personalment és un sistema que no m'entusiasma com a sistema únic (convinat amb altres potser sí), tot depèn del que vulguis pels teus fills. Si el que vols és una escola "tradicional", més acadèmica, aquesta no és la teva escola, però si t'atrau el sistema "lliure", aquesta és la teva escola perquè les referències en aquest sentit són molt bones.
Sort!

Goga ha escrit:Jo tinc amigues mestres que en parlen entusiasmades, em diuen que hi ha bofetades per entrar-hi (tant pels alumnes com pels mestres, totes voldrien que les enviessin allà es veu).
Jo n'he sentit també molt bones referències però el sistema pedagògic és molt diferent del de moltes escoles pel que pot ser que a alguns pares no els agradi, els sembli que el seu fill està perdent el temps etc. Pel que recomano informar-se bé de com es treballa abans d'apuntar-lo i després arrepentir-se'n .
Tinc una amiga que porta les seves filles i està encantadíssima, i jo com a mestra també m'encantaria que a prop de casa hi hagués alguna escola com el Martinet, és un sistema on es prioritza i respecta el desenvolupament de cada alumne des d'una perspectiva humanista. Jo la recomano 100 x 100!!! 

Jo en tinc molt bones referències. Dos cosines del meu marit porten els nens al Martinet i estan moolt contentes. Les dos són mestres i els encanta.
Moltes gràcies noies per les vostres respostes... i ninguna de negativa....
M'haure d'esperar a la jornada de portes obertes, ja que no ho tenim gaire clar...
M'haure d'esperar a la jornada de portes obertes, ja que no ho tenim gaire clar...
Hola, havia fet una pregunta en relació a si l'escola ceip EScoleta que està dins del campus de la Universitat Autonoma de BArceloana te el mateix metode de treball. Pero em referia a l'escoleta de Bellaterra no al Martinet.
A veure si algú em pot ajudar per que s'està apropant el periode d'inscripció.
Moltes gracies!!
duna

A veure si algú em pot ajudar per que s'està apropant el periode d'inscripció.
Moltes gracies!!
duna

duna
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |