Llar d'infants Mare de Déu Fàtima (Granollers)
Llar d'infants Mare de Déu Fàtima (Granollers)
Bon dia, algú sap que tal esta aquesta Llar d'infants Mare de Déu Fàtima (Granollers).
Tinc que començar a mirar llars d'Infants a Granollers i aquesta queda aprop del meu domicili, també amb queda aprop la Municipal del Barri Congost, però segur que deu ser impossible tenir plaça.
A veure si sabeu alguna cosa d'aquestes llars d'infants.
Moltes gràcies per facilitar-me informació.
Tinc que començar a mirar llars d'Infants a Granollers i aquesta queda aprop del meu domicili, també amb queda aprop la Municipal del Barri Congost, però segur que deu ser impossible tenir plaça.
A veure si sabeu alguna cosa d'aquestes llars d'infants.
Moltes gràcies per facilitar-me informació.
Re: Llar d'infants Mare de Déu Fàtima (Granollers)
Hola granoti,
Suposo que la resposta arriba tard però fins avui no he vist el teu post. Tinc una amiga, molt exigent, que porta la seva filla a aquesta llar d'infants i diu que es fantàstica. Està encantada amb tot!!
Jo estic embarassada ara i llàstima que aquesta em queda lluny, si no sería una molt bona opció.
Espero que et sigui d'ajuda.
Suposo que la resposta arriba tard però fins avui no he vist el teu post. Tinc una amiga, molt exigent, que porta la seva filla a aquesta llar d'infants i diu que es fantàstica. Està encantada amb tot!!
Jo estic embarassada ara i llàstima que aquesta em queda lluny, si no sería una molt bona opció.
Espero que et sigui d'ajuda.
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |