Col·legi Calassanç de les Escolàpies

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Irinna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2053
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 7:36 pm
Ubicació: Barcelona

Col·legi Calassanç de les Escolàpies

EntradaAutor: Irinna » dt. feb. 28, 2012 9:12 am

Bon dia!

voldria saber si alguna de vosaltres porta els seus fills a aquest col·legi. En aquests moments estem mirant escoles i aquesta és una de les que estem contemplats com a opció.

Avui tenim una reunió informativa, però voldria saber per experiència personal, que us sembla el col·legi.

Una pregunta, aquest col·legi es presenta com un col·legi religiós però segons m'han dit mares que hi porten els seus fills no hi ha una educació religiosa. És així? m'ho podeu confirmar?

Moltes gràcies!!
*tortugueta*
:: rateta
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: dl. oct. 17, 2011 10:37 pm

Re: Col·legi Calassanç de les Escolàpies

EntradaAutor: *tortugueta* » dc. feb. 29, 2012 7:09 pm

Hola Irinna!
Suposo que parles de l'escola que està a Joan de Peguera, a Barcelona, no?
Jo la veritat, no et puc orientar massa de com és ara, perquè no ho se, però jo vaig estudiar allà des del 3 fins als 16.
Jo vaig sortir amb un bon nivell de l'escola de cara a Batxillerat, per tant, per aquest costat, bé.
Les instal·lacions estaven força bé i té molts patis.
Però ara, no és que vagis a un convent, però sí que és religiosa, abans al menys, depén del tutor que tenies (no ho vam fer tots els anys), resavem al matí i feiem alguna pregària i sí o sí, un cop al trimestre anavem a la capella de l'escola a fer una petita "missa", es fa religió i es celebren festes religioses, com la beatificació de la Paula Montal.
No se si deuen haber canviat molt els mestres, però així era fa uns 10 anys.
Si vols fer alguna pregunta més no ho dubtis. Però quan vagis a les portes obertes ja veuràs que sí que és religiós.
Ara que me'n recordo, tenien algunes normes a l'hora de vestir (a l'ESO, potser això et queda massa lluny i no t'interessa gaire! jejeje)
Imatge

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::