escola bressol a Girona

Canvia el seu entorn: professores i amics.

pearl
Entrades: 1
Membre des de: dt. abr. 24, 2012 10:46 pm

escola bressol a Girona

EntradaAutor: pearl » dt. abr. 24, 2012 10:53 pm

Hola!
Algu que porti el seu fill a alguna escola bressol municipal de Girona em pot explicar la seva experiència? És difícil entrar? Visc a Rutlla... em correspondria la Olivera?
Graciès!
Jalina
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 10:59 pm

Re: escola bressol a Girona

EntradaAutor: Jalina » dc. abr. 25, 2012 11:26 am

Hola Pearl!!

Doncs sí, entrar és bastant difícil perquè hi ha molta gent que demana plaça i n'acostumen a oferir poquetes...

Per zona et correspon l'OLivera, el Garbí (al costat de l'escola Marta Mata) i el Cavall Fort que és la de Font de la Pólvora. Et passo l'enllaç de l'OME on hi trobaràs molta informació: jornades de portes obertes, mapa de zones, calendari de preinscripció...
[url]
http://www2.girona.cat/ca/educacio_ome[/url]

Molta sort!!!
laiaf3
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dj. març 01, 2012 12:31 pm

EntradaAutor: laiaf3 » dt. maig 07, 2013 12:50 pm

No tenen el mateix preu totes les municipals?!?! El meu va a la Garbí, i estic super contenta!
I aixó que l'adaptació del meu fill va costar moltíssim, plorant del setembre al febrer, però
jo estava molt tranquila
nuco
:: tortuga
Entrades: 329
Membre des de: dt. gen. 12, 2010 9:10 am

EntradaAutor: nuco » dc. maig 08, 2013 1:03 pm

Pitisu, no se si arribo tard, però dir-te que la meva nena va fer el P-0 a la llar privada de l'Estel i el P-1 i P-2 que està fent ara, a la pública de la generalitat el Tarlà i n'estic encantada.
L'estel tb està molt bé, de fet el juliol que la publica esta tancada també li porto. Vam mirar d'entrar a una pública (doncs la diferència de diners és molt gran) i van tenir sort d'entrar al Tarlà.
Si, no t'ho negaré, hi ha molta immigració, però l'escola està molt bé, fan moltíssimes activitats (més que en una privada que no tenen tants recursos) i les professores un encant.
Ara torno a estar embarassa i no tinc cap mena de dubta que tornarem a provar d'entrar al Tarlà quan sigui el moment.
Espero haver-te ajudat.
ImatgeImatge
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

EntradaAutor: NyiNyi » dc. maig 08, 2013 1:09 pm

Quina gràcia nuco! em sembla que ens coneixem i amb la pitisu tb! :love:
Quan et trobi t'ho dic i et felicito amb persona, però mira els noms de les nostres filles a la barra i segur que lligues caps! :content: només et diré que totes portem les filles al tarlà.
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
nuco
Entrades: 329
Membre des de: dt. gen. 12, 2010 9:10 am

EntradaAutor: nuco » dj. maig 09, 2013 9:55 am

NyiNyi i Pitisu, acabo de lligar caps mirant els noms de les nenes... ja jaja, si dimarts seiem juntes a la mateixa taula.
Bé, doncs m'alegro que al final us decantessiu per el Tarlà!!
ImatgeImatge
clod
:: papallona
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: dc. maig 30, 2012 7:26 am

EntradaAutor: clod » dv. ago. 16, 2013 8:07 am

A la vall de Sant Daniel, un grup de pares i mares (la petita vall) munten un espai educatiu per a nens i nenes de 0 a 3 anys seguint el mètode waldorf-picklet, amb una ràtio molt petita (4 nens per educadora) i un ambient molt familiar, respectant les individualitats i característiques de cada nen. per a les que busqueu llar d'infants, potser us interessa. el mail de contacte és lapetitavall@gmail.com
Imatge
Imatge
marta2
Entrades: 2
Membre des de: dv. ago. 29, 2014 10:14 am

EntradaAutor: marta2 » dv. ago. 29, 2014 10:30 am

Hola, m'he decidit tard per portar la nena a l'escola i ara l'he tingut que apuntar a una privada. L'he apuntat al Petit Príncep de Girona, al parc on anem hi ha molts de nens que hi van i les mames n'estan contentes i ja portem una semana d'aptació i la veritat és que jo també n'estic contenta. Tema preus no hi ha tanta diferencia.

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::