Pujada de preussa les escoles bressol públiques

Canvia el seu entorn: professores i amics.

pessigolla
:: conillet
:: conillet
Entrades: 391
Membre des de: dj. set. 30, 2010 12:02 pm
Ubicació: Barcelona

Pujada de preussa les escoles bressol públiques

EntradaAutor: pessigolla » dj. maig 17, 2012 10:19 am

Hola, en sabeu res de la pujada del preu de les escoles bressol públiques a Barcelona pel curs 2012-13?
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 17, 2012 11:49 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en majúscules
Imatge
Imatge
LA PUBILLA
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dg. ago. 01, 2010 11:32 am

Re: Pujada de preussa les escoles bressol públiques

EntradaAutor: LA PUBILLA » dj. maig 17, 2012 12:21 pm

No et puc ajudar, però si et serveix de consol a Blanes hem passat de pagar 100€ a pagar-ne 195 el curs vinent. Gairebé que ens equipararem amb algunes privades!!!!
MENTA78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 2:48 pm

EntradaAutor: MENTA78 » dj. maig 17, 2012 1:28 pm

A Girona de 120-€ a 180€!!!! :dimoni:
estalada
:: pantera
Entrades: 829
Membre des de: dj. març 19, 2009 9:01 pm

EntradaAutor: estalada » dj. maig 17, 2012 1:47 pm

nosaltres en paguem 150 sense dinar suposoq ue no ens ho poden pujar gaire pq sino tothom plegara i anira a la privada que el servei és de més hores.
Imatge
Blog Anaïs i Gemma: viewtopic.php?f=91&t=20629
blog coses per vendre: cosasqvender.blogspot.com
msi251
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dl. des. 13, 2010 11:00 am
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: msi251 » dj. maig 17, 2012 1:56 pm

a mataró són 140€ jornada complerta sense menjar ni permenències. crec que han apujat 5 € desde l'any passat
Imatge
ImatgeImatgeImatge
Abril*
:: lleona
Entrades: 936
Membre des de: dj. juny 17, 2010 9:11 am

EntradaAutor: Abril* » dj. maig 17, 2012 4:38 pm

A reus el mínim de permanència (9-12 i 15-17 o de 9 a 1) passa de 146 a 196 euros sense el dinar. Full time (9-17h) més dinar 400 euros clavats!!!!! :ufs:
Imatge
Sonne
Entrades: 189
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 6:51 pm

EntradaAutor: Sonne » dj. maig 17, 2012 7:16 pm

Imatge
Abril*

EntradaAutor: Abril* » dj. maig 17, 2012 10:39 pm

Flipo amb els comentaris que fa la gent sobre la notícia...
Imatge
Sonne
Entrades: 189
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 6:51 pm

EntradaAutor: Sonne » dv. maig 18, 2012 8:27 am

Ostres és veritat, quins comentaris... :ufs: ara resulta que deixar el nen a la guarderia és un luxe, tan de bo les mares poguessim estar tot el temps amb els nens i no haver-los de deixar per anar a treballar :ufs:
Imatge
Abril*

EntradaAutor: Abril* » dv. maig 18, 2012 9:37 am

resulta que jo sóc d'aquestes "males mares" que estan a l'atur abandonen al seu fill a la guarde...doncs sí, les raon són molts simples:
1. necessito unes horetes al dia per posar-me a buscar feina, estudiar, fer formació...ho faig al matí de 9:30 a 11:30 que és el temps que estic sola a casa. La resta del dia el dedico exclusivament a cuidar del meu fill.
2. estic a llistes d'ensenyament, si em creiden un dimecres per anar a treballar al dia següent al cul del món, que faig amb el nen? me l'emporto amb mi a la motxilla? el deixo amb alguna cangur desconeguda? (els avis treballen, per sort!)
3. hem escollit amb cura una escola que ens agrada, pel projecte, per les mestres, per les instal·lacions, per que tenim una vinculació forta amb l'escola. Creiem que les tres hores que el nostre fill va a l'escola són bones per ell, es relaciona amb altres nens, es diverteix, és feliç.

Pels comentaris que sento sovint, penso que el que hauria de fer es dedicar-me a cuidar el meu nen, sense preocupar-me de buscar feina, que per això em paga l'estat una prestació d'atur, quan se m'esgoti...es igual!, me pagaran una ajuda de 400 euros perquè continui cuidant el meu nen i no em preocupi ni de portar-lo a l'escola bressol, ni de buscar feina....

Ho sento pel rollo...
Imatge
estalada

EntradaAutor: estalada » dv. maig 18, 2012 10:28 am

avui m'¡han donat els nous preus de l'escola bressol publica local de 150 que pagavem a 171 i la segona nena un 20%
és a dir cada més son 310.60 euros. nomes amb brenar per si conto que em val dinar les dues mes l'escola ja puc deixar jo de treballar pq deu sortir més car.

en fi... no em queixo pq de moment en tinc per viure pq el que veus avui dia... pero ho trobo un abus.
Imatge
alfonsoicecilia
Entrades: 223
Membre des de: dc. maig 25, 2011 6:47 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. juny 08, 2012 12:28 am

M'ha agradat la teva intervenció, Abril.
Jo m'he trobat en el cas que comentes, que dic que vaig preinscriure la nena a l'EBM (encara que no hem aconseguit plaça) malgrat que tant el meu home com jo estem a l'atur i la gent ens critica.
Bé, ell està a l'atur i jo, com que era autònoma no tinc cap tipus de prestació. Ni els 400 euros, ni res. Però per mi hagués estat bàsic poder portar la nena unes hores a la guarde. No tinc avis, no tinc tiets, ningú que pugui ajudar-me amb la nena ni unes horetes. Sóc molt feliç podent fer de mama... però voldria tenir una estoneta al dia per poder buscar feina, poder treballar. El meu home i jo estem tot el dia amb la petita, netejant, fent recerca de feines, cuinant... però amb les nostres professions, el més segur és que no aconseguim res en molt de temps.
I no, no em fa vergonya dir que m'hagués anat bé la plaça a l'EBM.
miriameta
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3936
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 11:00 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: miriameta » dv. juny 08, 2012 1:26 pm

pues jo no em sento mala mare i encara que treballo, deixo al nen els dies que tinc festa. El perque? perque he de netejar el pis i fer feina a casa, i tota la tarde la puc dedicar a ell. I mes igual el que em digui la gent, a mi tan se men fot, jo soc feliç i el meu nen tambe!!!
Aixo no vol dir que molts dies mel quedi amb mi i anem de compres junts o a veure la iaia sense anar a la guarde.

per cert jo de 115 que pagavem, ara seran 120. Es la municipal del poble i estic molt contenta!!
ImatgeImatge
Imatge
Imatge
estalada

EntradaAutor: estalada » dc. juny 13, 2012 2:45 pm

crec que es bona l'intervencio de l'Abril es impossible anar buscar feina si tens que esta per la nena i si et surt feina i dp no tens guarde?

tema que dieu que tb necessiteu esta sols a casa sense el nen per netejar fer coses que amb ells es impossible i estic totalment d'acord pero jo que treballo i porto els nens a la guarde i la gaurde tanquen a les 2/4 de 6 i jo plego a la 5 es a dir que quan no treballo estic a casa amb les nenes pq no tinc on deixar-les i suposo que es el que passa la majoria de gent que treballa i deixa els nens a la guarde i planxar i les coses de casa q no puc fer amb elles s'han de fer quan s'han adormit el vespres quin remei!
Imatge

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::