Escola bressol en Barbera del Valles
Escola bressol en Barbera del Valles
Hola a totes, no se si hem podeu ajudar, no m'han agafat a la nena a la llar d'infants municipal aixi que estic a la busca de una privada, soc de Barbera i no coneixo molt be les escoles qie hi han, he anat a veure les Nimfes i hem va semblar un horror!!!!
la directora molt estupida i no hem en va explicar ni el funcionament de l'escola ni com treballaben, nomes va remarcar mot que porten un xandall d'uniforme que val 40€ i que fan moltes sortides, cosa que tampoc m'acaba d'agradar, total que la descarto, demà anem a veure la petit Kiwi a veure que tal???? alguna es de barbera o coneix les llars??? m'aniria molt be...
moltes gracies

moltes gracies

Re: Escola bressol en Barbera del Valles
Bones,
Jo l`any passat vaig anar a veure la Petit Kiwi, les instalacions estan be l`unic inconvenient són les finestres que només tenen a la part de dalt i que no tenen cuina propia ho porten de catering.
Les clases són grans i el pati tambè.
Referent als preus la vaig trovar més economica que alguna que habia mirat de Barcelona.
Espero haberte ajudat!
Jo l`any passat vaig anar a veure la Petit Kiwi, les instalacions estan be l`unic inconvenient són les finestres que només tenen a la part de dalt i que no tenen cuina propia ho porten de catering.
Referent als preus la vaig trovar més economica que alguna que habia mirat de Barcelona.
Espero haberte ajudat!

Re: Escola bressol en Barbera del Valles
TerTeixi ha escrit:Bones,
Espero haberte ajudat!
moltes gracies, vaig anar a ala Kiwi i la matricularem alla pel curs vinent, el preu es dels mes economics, les instalacions estan bastant be i le educadores son molt maques.

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |