JULIOL I LLARS MUNICIPALS
JULIOL I LLARS MUNICIPALS
Tinc un dubte, al calendari de la llar municipal posa que el curs escolar finalitza el 31 de juliol però no volia portar a la nena aquest mes, la puc tenir a casa... i m'estimaria més que no hi anés. No sé si l'assistència és opcional ja que trucant a l'OME m'han dit que el curs acaba igual que a les escoles i que al mes de juliol les llars estan tancades, no entenc res, la veritat...
Per tant no sé com plantejar el tema, dir directament mira que no anirà ja que marxem de vacances o preguntar si l'assistència és obligada. Com ho farieu, sabeu algo del tema? Gràciessss.
Per tant no sé com plantejar el tema, dir directament mira que no anirà ja que marxem de vacances o preguntar si l'assistència és obligada. Com ho farieu, sabeu algo del tema? Gràciessss.
Re: JULIOL I LLARS MUNICIPALS
Hola!
l'assistència no és obligatòria, però segur que et faran pagar la mensualitat encara que no hi vagi.
l'assistència no és obligatòria, però segur que et faran pagar la mensualitat encara que no hi vagi.
- Marona78
- :: rateta

- Entrades: 175
- Membre des de: dt. des. 13, 2011 8:52 am
- Ubicació: Baix Penedès, Catalunya
Re: JULIOL I LLARS MUNICIPALS
D'acord amb les altres mares! si el portes o no és indiferent, però la quota és la quota!
A la llar del meu fill, l'any vinent ens cobrarant el juliol durant tot l'any (el pagarem poc a poc), perquè molts pares marxaven al juny i no pagaven el juliol...
A la llar del meu fill, l'any vinent ens cobrarant el juliol durant tot l'any (el pagarem poc a poc), perquè molts pares marxaven al juny i no pagaven el juliol...
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |