Bar/restaurant/"merendero" amb piscina per Girona
Bar/restaurant/"merendero" amb piscina per Girona
Hola!
Les meves bessones
compleixen 1 anyet a l'agost i ens agradaria poder celebrar aquest aconteixement amb la familia en algun bar/restaurant/"merendero" amb piscina per la zona de Girona i sobretot, que sigui baratet, jeje Sabeu d'algun lloc així??
I sinó també estem considerant fer un dinar en algun lloc amb graelles per aquesta zona.
Moltes Gràcies!
Les meves bessones
compleixen 1 anyet a l'agost i ens agradaria poder celebrar aquest aconteixement amb la familia en algun bar/restaurant/"merendero" amb piscina per la zona de Girona i sobretot, que sigui baratet, jeje Sabeu d'algun lloc així??I sinó també estem considerant fer un dinar en algun lloc amb graelles per aquesta zona.
Moltes Gràcies!
Re: Bar/restaurant/"merendero" amb piscina per Girona
Hola Sandra,
Jo et recomano el restaurant estany nou d'estanyol, crec recordar que tenen piscina, tot i que al web no ho vist. S'hi menja molt bé i molt baratet.
I a Sant Gregori hi ha un bar que fan berenars, no sé com es diu, que crec que també té piscina. No sé si algú que ho llegeixi et podrà dir el nom.
Continuaré pensant llocs...
Jo et recomano el restaurant estany nou d'estanyol, crec recordar que tenen piscina, tot i que al web no ho vist. S'hi menja molt bé i molt baratet.
I a Sant Gregori hi ha un bar que fan berenars, no sé com es diu, que crec que també té piscina. No sé si algú que ho llegeixi et podrà dir el nom.
Continuaré pensant llocs...
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |