Comencar p3 any vinent zona 1 girona
Comencar p3 any vinent zona 1 girona
Bon dia noies!
Algu de la zona 1 de girona k em pugui donar referenciea escoles tant publiques, concertades com privades?
Concertada: magrada vedruna
Privada: potser sant george
Opus: no vull ni veureles
Publiques: masmitja, esclola verd, anexe puigvert? Algu te referencies de la de montjuic?
Graciesssssss
Algu de la zona 1 de girona k em pugui donar referenciea escoles tant publiques, concertades com privades?
Concertada: magrada vedruna
Privada: potser sant george
Opus: no vull ni veureles
Publiques: masmitja, esclola verd, anexe puigvert? Algu te referencies de la de montjuic?
Graciesssssss
Re: Comencar p3 any vinent zona 1 girona
No et puc donar referencies directes, pero tinc 2 amigues que porten el nen al Masmitjà i n'estan contentes (és concertada no pas pública). De la privada de montjuic la Bambini també en tinc bones referencies, el Saint George té unes instalacions que estan molt bé, però el nivell d'anglès havia baixat molt (havien marxat la majoria del professors natius), no se com deu estar ara, parlo de fa un 6-7anys...
De les publiques no en tinc referencies
De les publiques no en tinc referencies
Nosaltres estem pensant en el saint george x d'aqui a 2 anys quan en pau comenci p3. Sabeu si es paga molt?
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Bones!
El masnitja no em desagrada pero dps han danar insrirur de la salle no? La salle no magrada i no se si els pasen a tots pq tenen un concert.
Bambini es una exageracio de car, rondant 700€ i metode montesori no macaba dagradar.
Saint George ronda 500€ i si k la majoria son profes natius. A partir de setembre demanare entrevista.
Vull veure tambe: masnitja, vedruna, un de pont major i public no se quin...Ojala Poguesim tenir mes opinions de pares...
El masnitja no em desagrada pero dps han danar insrirur de la salle no? La salle no magrada i no se si els pasen a tots pq tenen un concert.
Bambini es una exageracio de car, rondant 700€ i metode montesori no macaba dagradar.
Saint George ronda 500€ i si k la majoria son profes natius. A partir de setembre demanare entrevista.
Vull veure tambe: masnitja, vedruna, un de pont major i public no se quin...Ojala Poguesim tenir mes opinions de pares...
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |