calendari/horaris escola bressol? ajuda!
calendari/horaris escola bressol? ajuda!
Bon dia!
Demà la meva filla començava l'escola bressol (privada, ja que vem quedar fora del sorteig de la publica)
Ja ho teniem tot a punt i organitzat.
Per sorpresa i alegria, ens acaben de trucar dient que per ordre de llista d'espera ens acaba de tocar una vacant que hi ha a l'escola que haviem demanat.
No cal dir que no podia estar més contenta (la nena tindrà pati amb sorral i una ratio molt més baixa de nens que a l'escola que estava matriculada).
Ara arriba el meu problema però: dijous la matricularem i fins llavors no ens poden donar informació detallada de quin dia començarà l'escola, ni horaris, ni calendari de festius...etc. Tots dos treballem i pot ésser un malson si no em puc organitzar una mica.
-Dijous hi he d'anar a matricularla
-Hi ha un altre dia d'entrevista amb la mestra (quan?)
-Quin horari fan a l'escola? Són flexibles amb la sortida (si la vull recollir una mica abans per arribar a temps a buscar a l'altre?)
-Algu sap quin es el calendari oficial de festius (jo per internet no l'he sabut trobar....)
-També m'aniria bé saber quin material he de dur. Pitets? Got? bibis? (farà p1)...es que a la privada li posaven tot ells!
Obviament i per el be de la nena, demà no pot començar l'altre escola, però per poder-me organitzar us agrairia molt si sabeu aquesta informació i me'n podeu fer cinc cèntims.
Moltes gràcies!
Demà la meva filla començava l'escola bressol (privada, ja que vem quedar fora del sorteig de la publica)
Ja ho teniem tot a punt i organitzat.
Per sorpresa i alegria, ens acaben de trucar dient que per ordre de llista d'espera ens acaba de tocar una vacant que hi ha a l'escola que haviem demanat.
No cal dir que no podia estar més contenta (la nena tindrà pati amb sorral i una ratio molt més baixa de nens que a l'escola que estava matriculada).
Ara arriba el meu problema però: dijous la matricularem i fins llavors no ens poden donar informació detallada de quin dia començarà l'escola, ni horaris, ni calendari de festius...etc. Tots dos treballem i pot ésser un malson si no em puc organitzar una mica.
-Dijous hi he d'anar a matricularla
-Hi ha un altre dia d'entrevista amb la mestra (quan?)
-Quin horari fan a l'escola? Són flexibles amb la sortida (si la vull recollir una mica abans per arribar a temps a buscar a l'altre?)
-Algu sap quin es el calendari oficial de festius (jo per internet no l'he sabut trobar....)
-També m'aniria bé saber quin material he de dur. Pitets? Got? bibis? (farà p1)...es que a la privada li posaven tot ells!
Obviament i per el be de la nena, demà no pot començar l'altre escola, però per poder-me organitzar us agrairia molt si sabeu aquesta informació i me'n podeu fer cinc cèntims.
Moltes gràcies!
CASA l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 04, 2012 12:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Re: calendari/horaris escola bressol? ajuda!
mi escuela es publica,
tiene el horario de permanencias de 8 a 9. Plegan a las 17.00, no hay mas horas después de esto.
Tienen mas cierres que una privada, como un colegio de la ESO.
En mi caso, me gusta la publica, pero reconozco que el precio es caro, y me es difícil convidar, navidades, semana santa, los puentes los cojen todos y el verano cierran en junio.
Asi que en la privada estos problemas no lso tienes.
Ya mi hijo esta en publica y estuvo el año pasado, pero en el segundo ira a una privada. Ya que entre comedor, permanencia se me va 450 euros, no se lo q vale una privada pero, si luego tengo q pagar para junio, julio, agosto, septiembre y los días libres de los profesores y etc, me sale a cuenta la privada.
tiene el horario de permanencias de 8 a 9. Plegan a las 17.00, no hay mas horas después de esto.
Tienen mas cierres que una privada, como un colegio de la ESO.
En mi caso, me gusta la publica, pero reconozco que el precio es caro, y me es difícil convidar, navidades, semana santa, los puentes los cojen todos y el verano cierran en junio.
Asi que en la privada estos problemas no lso tienes.
Ya mi hijo esta en publica y estuvo el año pasado, pero en el segundo ira a una privada. Ya que entre comedor, permanencia se me va 450 euros, no se lo q vale una privada pero, si luego tengo q pagar para junio, julio, agosto, septiembre y los días libres de los profesores y etc, me sale a cuenta la privada.
El tema horaris i material ho hauràs de preguntar a l'escola bressol directament perquè pot variar d'una a l'altra, però normalment per P1 de material demanen un paquet de bolquers, dos o tres paquets de tovalloletes grans, dos paquets de mocadors de paper, una muda completa (que es queda a la llar), la bata, una motxila, un vas de nanses, galetes (que són comunitàries), pitets per si es queden a dinar (un parell o tres) i alguna cosa més.
Els horaris fan normalment: hora d'acollida de 8 a 9 (que esmorzen i has de portar tu l'esmorzar), 9 a 13 i de 15 a 17 horari de la llar i depèn de la demanda també fan hora extra de 17 a 18. Les llars públiques tendeixen a tancar per vacances de Nadal i setmana santa, més dies de lliure disposició o festes locals, com si fossin una escola.
D'entrevistes diria que només en fan dos, una a l'inici i una altra a mig curs.
Els horaris fan normalment: hora d'acollida de 8 a 9 (que esmorzen i has de portar tu l'esmorzar), 9 a 13 i de 15 a 17 horari de la llar i depèn de la demanda també fan hora extra de 17 a 18. Les llars públiques tendeixen a tancar per vacances de Nadal i setmana santa, més dies de lliure disposició o festes locals, com si fossin una escola.
D'entrevistes diria que només en fan dos, una a l'inici i una altra a mig curs.
La Julia comença demà a la pública. Hem de portat de tot (got per l'aigua, bolquers, tovalloletes i cremeta, roba de recambi, una bateta, un bossa per la muda, una foto de tots els que vivim a casa....) . Hi ha acollida des de les 8 del matí, però la pots portar a l'hora que sigui a partir de les 8. I acaba a les 17h. Tenes els dies lliures iguals que a l'escola, però això depen d'on estigui l'escola bressol... alguns ajuntaments fan que les seves escoles obrin tot l'any. En el meu cas tancant al Nadal i Setmana Santa, encara no tinc el calendari de ponts i festius seus... Finalitzar el curs a mitjans-finals de Juliol. Sobre si pots anar una mica abans a recollir al bebe ho pots parlar amb la tutora (que segur que faràs una entrevista amb ella pq li parlis de la teva filla) i segurament no et posarà cap empediment. A nosaltres la pública ens surt molt bé de preu, encara que aquest any l'han pujat... però vamos, res a veure amb la privada. I m'agrada més la manera d'"ensenyar"als nens.
Molta sort!!! Veuràs que dijous t'aclaran tots els dubtes!!!
Molta sort!!! Veuràs que dijous t'aclaran tots els dubtes!!!
Bones caseta!
Quina soooort!! Potser mirant la web de l.ajuntament podras veure un munt d.informació.
Pots buscar tambe la web de la llar o el bloc de l.Ampa. Jo per dijous portaria apuntades les preguntes mes urgents, aixi marxes en pau i preparada pel primer dia d.escola bressol.
Vagi mb!
Quina soooort!! Potser mirant la web de l.ajuntament podras veure un munt d.informació.
Pots buscar tambe la web de la llar o el bloc de l.Ampa. Jo per dijous portaria apuntades les preguntes mes urgents, aixi marxes en pau i preparada pel primer dia d.escola bressol.
Vagi mb!
Moltes gràcies per la informació. L'escola bressol és a Barcelona. Concretament la de Diagonal Mar.
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Hola casa!
Jo treballo a una escola bressol publica i ara les mestres estem de treball intern sense nens, jo et recomano q truquis a l'escola i preguntis si et poden enviar per mail o si pots passar a recollir un dossier q normalment entreguem als pares a principi de curs i on hi ha el calendari i tota la informació q tu demanes, a la meva escola fem entrevistes individuals el dia 7 i després ve tot el període d'adaptació ( només hi podrà anar una estoneta i alguns dies amb els pares o algun familiar ) el tema material també varia, nosaltres demanem bata,pitet, bolquers, tovalloletes i roba de recanvi...el tema gots i llençols són de l'escola...
Truca i resol dubtes que segur que estan encantades d'atendre't
Jo treballo a una escola bressol publica i ara les mestres estem de treball intern sense nens, jo et recomano q truquis a l'escola i preguntis si et poden enviar per mail o si pots passar a recollir un dossier q normalment entreguem als pares a principi de curs i on hi ha el calendari i tota la informació q tu demanes, a la meva escola fem entrevistes individuals el dia 7 i després ve tot el període d'adaptació ( només hi podrà anar una estoneta i alguns dies amb els pares o algun familiar ) el tema material també varia, nosaltres demanem bata,pitet, bolquers, tovalloletes i roba de recanvi...el tema gots i llençols són de l'escola...
Truca i resol dubtes que segur que estan encantades d'atendre't
Uii que amable, moltes gràcies Sargantana!
Això de trucar ja ho he fet, i m'han dit que no em poden donar informació fins que no estigui matriculada.
La matriculem dijous i molt amablement, el que si que han fet és colocar-nos l'entrevista amb la matricula el mateix dia.
Hi hem d'anar amb la nena, oi?
Això de trucar ja ho he fet, i m'han dit que no em poden donar informació fins que no estigui matriculada.
La matriculem dijous i molt amablement, el que si que han fet és colocar-nos l'entrevista amb la matricula el mateix dia.
Hi hem d'anar amb la nena, oi?
millor que si, que així coneixerà l'entorn i la mestra.
Hola, a veure si jo et puc ajudar una mica, a les publiques de Barcelona, durant el mes de setembre pleguen a les 3,
, es lo que hay! i si no t'ho han explicat em sembla molt fort, a mes si es el primer any, haura de fer l'adaptació, que es una mica fotuda pels papis... aixó ja t'ho explicarán, pero vaja, a partir de l'octubre l'horari ja es de 8 a 5, i pots anar-lo a buscar quan tu vulguis, si es abans de verenar, avisa perque no li preparin, i ja esta.
De material et demanen que cada dia portis dos pitets nets, amb goma al coll, perque en teoría quan aprenguin s'el podràn posar sols, pero aixo no passa el primer any..., després una tovalloleta petita amb veta, per penjarla, que la faràn servir per aixugare les mans quan es rentin abans i després e dinar, una mes gran, de lavavo, per quan els canvian el bolquer, la posen a sota i la fan servir per asecar-los be, i sabanetes pel seu bressol, si dorm amb algún nino ... potser també li pots portar... Un xumet per deixar-lo alla, i que sempre tingui una muda complerta, body, pantaló i samarreta, has de mirar que sempre tingui bolquers que li portaras tu, i tovalloletes, i si pren bibero, la llet i el bibe també els has de portar.
I per últim una bossa tipus berenar on et possarán els pitets bruts cada dia que te l'hauras d'emportar, i tornar al dia seguent amb dos pitets nets, i una gran, tipus pa, per les sabanetes, i si es taca la seva roba bruta. I es possible que et demanin alguna foto de carnet. Espero que aixo t'ajudi!
, es lo que hay! i si no t'ho han explicat em sembla molt fort, a mes si es el primer any, haura de fer l'adaptació, que es una mica fotuda pels papis... aixó ja t'ho explicarán, pero vaja, a partir de l'octubre l'horari ja es de 8 a 5, i pots anar-lo a buscar quan tu vulguis, si es abans de verenar, avisa perque no li preparin, i ja esta.De material et demanen que cada dia portis dos pitets nets, amb goma al coll, perque en teoría quan aprenguin s'el podràn posar sols, pero aixo no passa el primer any..., després una tovalloleta petita amb veta, per penjarla, que la faràn servir per aixugare les mans quan es rentin abans i després e dinar, una mes gran, de lavavo, per quan els canvian el bolquer, la posen a sota i la fan servir per asecar-los be, i sabanetes pel seu bressol, si dorm amb algún nino ... potser també li pots portar... Un xumet per deixar-lo alla, i que sempre tingui una muda complerta, body, pantaló i samarreta, has de mirar que sempre tingui bolquers que li portaras tu, i tovalloletes, i si pren bibero, la llet i el bibe també els has de portar.
I per últim una bossa tipus berenar on et possarán els pitets bruts cada dia que te l'hauras d'emportar, i tornar al dia seguent amb dos pitets nets, i una gran, tipus pa, per les sabanetes, i si es taca la seva roba bruta. I es possible que et demanin alguna foto de carnet. Espero que aixo t'ajudi!
Moltissimes gràcies Aza!
Ostres, tot el setembre pleguen a les 15:00h!!!!!
Que fort, mare de Déu! no se pas ho fo faré, entre això i l'adptació....
El tema bolquers i mirar que en tingui sempre, et deuen avisar quan s'acaben, no?
Com et comuniques amb la mestra? T'hi deixen parlar o va rollo agenda?
Moltes gràcies!
Ostres, tot el setembre pleguen a les 15:00h!!!!!
Que fort, mare de Déu! no se pas ho fo faré, entre això i l'adptació....
El tema bolquers i mirar que en tingui sempre, et deuen avisar quan s'acaben, no?
Com et comuniques amb la mestra? T'hi deixen parlar o va rollo agenda?
Moltes gràcies!
Jo sempre agafava vacances quan la nena començava la llar, perquè ja em dèien que era complicat els primers dies.
Nosaltres no teniam agenda, et deixaven entrar a dins de la classe a buscar-los i feies una petita xerrada de com havia anat el dia amb la mestra, la qual cosa feia que a copia de dies anaves tenint un tracte gairebé familiar amb ella. I normalment sempre t'avisen amb temps (un o dos dies previs) quan s'acaben els bolquers però estiguis preparada per si un dia t'ho demanen d'un dia per l'altre.
Nosaltres no teniam agenda, et deixaven entrar a dins de la classe a buscar-los i feies una petita xerrada de com havia anat el dia amb la mestra, la qual cosa feia que a copia de dies anaves tenint un tracte gairebé familiar amb ella. I normalment sempre t'avisen amb temps (un o dos dies previs) quan s'acaben els bolquers però estiguis preparada per si un dia t'ho demanen d'un dia per l'altre.
Casa,
A la guarde del meu peque pots entrar a l'aula, i mirar el seu material per veure que falta i que no, i per agafar el que esta brut, et fan posar uns peucos als peus d'aquests d'hospital per sobre les sabates per no embrutar el terra, També t'expliquen cosetes per l'agenda, i parles sempre amb el profe, si aquest no va de cul, pero sempre et pots esperar per preguntar el que sigui, pero aixó ja no et puc dir si es igual a totes les guardes.
Per cert, al juliol també fan fins a les 3.
A la guarde del meu peque pots entrar a l'aula, i mirar el seu material per veure que falta i que no, i per agafar el que esta brut, et fan posar uns peucos als peus d'aquests d'hospital per sobre les sabates per no embrutar el terra, També t'expliquen cosetes per l'agenda, i parles sempre amb el profe, si aquest no va de cul, pero sempre et pots esperar per preguntar el que sigui, pero aixó ja no et puc dir si es igual a totes les guardes.
Per cert, al juliol també fan fins a les 3.
Gràcies noies!
Estic arribant a la conclusió que per a la nena a nivell de instalacions/ratio/alimentació ( a la privada tenia catering), etc...serà molt millor, i per a mi, a nivell logístic serà un malson, però tot sigui per a ells no?

Estic arribant a la conclusió que per a la nena a nivell de instalacions/ratio/alimentació ( a la privada tenia catering), etc...serà molt millor, i per a mi, a nivell logístic serà un malson, però tot sigui per a ells no?

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

, Pecunia