Escoles bressols municipals de Mataró
Escoles bressols municipals de Mataró
La meva està a Rocafonda i jo estic de monitora a la de la Llàntia, alguna de vosaltres porta els seus nens/es a les escoles bressol municipals de Mataró? Què tal l'experiència i l'adaptació? La meva ho està portant bastant bé :)
Re: Escoles bressols municipals de Mataró
Hola!
Jo tinc intenció de portar el meu fill a l'escola bressol Rocafonda l'any vinent. He rebut bones opinions i la tinc bastant a prop de casa.
M'agradaria saber la teva opinió de la guarderia.
Fins ara!
Jo tinc intenció de portar el meu fill a l'escola bressol Rocafonda l'any vinent. He rebut bones opinions i la tinc bastant a prop de casa.
M'agradaria saber la teva opinió de la guarderia.
Fins ara!
Jo hi vaig estar treballant l'any passat de monitora i em va encantar el seu funcionament, l'equip és boníssim, els nens estan ben atesos... La meva filla està encantada :)
Jo porto el meu fill al Tabalet, aquest serà l´'ultim curs i em fa una pena increïble que ja acabi, perquè ell hi està molt a gust i hi estem molt còmodes!
Jo la recomano plenament!!!
Jo la recomano plenament!!!
Nosaltres també portem la nostra filla al Tabalet i estem encantats. Els nens en general s'adapten molt bé i les monitores tenen molta cura d'ells, son molt atentes. Tan de bo hi haguessin escoles amb la filosofia d'aquesta guarde.
Jo no els porto a llar, però sí que anem a l'espai família del Tabalet i està molt bé!!! És una escola molt xula! 
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |