Escoles Clot - Camp de l'Arpa
Escoles Clot - Camp de l'Arpa
Hola,
estava mirant el fòrum i he vist que hi ha algunes noies de Sant Martí.
Encara falta una mica però estic ja menjant-me l'olla amb les escoles per quan deixi la guarde i no sé si alguna em podeu donar referència d'escoles de la zona. Algunes de les que m'entren són Dovella, Miralletes, Antoni Balmanya. Calassanç, Grimm, Immaculada i Mare de Déu de Núria. No tinc clar res, concertada o pública, religiosa o no... Només vull que hi vagi contenta i se'm fa un muntanya pensar que la puc pifiar molt segons el que decideixi.
Si alguna en té referències o experiència li agrairé un munt que me'n parli!!
estava mirant el fòrum i he vist que hi ha algunes noies de Sant Martí.
Encara falta una mica però estic ja menjant-me l'olla amb les escoles per quan deixi la guarde i no sé si alguna em podeu donar referència d'escoles de la zona. Algunes de les que m'entren són Dovella, Miralletes, Antoni Balmanya. Calassanç, Grimm, Immaculada i Mare de Déu de Núria. No tinc clar res, concertada o pública, religiosa o no... Només vull que hi vagi contenta i se'm fa un muntanya pensar que la puc pifiar molt segons el que decideixi.
Si alguna en té referències o experiència li agrairé un munt que me'n parli!!
Re: Escoles Clot - Camp de l'Arpa
Hola! A mi em passa el mateix! en pocs mesos ho haurem de pensar ben seriosament ja que caldrà fer la inscripció. A quina escola bressol aneu ara? nosaltres a la Camp de l'Arpa
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |