música per nadons
música per nadons
Bon dia a tots,
El trimestre vinent m'he apuntat a classes de música per nadons a l'escola de Música del Palau (davant del Palau de Musica). Tenen un programa similar al de les escoles municipals de Barcelona. Consten d'unes 10 sessions a on assiteixes tu i el teu nen.
Em fa molta il.lusió perquè és una activitat que compartiré i gaudiré amb el meu nen. A ell li agrada molt la música i d'aquesta manera també coneixeré aquesta escola que tinc aprop de casa.
Tenen tres grups oberts, amb els següents horaris:
GRUP UNI (de 0 a 1 any)-dilluns de 16:15 a 17:15
GRUP DORI (de 1 a 2 anys-dimecres de 16:00 a 17:00
GRUP TERI (de 2 a 3 anys)dimarts de 16:45 a 17:45
INICI: setmana del 14 de gener
PREU: 100 €
Us informo perquè de moment hi han places obertes. Si no arriben a 8 inscripcions anul.len el curs. Volia així fer-ne difusió perueè el curs tiri endavant.
És una despesa important, nosaltres hem decidit que serà el seu regal de Reis.
A veure si algú més s'anima!
El trimestre vinent m'he apuntat a classes de música per nadons a l'escola de Música del Palau (davant del Palau de Musica). Tenen un programa similar al de les escoles municipals de Barcelona. Consten d'unes 10 sessions a on assiteixes tu i el teu nen.
Em fa molta il.lusió perquè és una activitat que compartiré i gaudiré amb el meu nen. A ell li agrada molt la música i d'aquesta manera també coneixeré aquesta escola que tinc aprop de casa.
Tenen tres grups oberts, amb els següents horaris:
GRUP UNI (de 0 a 1 any)-dilluns de 16:15 a 17:15
GRUP DORI (de 1 a 2 anys-dimecres de 16:00 a 17:00
GRUP TERI (de 2 a 3 anys)dimarts de 16:45 a 17:45
INICI: setmana del 14 de gener
PREU: 100 €
Us informo perquè de moment hi han places obertes. Si no arriben a 8 inscripcions anul.len el curs. Volia així fer-ne difusió perueè el curs tiri endavant.
És una despesa important, nosaltres hem decidit que serà el seu regal de Reis.
A veure si algú més s'anima!
Re: música per nadons
hola jo he portat a la meva petita a les escoles municipals de musica i estem encantadas!!! esperem que aquet nou trimestre tambe podem anar!! que tinguis molta sort i es pugui fer el grup!!i disfruta del moment!!!!
Re: música per nadons
Hola,
La música els estimula molt!!!,
Els hi va molt bé
La música els estimula molt!!!,
Els hi va molt bé
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |