Escoles bressol a Sant Cugat

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Escoles bressol a Sant Cugat

EntradaAutor: Nime » dl. gen. 14, 2013 3:48 pm

Bona tarda, estem començant a mitar el tema de l'escola bressol de cara a l'any vinent per portar el Mateo. De moment volem visitar La Farga infantil i la Pipo, però agraïriem més recomanacions ;)
Imatge
Avatar de l’usuari
Betth
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dv. set. 04, 2009 11:56 am

Re: Escoles bressol a Sant Cugat

EntradaAutor: Betth » dl. gen. 14, 2013 3:53 pm

Et recomano 100% Sol Solet, escola bressol reconeguda pel Departament d'Educació. És petiteta i molt familiar.

Sobretot sigui quina sigui ves a l'ajuntament que et donin llibret de les escoles bressol de sant cugat reconegudes pel Departament. Això considero q és molt important!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Escoles bressol a Sant Cugat

EntradaAutor: Nime » dl. gen. 14, 2013 3:54 pm

Moltes gràcies per la recomanació Betth!
Imatge
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Escoles bressol a Sant Cugat

EntradaAutor: Alehop » dl. gen. 14, 2013 6:13 pm

Jo porto la Mar a Pipo i n'estic contenta; ara ens hem canviat de pis i al setembre, quan li toqui començar a en Nico el portarem a Les Tortugues, q ens queda molt mes a prop de casa.
Avatar de l’usuari
primerenca34
:: peixet
:: peixet
Entrades: 289
Membre des de: dg. jul. 10, 2011 9:38 pm

Re: Escoles bressol a Sant Cugat

EntradaAutor: primerenca34 » dl. gen. 14, 2013 10:11 pm

Alehop, els meus nebots van anar a les tortugues i la meva cunyada en va quedar encantadíssima. Jo l'he descartat perquè em queda molt lluny de casa. Vull mirar Gargot (que suposo que serà molt difícil entrar-hi perquè és pública) i Pipo, que em queden totes dues molt a prop.
Imatge
Imatge
miniaus
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dv. nov. 01, 2013 9:24 pm

Re: Escoles bressol a Sant Cugat

EntradaAutor: miniaus » dv. nov. 01, 2013 9:29 pm

Hola, Jo porto a la meva patufeta a Quitxalla a Valldoreix i visc a Sant Cugat. Estic encantadissima i la peke s'ho passa pipa. Cada mati es lleva dient "cole, nenes, cole , nenes"
si vols mes info, ja saps
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Escoles bressol a Sant Cugat

EntradaAutor: Nime » dv. nov. 01, 2013 9:50 pm

Al final començarà a La Farga infantil al gener, ja us explicaré ;)
Imatge
aina1981
Entrades: 1
Membre des de: dl. nov. 04, 2013 12:48 pm

Re: Escoles bressol a Sant Cugat

EntradaAutor: aina1981 » dl. nov. 04, 2013 12:55 pm

Hola!!

Yo llevo a mi hija desde hace 3 años a la guarderia Petit Milú y estoy encantada. Calidad precio es muy asequible para todo lo que ofrecen. Tienen webcams en todas las clases por lo que podemos estar viendo lo que hacen en cada momento :globus: Lo que mas me gusta es que es pequeñita y muy familiar, no marcan con los horarios de entrada y de salida , todo lo contrario , puedes llevar al niño y recojerlo cuando quieras. Hacen inglés, música, psicomotricidad, estimulación temprana.. ahhh y tienen cocina propia!! La recomiendo 100% !!!
florsdepaper
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. gen. 20, 2014 1:27 pm

Re: Escoles bressol a Sant Cugat

EntradaAutor: florsdepaper » dl. gen. 20, 2014 2:31 pm

Nosaltres vam portar el nostre fill a Magnòlia a Sant Cugat, i n'estavem molt contents del tracte als nens. Vam haver de canviar pq vam canviar de domicili, però les facilitats d'horari són amplíssimes, les instal·lacions estan sempre molt netes, i es fan moltes moltes activitats...

L'única cosa que potser podría criticar és que els nadons són a l'últim pis (el segon) i sense ascensor, i baixar l'escala, amb el nadó en braços, nens més grans i pares circulant per l'escala a la vegada... Era molt incòmode, jo personalment em posava molt nerviosa. Les entrades i sortides estan molt ben vigilades, però l'acumulació de pares xerrant i nens jugant just a la rampa on has de circular amb el cotxet era l'altre cosa que em resultava incòmoda.

El segon curs d'escola bressol el vam fer als Elefants, que estava a Mirasol al costat de l'estació, per desgràcia va haver de tancar, n'estavem molt contents, i el nostre fill hi anava encantadíssim. Aquest any vam voler provar la pública, i està anant al Niu, i no n'estem gaire satisfets.
El preu de l'escola bressol pública no és tant diferent de la privada, hem de comptar que el menjador i les permanències són cares. I sobretot el que ens fa estar descontents és que hem trobat una falta bastant important de motivació, de recursos, d'imaginació...

Cal dir que va haver-hi un canvi de mestra fa un mes i poc, i que la situació ha millorat molt des de llavors... ens estavem plantejant deixar l'escola i buscar altres opcions, però la conclusió és, que ha estat com una loteria que ens toqués aquesta mestra, que té ganes de fer coses noves, de canviar la manera de fer, de donar recursos als nens... altrament a l'inici ens semblava una mena de pàrquing on particularlment el nostre fill no estava aprenent res, que no portés ja aprés de casa i de les altres escoles.
No ens hem sentit acompanyats com a pares tampoc, en les altres ens guiaven una mica (no alliçonant) però sí que es feien xerrades sovint sobre educació, enfocar coses complicades com ajudar a fer canvis en la vida dels nens, començar a caminar, l'introducció dels aliments sòlids, deixar el bolquer, l'arribada d'un germà a la família... I aquí quan demanes una mica l'opinió com a pares novatos que som, et diuen el que vosaltres veieu, cada nen és un món, cada ú té el seu ritme... Cosa evident, i que ja sé que no és la seva obligació però ens les altres dues escoles veiem com pares i escola funcionavem a una per donar el millor als nostres fills, i aquí sembla que només ens els guardin una estona.

Això només és la meva opinió,i experiència personal. No tinc massa relació amb els altres pares per poder dir que sigui la opinió general. Però sense res concret havia sentit rumors de males experiències, a posteriori de matricular el nostre fill en aquesta escola.
ELE
:: granota
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

Re: Escoles bressol a Sant Cugat

EntradaAutor: ELE » ds. gen. 25, 2014 9:12 am

Si vius a volpelleres...quines queden mes a prop? Ens mudem en breu... millor privada q pública? A Barcelona la gran la portem a la guarde publica i malgrat les retallades, estem encantats.

Em podeu orientar sobre preus? Merciiii
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Escoles bressol a Sant Cugat

EntradaAutor: Nime » ds. gen. 25, 2014 9:32 am

La més propera és la Pipo, sobre uns 400-500€ si es queda a dinar; la pública més propera és la Gargot i em sembla que són sobre els 250-300€; no sé si és complicat entrar-hi; sé que aquest any van sobrar un parell de places a alguns cursos
Imatge
ELE
:: granota
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

Re: Escoles bressol a Sant Cugat

EntradaAutor: ELE » dg. gen. 26, 2014 8:56 pm

Nime ha escrit:La més propera és la Pipo, sobre uns 400-500€ si es queda a dinar; la pública més propera és la Gargot i em sembla que són sobre els 250-300€; no sé si és complicat entrar-hi; sé que aquest any van sobrar un parell de places a alguns cursos

Moltes gracieeees! Us informo!
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Escoles bressol a Sant Cugat

EntradaAutor: Nime » dg. gen. 26, 2014 8:57 pm

Per cert, els preus de la Pipo són per a P1, suposo que per a P3 baixaran una mica
Imatge
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Escoles bressol a Sant Cugat

EntradaAutor: Alehop » dt. gen. 28, 2014 4:48 am

La meva filla va fer P1 i P2 a Pipo i eren gairebé 500 amb menjador. I al setembre passen una quota de 40 euros per material (això a p2 segur, a p1 no ho recordo). Dema li pregunto al meu marit, que segur que se'n recorda!

Jo us la recomano molt!!
Avatar de l’usuari
MaRiNeTa14
Entrades: 4
Membre des de: dt. gen. 20, 2015 8:30 pm

Re: Escoles bressol a Sant Cugat

EntradaAutor: MaRiNeTa14 » dj. gen. 29, 2015 11:13 am

Hola a totes i tots!!

M'agradaria reprendre aquest fil, ja que sóc una futura mamà de Sant Cugat i ja estic començant a mirar el tema de la Llar de cara al curs 15-16.

Per necessitats de feina, haurem de portar la nena a l'escola bressol als 4 mesos i mig, i tot i que a Sant Cugat l'oferta és súper àmplia, m'agradaria conèixer opinions o comentaris de mares i pares que porteu (o haugueu portat) als vostres fills i filles a alguna EB o Llar a Sant Cugat.

Nosaltres ja ens estem començant a moure, abans de que la meva panxa pugui posar algún problema... Hem fet algunes visites i ens han agradat molt "la Mainada" i el "Sol Solet". Per tema d'horaris i flexibilitat, ens interessa molt l'oferta de la Mainada... Però encara tenim pendents algunes visites més, i també ens agradaria conèixer opinions reals.

Per altra banda, tothom ens diu que l'opció de portar-la a la pública és molt complicada, ja que hi ha molta demanda i poca oferta de places... No sabem si ni tan sols fer la preinscripció, ja que per preus i horaris, tampoc ens solucionaria gaire les nostres necessitats... Què en penseu, vosaltres?

Moltes gràcies a tots i totes els que pogueu o vulgueu col·laborar!!! Segur que ens serà de gran ajuda!!!

Salutacions! : lasito :
isabeliniguez
Entrades: 1
Membre des de: dl. feb. 16, 2015 1:24 pm

Re: Escoles bressol a Sant Cugat

EntradaAutor: isabeliniguez » dl. feb. 16, 2015 1:58 pm

Hola!!!

Crec que et puc ajudar! >.-<: >.-<:
Jo estic encantadíssima amb la llar on va anar la meva filla, és la llar d'infants Quitxalla de Valldoreix. Crec que encaixa amb el que tu has comentat, t'explico. La porten 3 noies, són encantadores i molt properes, el més important per mi a l'hora de triar la llar, va ser tenir confiança amb les noies que dia a dia estarien amb la meva filla, conèixer-les em va fer acabar de decidir. Quitxalla és una llar molt familiar, te tres grups d'edat i una sola linia. Els grups són reduits, això permet que hi hagi un tracte molt personalitzat. Realment és com una família.

T'ajuda moltíssim que sempre t'expliquen amb detall com ha anat el dia, sempre tenen un moment per xerrar amb tu quan vas a buscar la nena, a més a més cada grup classe te un grup de whatsApp, on diariement t'informen i t'envien fotos del teu fill/a. Realment tenen un contacte constant amb els pares i el seu objectiu és que pares i mestres estiguem el màxim d'units possible.

Comentaves el tema de la flexibilitat horaria, tenen un munt d'horaris diferents, però si per qualsevol cosa no s'ajusten a les teves necessitats et fan un horari a la teva mida. Diria que està obert des de les 8 fins les 6 de la tarda.

I el que és increible és l'entorn, és una passada!!! tenen un jardí enorme amb abres fruiters i 3 horts, mengen la fruita que ells mateixos conreen, també tenen un sorral gegant d'on no podíen treure a la meva peque! ja ja ja i 2 patis súper grans. A les mestres els hi agrada treballar molt a l'aire lliure per tant hi ha moltes activitats que fan al jardí, als peques els hi encanta.

Et recomano que entris a la seva web: www.quitxalla.cat
Estic segura que t'agradarà! ja m'ho diràs ;)
Ànims amb la recerca!
Avatar de l’usuari
MaRiNeTa14
Entrades: 4
Membre des de: dt. gen. 20, 2015 8:30 pm

Re: Escoles bressol a Sant Cugat

EntradaAutor: MaRiNeTa14 » dt. feb. 17, 2015 3:07 pm

Hola isabelinguez moltes gràcies per la teva resposta.

Una de les escoles que hem visitat ha estat la Quitxalla, i la veritat que ens va encantar. Tant el tracte, com les instal·lacions i la metodologia ens van encantar, però per a nosaltres te un gran inconvenient, i és la seva ubicació.

Nosaltres vivim al poble, a Sant Cugat, i per portar la nena fins allà hauriem d'anar sempre en cotxe, cosa que per a nosaltres és possible ja que en disposem... El problema vindria els dies que necessitessim que els avis anessin a recollir la nena, ja que ells no tenen cotxe i la logística per arribar fins a l'escola ens va semblar realment complicada per a ells.

És una pena, ja que ens van tractar genial durant la visita, i ens va encantar tot el relacionat amb l'escola... Però l'hem de descartar per temes de transport :ufs:

De totes maneres, moltes gràcies per la resposta, i me'n alegro moltissim que estiguis contenta amb l'escola ja que per a mi és molt important triar bé i estar satisfeta amb la tria.
Iagp
Entrades: 3
Membre des de: dg. gen. 31, 2016 11:51 am

Re: Escoles bressol a Sant Cugat

EntradaAutor: Iagp » dg. gen. 31, 2016 11:57 am

Hola!

En breve voy a ser mami y también busco Llar d'infant para mi peque, tendré que llevarlo a los 5 meses.
Vivo en Volpelleres y por aquí me han dicho de 2 opciones, una la Pipo y otra una muy nueva llamada Kinder que está a dos calles de mi casa, pero ninguna de las dos me convence.

Por tema ubicación/ideario las que más me gustan son La Llar d'en Teddy y la Petit Milú, sin descartar tampoco la Agora Patufet.

¿Alguna lleva a su peque a alguna de estas? ¿Podéis darme vuestra opinion e info acerca de lo precios?
Avatar de l’usuari
laneta
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dt. nov. 12, 2013 12:05 pm

Re: Escoles bressol a Sant Cugat

EntradaAutor: laneta » dl. feb. 01, 2016 5:05 pm

Hola!!

Jo porto al meu al Happy Way. Abans vivíem a Barcelona i el portavem al Happy Way d'allà i quan vam venir a viure aquí fa un mes no ens vam plantejar mirar res més.. per mig any que li queda...

A nivell de flexibilitat és total, no has de patir per anar-lo a buscar a X hora, i no fa les típiques vacances escolars i et deixa "en boles". Hi ha molta comunicació, et passen fotos del que fan i fins i tot ho pots veure per webcam. Està darrere del Monestir, osigui que no hauries d'agafar cotxe. Jo estic encantada d'anar a peu! ;)

Salut!
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Escoles bressol a Sant Cugat

EntradaAutor: Nime » dl. feb. 01, 2016 5:41 pm

laneta ha escrit:Hola!!

Jo porto al meu al Happy Way. Abans vivíem a Barcelona i el portavem al Happy Way d'allà i quan vam venir a viure aquí fa un mes no ens vam plantejar mirar res més.. per mig any que li queda...

A nivell de flexibilitat és total, no has de patir per anar-lo a buscar a X hora, i no fa les típiques vacances escolars i et deixa "en boles". Hi ha molta comunicació, et passen fotos del que fan i fins i tot ho pots veure per webcam. Està darrere del Monestir, osigui que no hauries d'agafar cotxe. Jo estic encantada d'anar a peu! ;)

Salut!


Home, si viu a Volpelleres la Happy Way ha d'agafar cotxe si no vol trigar uns 20-30 minuts caminant en arribar-hi ;)
Imatge

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::