Llar infants Manresa
Llar infants Manresa
Hola!! és la primera vegada que em conecto en el fòrum..però de vegades l'he mirat per veure les opinions que teniu sobre els temes per si em podeu ajudar...Visc a Manresa i tinc dos nens; el petit anirà a la guarde el curs que ve (a P1) però no sé en quina llar municipal portar-lo, em podeu ajudar? Visc al barri de la Parada Nova. També m'aniria bé que algú m'expliqués si té alguna experiència en les municipals de Manresa i quina em recomanarien..Gràcies!!!!
Re: Llar infants Manresa
Hola Sole1001,
Jo també visc a Manresa i a la Parada Nova
La meva filla té 2 anys i va a la llar d'infants de la Salle (no vam entrar a la pública) i n'estem encantats tant per la mestra com per les bones instal·lacions que té (habitació per dormir, sol tot el dia, jardí...).
En quan a Llars d'Infants públiques del barri hi ha el Petit Princep, està a la meitat de l'Avinguda dels Dolors, la vaig anar a visitar l'any passat és una llar molt petita amb espais reduits però molt lluminosa i amb un patí preciós, a més, n'he sentit a parlar molt bé.
l'Altre llar d'infants propera al barri és la Llum (darrera la FUB) aquesta és una llar molt gran i també molt lluminsa i tothom també en parla molt bé.
Jo crec que totes les llars públiques de Manresa estàn molt bé el tema és aconseguir-hi entrar!!!
Una abraçada
Jo també visc a Manresa i a la Parada Nova
La meva filla té 2 anys i va a la llar d'infants de la Salle (no vam entrar a la pública) i n'estem encantats tant per la mestra com per les bones instal·lacions que té (habitació per dormir, sol tot el dia, jardí...).
En quan a Llars d'Infants públiques del barri hi ha el Petit Princep, està a la meitat de l'Avinguda dels Dolors, la vaig anar a visitar l'any passat és una llar molt petita amb espais reduits però molt lluminosa i amb un patí preciós, a més, n'he sentit a parlar molt bé.
l'Altre llar d'infants propera al barri és la Llum (darrera la FUB) aquesta és una llar molt gran i també molt lluminsa i tothom també en parla molt bé.
Jo crec que totes les llars públiques de Manresa estàn molt bé el tema és aconseguir-hi entrar!!!
Una abraçada

Hola surtelsol!! quina casualitat que visquis pel meu barri!! jeje
El gran el porto a la Vedruna i fa P3; de peque va anar als Barrufets a Sant Joan (estic molt contenta); però ara amb els dos és més difícil de combinar per anar a buscar-los. Per cert, hi ha hora despertador a la Salle? Quin horari fan? Pots recollir el nen abans de les hores que et diuen? És subvencionat? Jo intentaré que el petit entri a alguna pública però com dius tu, està complicat però s'ha de provar, no?
Per cert, gràcies per contestar tant ràpid!!!
El gran el porto a la Vedruna i fa P3; de peque va anar als Barrufets a Sant Joan (estic molt contenta); però ara amb els dos és més difícil de combinar per anar a buscar-los. Per cert, hi ha hora despertador a la Salle? Quin horari fan? Pots recollir el nen abans de les hores que et diuen? És subvencionat? Jo intentaré que el petit entri a alguna pública però com dius tu, està complicat però s'ha de provar, no?Per cert, gràcies per contestar tant ràpid!!!

Sí sole1001 som veines, segur que anem al mateix parc i no ho sabem!
Sí quan s'ha de convinar més d'una criatura segur que és difícil. A la Salle fan hora despertador i són uns 50euros al mes i l'hora despertador és a les 8h del matí i crec que també els pots deixar de 17 a 18h de la tarda.
Els horaris bàsics són de 9h a 13 i de 15h a 17h amb 15 min per davant i darrera de cada hora per deixar-los o recollir-los.
En principi si que està subvencionat però arriba cap al febrer-març però amb els temps que corren o sé si es pot comptar massa amb una subvenció!
Sí lo ideal són les públiques i tot i que és difícil algú ha d'entrar i podeu ser vosaltres!
Sí quan s'ha de convinar més d'una criatura segur que és difícil. A la Salle fan hora despertador i són uns 50euros al mes i l'hora despertador és a les 8h del matí i crec que també els pots deixar de 17 a 18h de la tarda.
Els horaris bàsics són de 9h a 13 i de 15h a 17h amb 15 min per davant i darrera de cada hora per deixar-los o recollir-los.
En principi si que està subvencionat però arriba cap al febrer-març però amb els temps que corren o sé si es pot comptar massa amb una subvenció!
Sí lo ideal són les públiques i tot i que és difícil algú ha d'entrar i podeu ser vosaltres!
Hola surtelsol!!
Doncs segurament ens hem vist, anem al parc que hi ha a l'Avinguda dels Dolors, al costat del bar Dreams. Gràcies per la informació, ho tindré en compte alhora de fer números...a la vedruna costa 316 euros sense dinar (deixant-lo a dinar puja a 500 euros!!), en principi demanarem el petit príncep però sinó ja veurem.
Bé, a veure si coincidim un dia en el parc! el meu gran té 3 anys i es diu Edgar, el petit es diu Oliver i te quatre mesos!
Si veus una noia amb un cotxet taronja pel barri, segurament sóc jo!! jeje
Doncs segurament ens hem vist, anem al parc que hi ha a l'Avinguda dels Dolors, al costat del bar Dreams. Gràcies per la informació, ho tindré en compte alhora de fer números...a la vedruna costa 316 euros sense dinar (deixant-lo a dinar puja a 500 euros!!), en principi demanarem el petit príncep però sinó ja veurem. Bé, a veure si coincidim un dia en el parc! el meu gran té 3 anys i es diu Edgar, el petit es diu Oliver i te quatre mesos!
Si veus una noia amb un cotxet taronja pel barri, segurament sóc jo!! jeje
Sí, ja sabia més o menys els preus de la Vedruna, la veritat és que deu ni do!
Sí exacte aquest parc, ja m'hi ficaré si us veig.
La meva té 2 anys i es diu Marina i no s'està quieta!
Una abraçada
Sí exacte aquest parc, ja m'hi ficaré si us veig.
La meva té 2 anys i es diu Marina i no s'està quieta!
Una abraçada
Hola surtelsol!!
he apuntat a l'Oliver a la llista d'espera de les llar públiques de Manresa, ara només cal esperar i a veure si hi ha sort!! sinó segurament el portaré a la Vedruna on va el seu germà...
si em veus, avisa'm!! jeje
Petons,
Sole1001
he apuntat a l'Oliver a la llista d'espera de les llar públiques de Manresa, ara només cal esperar i a veure si hi ha sort!! sinó segurament el portaré a la Vedruna on va el seu germà...
si em veus, avisa'm!! jeje
Petons,
Sole1001
Ostres espero que tinguis sort. Al meu any jo tenia el número 37 i va sortir el num 52 al sorteig així que poder entrar la pública era ciència ficció.
Sí, sí ja estaré atenta si et veig, de fet amb aquest fred aquests dies passem les tardes entre la ludoterra, algún recado i a casa ja que no es pot estar massa pel carrer.
Tu també em dius algo si em veus (sóc pelroja amb mitja melena arrissada, és fàcil jejejeje)
Una abraçada
Sí, sí ja estaré atenta si et veig, de fet amb aquest fred aquests dies passem les tardes entre la ludoterra, algún recado i a casa ja que no es pot estar massa pel carrer.
Tu també em dius algo si em veus (sóc pelroja amb mitja melena arrissada, és fàcil jejejeje)
Una abraçada

Noies, una pregunta, sabeu si a les llars públiques de Manresa es pot portar el nen a mig matí? Jo treballaré en torn de tarda i el veuré tan poquet que deixar-lo a les 9 podent-lo deixar a les 11... doncs per mi és un què.
I a les privades?
I a les privades?
!) Hola surtelsol!!! ok si et veig et diré quelcom..jeje...vas a la ludoterra? i què tal? està bé? volia passar-me un dia amb els nens, potser coincidim alguna tarda. Amb aquest temps, aprofito per portar el gran (el de 3 anys) a les boletes a Sant Fruitós, al costat del Nats, que són 5 euros tota la tarda i està molt bé (oferta només de dilluns a dijous). Has anat alguna vegada? ja m'explicaràs.
2) Hola Penny! a les llars de la Generalitat no es pot fer el que preguntes, perquè tenen un horari tancat. De 9-12h (amb opció de quedar-se a dinar i migdiada) i de 3-5h; el problema és que has de ser molt puntual, és a dir, que tanquen a las 12h al migdia i a les 17h a la tarda (has d'anar un 1/4 d'hora abans). T'ho dic per experìència personal, perquè el meu gran va anar als Barrufets de Sant Joan de Vilatorrada (que per cert, tinc molt bona experiència). A les municipals no sé com funciona i a les privades tampoc...m'imagino que a les privades no tindràs problema, però tot és preguntar. No sé si t'he pogut contestar, però espero que ho tinguis una mica més clar.
2) Hola Penny! a les llars de la Generalitat no es pot fer el que preguntes, perquè tenen un horari tancat. De 9-12h (amb opció de quedar-se a dinar i migdiada) i de 3-5h; el problema és que has de ser molt puntual, és a dir, que tanquen a las 12h al migdia i a les 17h a la tarda (has d'anar un 1/4 d'hora abans). T'ho dic per experìència personal, perquè el meu gran va anar als Barrufets de Sant Joan de Vilatorrada (que per cert, tinc molt bona experiència). A les municipals no sé com funciona i a les privades tampoc...m'imagino que a les privades no tindràs problema, però tot és preguntar. No sé si t'he pogut contestar, però espero que ho tinguis una mica més clar.

Hola noies
Penny, jo ho veig com la sole1001 no crec que deixin portar a la nena fora d'horaris.
Sole1001, jo sóc una fan de la ludotera, és un local espaiós on pots prendre algo (si la nena em deixa) i hi ha tot de jocs educatius: pissarra, cuineta, trencaclosques, encaixos...és molt variat. També hi ha un espai pels que gatejen. M'agrada perquè és un ambient tranquil i són 2'5 euros per nen l'estona que vulguis, el pal és que per la zona si baixes amb cotxe l'has de posar a la zona blava.
Nosaltre també anàvem molt a les boles de Sant Fruitós però des de que la Marina va fer els 2 anys hi vam deixar d'anar perquè tenia entès que eren 5 euros l'hora més 1 euro cada 1/4 d'hora que et passaves, però amb aquesta oferta aquesta setmana matix hi anirem! Gràcies
Penny, jo ho veig com la sole1001 no crec que deixin portar a la nena fora d'horaris.
Sole1001, jo sóc una fan de la ludotera, és un local espaiós on pots prendre algo (si la nena em deixa) i hi ha tot de jocs educatius: pissarra, cuineta, trencaclosques, encaixos...és molt variat. També hi ha un espai pels que gatejen. M'agrada perquè és un ambient tranquil i són 2'5 euros per nen l'estona que vulguis, el pal és que per la zona si baixes amb cotxe l'has de posar a la zona blava.
Nosaltre també anàvem molt a les boles de Sant Fruitós però des de que la Marina va fer els 2 anys hi vam deixar d'anar perquè tenia entès que eren 5 euros l'hora més 1 euro cada 1/4 d'hora que et passaves, però amb aquesta oferta aquesta setmana matix hi anirem! Gràcies
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |