Guardar plaça a Escola Bressol?

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Guardar plaça a Escola Bressol?

EntradaAutor: Takita » dc. feb. 13, 2013 7:20 pm

Noies, algun cop he sentit que a les Escoles Bressol (no sé si a totes) guarden un temps la plaça, sabeu si ho fan a totes i quant de temps?
És que al poble només n'hi ha una i, si tot està com fins ara, no la portaré, però clar, d'aquí a setembre o més endavant, no sé si necessitaré portar-la i clar, si després no hi han places...

Gràcies!
neaa
:: pantera
Entrades: 885
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:22 pm
Contacta:

Re: Guardar plaça a Escola Bressol?

EntradaAutor: neaa » dc. feb. 13, 2013 8:14 pm

A la llar del Genís et guarden la plaça, però has de pagar com si l'hi portessis. Encara q quedin places lliures.
nunus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: nunus » dj. feb. 14, 2013 1:04 am

A l'escola bressol del meu petit també et guarden la plaça, pagant una quantitat cada mes.

El Marc va començar a anar-hi al mes de març i, fins aleshores, vam pagar uns 60 € cada mes (t'ho dic de memòria) en concepte de reserva de plaça.
Hadda
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dc. maig 30, 2012 10:23 am

EntradaAutor: Hadda » dj. feb. 14, 2013 6:28 am

Nosaltres tambè la vam començar a portar al setembre quan s'iniciava el curs. No vam tenir problema de matricularla al febrer (encara no havia nascut), en aquet cas sols pagavem la matricula i el setembre començavem a pagar la cuota mensual. En el cas que al final no l'haguessim portat solament hagues perdut els diners de la matricula, ja que al ser per setembre mentres no ocupavem cap plaça. Segons dius a tu tambè t'interesa per setembre així que imagino que serà mes o menys igual.
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dj. feb. 14, 2013 6:12 pm

Moltes gràcies, noies! :ok: Ostres, les que fan pagar la mateixa quota si els portes com si no, havent-hi places... :ufs: És que jo ara no treballo i clar, si continuo sense treballar, doncs no la portaré, però d'aquí a setembre i mesos posteriors, poden passar moltes coses i aquesta Escola Bressol del poble està al voltant dels 150€, tant si els portes al matí com tot el dia, i si els he de pagar sense portar la nena...
Sabeu quant de temps et guarden la plaça? De tota manera, a veure si m'hi puc passar a parlar amb la Directora.

Gràcies!
neaa
Entrades: 885
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:22 pm
Contacta:

EntradaAutor: neaa » dj. feb. 14, 2013 7:31 pm

Em sembla q el total de la quota la fan pagar quan no queden places i vols conservarla i si no, em sembla q son uns 60€.

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::