p3 TARRAGONA

Canvia el seu entorn: professores i amics.

IRIS*
:: lleona
Entrades: 923
Membre des de: dt. set. 22, 2009 6:29 pm

p3 TARRAGONA

EntradaAutor: IRIS* » dv. abr. 19, 2013 9:01 pm

Hola,
dilluns surten les llistes dels coles per saber si entrem o no, al cole on hem demanat hi ha 70 sol.licituts per 50 places...segons els meus càlculs estem a 8 d'entrar...o sigui que ho tenim mooooolt pelut...m'han dit que en cas de no entrar t'assignen una altra escola, perquè a les nostres 2 següents opcions tampoc entrem. El problema és l'escola on segurament ens enviaran, algú en té referències?? es diu col.legi "El miracle" de tarragona. Anys enrera no tenia massa bona fama, algú coneix a gent que hi hagi anat? estan contents? o em recomaneu que faci una instància demanant un altra escola? quina? aixxxxxxxxxxxxxx no tinc res clar! no em pensaba q de 3 opcions no entrariem a cap...
gracies per adelantat!!
:ok:
sònia-2
:: tigre
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

Re: p3 TARRAGONA

EntradaAutor: sònia-2 » ds. abr. 20, 2013 9:40 pm

Hola Iris, a veure com van les llistes dilluns...

Si al final us assignen el Miracle, jo no la conec personalment l'escola, i sí que abans tenia mala fama, però he sentit a força gent que s'han sorprès en positiu,
L'han trobat millor i molt canviada.

El Serrallo també tenia mala fama i jo duc a la meva gran i al Setembre començarà la meva petita i estic molt contenta.

Penso que les escoles les fan els mestres, i depèn de qui tinguin estaràs encantada amb l'escola o no,

Espero que a on us toqui estigueu contents. Ja informaràs!
Imatge
Imatge
IRIS*

EntradaAutor: IRIS* » dl. abr. 22, 2013 9:34 pm

Hola moltes gràcies! doncs avui han sortit i tenim el número 57 de 50...ho tenim molt pelut. Ahir em va trucar una amiga que la seva cunyada hi va tenir que portar la nena i que va estar un any sense parlar a casa ni a classe per por de 3 nens que hi havia...jo tenia força coll avall que hauria millorat però tot lo que expliquen no és massa bo. Estic molt perduda, perquè no entro a cap de les 3 opcions que vaig posar... i fins al 24 de maig no sabré on ens col.locaran, ara toca un mes d'agonia.
Si alguna em pot donar algun consell de que puc fer, on he d'anar etc que m'ho digui please.
Gracies
sònia-2
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

EntradaAutor: sònia-2 » dt. abr. 23, 2013 1:12 pm

Iris, em sap greu que estiguis passant per aquesta situació, realment aquesta època d'escolarització és angoixant, sobretot, suposo, quan veus que no entres en cap de les teves opcions.

Em sap greu que la filla de la teva amiga passés per aquesta mala experiència i espero que ja estigui millor.
Però trobar- te nens així de conflictius, per desgràcia te'ls pots trobar a qualsevol escola, que suposo que és una de les coses que ens fa més por a totes les mares quan busquem escola.

Lamento que et digui que l'escola segueix no sent massa bona, les referències que jo tenia eren just el contrari.
Tot depèn de l'experiència de qui t'ho expliqui.

Jo de tu m'acostar la a l'IMET, i que t'informin.

Sovint al Setembre hi ha canvis i moviments. El pal és esperar fins llavors.

No et puc ajudar gaire, ho sento.
Però espero que trobis una bona solució.

Ja explicaràs.
Imatge
Imatge
IRIS*

EntradaAutor: IRIS* » dc. abr. 24, 2013 3:24 pm

Gràcies Sonia, a vegades la preocupació ofusca, suposo que a tot areu pot anar bé o malament però al no tenir cap de les 3 opcions..em vaig agobiar. Ara a esperar un mes, perque al cole ja em van dir que es molt dificil que entri...i paciencia que no és fàcil.
Graices

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::