Escola bressol Caspolino o Sant Medir

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Cucucita
Entrades: 4
Membre des de: dc. abr. 24, 2013 11:43 pm

Escola bressol Caspolino o Sant Medir

EntradaAutor: Cucucita » dc. abr. 24, 2013 11:51 pm

Hola, tinc un nadó d'onze mesos i ja estic mirant escoles bressols pel setembre. Visc al barri de Gràcia i de moment he anat a les portes obertes de la Caspolino, La Sant Medir i volia anar a La Fontana però per feina va ser impossible.
Tant la Sant Medir com la Caspolino em van encantar, encara que la Sant Medir encara molt més. De la Sant Medir he vist opinions a la web i sembla una molt bona escola, però de la Caspolino no tinc referencies perque la van obrir el 18 de febrer i encara es molt recent.
Per proximitat la Cadpolino la tinc a tres minuts de casa i a mes de cami al treball, aixi q m'aniria molt bé, però al ser de gestió privada em fa una mica de por.
No crec que tingui problema per entrar a cap de les dues porque som monoparentals i al curs del Bruno hi han 31 places.
Em podeu donar opinions?

Gracies!
Cucucita

Re: Escola bressol Caspolino o Sant Medir

EntradaAutor: Cucucita » dj. abr. 25, 2013 12:58 pm

També agrairia opinions sobre l'EBM La Fontana.
PepitaGrilla
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. març 15, 2013 3:31 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: PepitaGrilla » dl. abr. 29, 2013 3:22 pm

Hola:

A mi per barri només em toca la Fontana. Tampoc vaig poder anar a les portes obertes, així que també agrairia algun comentari.
Vaig anar a les portes obertes de Sant Medir, es una escola molt maca, pero ja em van dir que m'oblidés, pels petits només hi ha 7 places, i no em tocaria perque no tinc punts :(
"Dame un silvidito" - Pepito Grillo
Cucucita

EntradaAutor: Cucucita » dl. abr. 29, 2013 9:12 pm

I a sobre, d'aquestes 7 places, em sembla que van dir que 6 eren per germans, o sigui que nomès quedaba una.
Cucucita

EntradaAutor: Cucucita » dc. maig 08, 2013 12:10 pm

Bueno, ya está hecho.
Ayer presenté los papeles en primera opción Caspolino, segunda Sant Medir y tercera La Fontana. Ahora a esperar al día 27 de mayo, a que salgan las listas provisionales, a ver si hay suerte.

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::