Escola Jesús Maria de Sant Andreu
Escola Jesús Maria de Sant Andreu
Voldria saber si algú te referencies d'aquesta escola. M, han assignat plaça per a la meva filla a P.3 però no hi conec ningú, m'han dit que està bé però d'oïdes. Em podeu ajudar? Gràcies.
Re: Escola Jesús Maria de Sant Andreu
Hola,
Jo tinc amigues que hi van estudiar i la veritat es que estan molt contestes, una d'elles té el nen d'un any i mig i segur que quan arribi el moment l'apuntarà allà.
Jo tinc amigues que hi van estudiar i la veritat es que estan molt contestes, una d'elles té el nen d'un any i mig i segur que quan arribi el moment l'apuntarà allà.
El meu nebot està estudiant allà tot i que acaba aquest any. Va començar en P3 i la veritat és que molt bé, el nivell és fort però això és important. De fet les meves germanes ja van estudiar allà també i sempre molt bé.
Els festivals del cole, que és el que veig més, sobretot quan ell era petit, són molt macos i pot ser l'únic del que es queixa la meva germana és de les despeses que té, però això ja se sap.
Ell es quedava a menjador des de petit i mai ha tingut problemes.
Espero que la opinió et serveix, jo perquè no visc en aquesta zona, sinó hagués intentat que anés allà la meva nena també.
Els festivals del cole, que és el que veig més, sobretot quan ell era petit, són molt macos i pot ser l'únic del que es queixa la meva germana és de les despeses que té, però això ja se sap.
Ell es quedava a menjador des de petit i mai ha tingut problemes.
Espero que la opinió et serveix, jo perquè no visc en aquesta zona, sinó hagués intentat que anés allà la meva nena també.
El meu blog de cuina i trucs
cocinayrecetas.hola.com/detectivedecuchara
cocinayrecetas.hola.com/detectivedecuchara
Moltes gràcies a les dues per contestar ara estic mes tranquil.la. ;)
Jo hi vaig fer el BUP i el COU i n'estic contenta!
També hi van anar el meu germà i els meus cosins.
També hi van anar el meu germà i els meus cosins.
Bon dia guapa!
jo vaig estudiar allí des de petita i et puc dir que molt be! tinc bon record i encara ens veiem de tant en tant amb els companys d'escola!
jo vaig estudiar allí des de petita i et puc dir que molt be! tinc bon record i encara ens veiem de tant en tant amb els companys d'escola!
IGLELS ha escrit:Bon dia guapa!
Gràcies per la teva resposta, cada vegada estic mes contenta amb l´escola. Ja he anat un parell de vegades per temes de papers i m´ha donat molt bon feeling, espero que la meva nena també estigui contenta. ;)
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |