desencantada amb la escola bressol

Canvia el seu entorn: professores i amics.

peppa
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. jul. 03, 2013 7:48 pm

desencantada amb la escola bressol

EntradaAutor: peppa » dc. jul. 03, 2013 9:45 pm

Tinc un dubte i us explico per si algú em pot aclarir. Vaig anar a la recerca escola bressol pel meu fill petit, i vaig ser afortunada en el sorteig. Vaig triar una que em va agradar molt, estava euforica, pero en la reunió que han fet per pares nous m he desencantat, no m ha agradat la manera en que s han dirigit als pares, no sé, semblava tothom desmotivat i en el torn de preguntes fins i tot semblava que feien nosa. Aquesta es la impresió que m ha donat, molt molt diferent al dia de portes obertes. Ara mateix tinc una tristor que ja m ha passat pel cap de tot, segurament he malinterpretat
peppa

Re: desencantada amb la escola bressol

EntradaAutor: peppa » dc. jul. 03, 2013 9:49 pm

Perdó, segueixo... Dic que segurament he malinterpretat tot i al setembre tot anirà genial!! Pero aquest es el dubte que tinc, si no estigues a gust a l escola es possible demanar un altre, hauria d entrar en llista d espera? O es possible fer un trasllat en una escola amb places vacants.Algú em sap dir!! Moltes gràcies
elir
:: tigre
:: tigre
Entrades: 776
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 7:57 pm

EntradaAutor: elir » dc. jul. 03, 2013 10:45 pm

Però exactament quina ha sigut la sensació que has tingut? Què és el que no t'ha agradat? Suposo que has d'anar a la oficina d'escolarització i fer la consulta.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
wana
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dv. jul. 02, 2010 1:38 pm

EntradaAutor: wana » dc. jul. 03, 2013 10:57 pm

D'on ets? quina Escola Bressol és?
peppa

EntradaAutor: peppa » dj. jul. 04, 2013 11:33 am

Es a l eixample, no vull donar el nom perque no em sembla just donar mala fama o crear un neguit, per u.a percepció, espero que Ho entengueu i respecteu. La sensació es difícil d explicar, era com si , vinga un altre vegada a començar un curs amb nens i pares nous i a contestar les mateixes preguntes de sempre! La pipa, el bolquer, la migdiada... Pero els pares nous tenim aquestes inquietuts... que estem parlant dels nostres fills!! El que mes estimem i estimarem a la vida! En Peppo diu que exagero que entre que havien treballat, la calor... I potser te raó,
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » dj. jul. 04, 2013 2:16 pm

Pensa també que a aquestes alçades de l'any, estem tots desitjant les vacances d'estiu i això es nota a la nostra feina.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Castanyeta
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Castanyeta » dv. jul. 05, 2013 9:27 am

Per buscar una explicació, que no et soluciona res però pot ser una pista per entendre aquest desànim...
Si ets de l'esquerra de l'eixample, potsr és una EBM afectada pel tancament d'El Roure (l'EBM que hi ha al centre cívic T. Pàmies, al C/ URgell) per lo de la lipoatròfia. Aquest tancament ha afectat les altres EB de la zona, que enguany els han encolomat els nens d'allà a mig curs i sense augmentar-los els recursos. Sembla que tot plegat no ho han gestionat massa bé i l'ambient està enrarit, tant entre els pares com entre el personal de les EBM de la zona.
I també hi ha el que ja t'han dit: final de curs, ganes de vacances, etc.!
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
elia1619
Entrades: 8
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 12:14 pm

EntradaAutor: elia1619 » dv. jul. 05, 2013 9:34 am

Hola Castanyeta! Sóc la directora de la llar d'infants el Cuquet, una llar d'infants privada. Tens molta sort si t´ha tocat una plaça a les llars d'infants públiques. Potser al setembre quan comencis et sents millor, però com a directora et recomano que no et quedis amb cap dubte i preguntis tot el que necessites saber, que per això estem les professionals del sector, i penso que en una reunió és el millor moment per xerrar amb altres pares i resoldre dubtes!! No se si es pot demanar el trasllat a una altra pública... sento no poder ajudar-te en això.Si estiguessis molt malament sempre pots mirar alguna privada que et quedi a prop de casa i que quedin places. Per qualsevol dubte aquí estem!!!
Castanyeta
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Castanyeta » dv. jul. 05, 2013 10:20 am

Suposo qe et dirigies a la Peppa, que va escriure el primer missatge. Jo no tinc plaça a cap EB pública ni l'he tinguda, i ara el meu fill ja va a l'escola. Però conec de prop la problemàtica del barri i els problemes que ha general el tancament (provisional) d'El Roure.
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
elia1619
Entrades: 8
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 12:14 pm

EntradaAutor: elia1619 » dl. jul. 08, 2013 9:52 am

Si perdona castanyeta emreferia a la peppa. Actualment al barri de l'eixample han limitat molt les places de la pública per al tancament de la roure.pel que sé els reubiquen entre la londres i la de l'avinguda de roma. Espero que tinguis sort!
peppa

EntradaAutor: peppa » dl. jul. 08, 2013 11:07 am

Moltes gràcies per les vostres respostes, despres del cap de setmana estic mes relaxada, es que el primer dia estava tan trista!! Espero que aviat s arregli el problema amb ebm el roure, ha de ser Mt dur per tots els implicats en el canvi. Al setembre començarem amb il.lusió, espero estar encantada i si no, ja buscare l alternativa
annie1989
Entrades: 2
Membre des de: ds. ago. 03, 2013 10:12 am

EntradaAutor: annie1989 » ds. ago. 03, 2013 10:30 am

Bon dia,

Jo he estat de suport en una escola bressol ( quatre cursos) i aquest any començaré de Tutora fent un terç de jornada a una Escola Bressol.

És possible que hagis tingut la sensació aquesta que diu, en la meva escola aquest juliol, al mateix dia ni la directora sabia quins nens anirien a cada aula de cara el setembre. T'explico aquest cas perquè com aquesta escola segurament n'hi ha haut d'altres. aquest curs escolar s'ha respirat moltíssima tensió a les escoles, ja que gan retallat sous, han tret hores i han destrosssat el concepte d'escola bressol. Així que segurament debien tenir un mal dia.

No les excuso ja que crec que aquesta feina sempre s'ha d'estar receptiu i poder resoldre tots els dubtes als pares i que quedeu satisfets poden portar el vostre fill.

Jo si vols que t'aconsello, deixa el nen on està inscrit, l'escola bressol pública és una escola infantil on el nen se sentirà com a casa, a mi personalment el concepte d'escola pública és molt bonica, ja que es treballa molts àmbits i tenim sempre en compte el ritme del nen.

Espero que t'hagi ajudat una mica.

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::