Extraescolars nens de 2 Anys
Extraescolars nens de 2 Anys
Hola a tothom,
no sé ben bé on hauria de posar aquest post o si n'hi ha de smilars, no els he trobat.
Estic buscant alguna activitat pel peque de 2 anys per fer una o dues tardes a la setmana però m'està costant molt perquè tot està pensat per nens més grans.
Coneixeu algún centre/activitat pel Baix Llobregat? Ah! I que no sigui piscina, que això ja ho fa a l'escola bressol.
Gràcies!!
no sé ben bé on hauria de posar aquest post o si n'hi ha de smilars, no els he trobat.
Estic buscant alguna activitat pel peque de 2 anys per fer una o dues tardes a la setmana però m'està costant molt perquè tot està pensat per nens més grans.
Coneixeu algún centre/activitat pel Baix Llobregat? Ah! I que no sigui piscina, que això ja ho fa a l'escola bressol.
Gràcies!!
Re: EXTRAESCOLARS NEN DE 2 ANYS
I algun idioma?? Com pot ser anglès...
O alguna activitat de música!!
Aviam si trobes el que!
Sort!
O alguna activitat de música!!
Aviam si trobes el que!
Sort!
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
A sant just hi ha una llar que em sembla que fan extraescolars : http://www.stpatrickspreschool.es/st-pa ... hool-català/
Ni idea de què fan ni a quin preu, per això...
Ni idea de què fan ni a quin preu, per això...
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Ho sento, no voldria revifar cap debat d'aquests eterns ni que ningú s'ofengui, però d'altra banda no me'n puc estar de preguntar-ho: ¿extraescolars als dos anys?
A mi també m'ha cridat l'atenció, per quin motiu ho fas?
Jo als 2 anys feia amb el nen "Els petits músics", és un programa de música per nens entre 0 i 3 anys, a l'escola de música on anava feien dos dies a la setmana 1/2 hora i és una activitat per fer pares i fills junts. T'ho recomano, nosaltres ens ho passàvem molt bé i és fa a moltes escoles de música, segur que trobes alguna a la teva població que ho facin.
A la meva ciutat a la xarxa de ludoteques municipals també organitzen moltes activitats per fer pares i nadons junts, massatge infantil, explicar contes,... i a les biblioteques publiques, de la generalitat, normalment dediquen un dia a la setmana 'a l'hora del conte'.
A més a més, però d'això no en tinc experiència, hi ha centres de ioga que ofereixen classes per fer pares i fills junts, i com bé s'ha comentat també hi ha centres que fan anglès per nadons. Això si totes les activitats a aquesta edat estan pensades per fer-les pares i fills junts.
A la meva ciutat a la xarxa de ludoteques municipals també organitzen moltes activitats per fer pares i nadons junts, massatge infantil, explicar contes,... i a les biblioteques publiques, de la generalitat, normalment dediquen un dia a la setmana 'a l'hora del conte'.
A més a més, però d'això no en tinc experiència, hi ha centres de ioga que ofereixen classes per fer pares i fills junts, i com bé s'ha comentat també hi ha centres que fan anglès per nadons. Això si totes les activitats a aquesta edat estan pensades per fer-les pares i fills junts.
Es curiós que sense voler treure antics debats n'acabis de generar un. Segons el motiu que tingui, està més o menys justificat que vulgui una activitat pel meu fill¿
He preguntat per activitats pel meu fill no per si està millor o pitjor que vulgui fer-ho. Si voleu discutir aquest tema feu un altre post.
Moltes gràcies per les altres respostes noies.
He preguntat per activitats pel meu fill no per si està millor o pitjor que vulgui fer-ho. Si voleu discutir aquest tema feu un altre post.
Moltes gràcies per les altres respostes noies.
No sé si tens cap centre de Kids&Us a prop; fan anglès però molt amè, pensat pels més petits.
Conec a varies persones q hi porten els seus fills i totes ho recomanen!!
Conec a varies persones q hi porten els seus fills i totes ho recomanen!!
Hi ha un extraescolar q consisteix en estar amb la mare, el pare o tots dos als parcs, museus o jugant a casa. Es gratuit i tinc entes q als nens d 2 anys els hi encanta...no se si n'heu sentit a parlar. ;)
Jpc, el meu petit està a punt de fer l'any! I tinc pensat començar a fer anglès i seguir amb piscina com fem des de q té 3 mesos i mig :)
Tothom em qüestiona (sense demanar opinió a ningú).
Anem al parc, de compres i a mil llocs junts! Estem lés 24 hores del dia junts, però és quan fem alguna d'aquestes activitats (de bebe anavem a tallers de massatge i grups de lactancia) és quan estic al 100% per ell!!! I per aixo ho faig! I ens ho pasem molt be!!!
A casa estic per ell pero al mateix temps pensant q faré per sopar, o si toca berenar....
Ànims!!! I aviam si trobeu alguna activitat pet fer junts!
Tothom em qüestiona (sense demanar opinió a ningú).
Anem al parc, de compres i a mil llocs junts! Estem lés 24 hores del dia junts, però és quan fem alguna d'aquestes activitats (de bebe anavem a tallers de massatge i grups de lactancia) és quan estic al 100% per ell!!! I per aixo ho faig! I ens ho pasem molt be!!!
A casa estic per ell pero al mateix temps pensant q faré per sopar, o si toca berenar....
Ànims!!! I aviam si trobeu alguna activitat pet fer junts!
- sandrajuli
- :: pantera

- Entrades: 873
- Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am
Doncs ponchan, tampoc entenc perquè et qüestionen. Vols fer activitats amb el teu fill i segurament us ho passeu molt bé fent-les. Però el que sí que em costaria entendre són les extraescolars per a nens de 2 anys sol, que no sé si en fan, jo no en conec. Si es necessiten per mala conciliació amb la feina, a aquesta edat potser és millor agafar un cangur de confiança del peque.
Opinió personal.
Opinió personal.
A veure jpc, no he volgut ofendre't en cap moment, però has d'entendre que això és un fòrum obert i que moltes vegades a partir de consultes concretes es generen debats més genèrics, és inevitable.
El meu missatge anava en el sentit que si el teu fill de dos anys ja va a l'escola bressol, a mi (i veig que no sóc l'única) em pot sobtar que li busquis extraescolars al marge, però és una opinió molt personal que per a res ha d'ofendre't (el meu fill l'any passat va fer P3 i la seva mestra em va recomanar que res d'extraescolars després de passar cinc hores a l'escola, perquè són petits, i em va semblar un raonament ben lògic). No considero tampoc que anar a la biblioteca, o a la ludoteca, o a cursets de ioga o de massatge siguin extraescolars, ja que són activitats que se solen fer amb els pares. En definitiva, que per a mi el concepte d'extraescolar, és una activitat que els nens fan fora de l'horari de l'escola i sense els pares. Si et refereixes a fer junts una activitat, és una altra cosa, i evidentment molt recomanable.
El meu missatge anava en el sentit que si el teu fill de dos anys ja va a l'escola bressol, a mi (i veig que no sóc l'única) em pot sobtar que li busquis extraescolars al marge, però és una opinió molt personal que per a res ha d'ofendre't (el meu fill l'any passat va fer P3 i la seva mestra em va recomanar que res d'extraescolars després de passar cinc hores a l'escola, perquè són petits, i em va semblar un raonament ben lògic). No considero tampoc que anar a la biblioteca, o a la ludoteca, o a cursets de ioga o de massatge siguin extraescolars, ja que són activitats que se solen fer amb els pares. En definitiva, que per a mi el concepte d'extraescolar, és una activitat que els nens fan fora de l'horari de l'escola i sense els pares. Si et refereixes a fer junts una activitat, és una altra cosa, i evidentment molt recomanable.
laiademas ha escrit:Hi ha un extraescolar q consisteix en estar amb la mare, el pare o tots dos als parcs, museus o jugant a casa. Es gratuit i tinc entes q als nens d 2 anys els hi encanta...no se si n'heu sentit a parlar. ;)
Laiademas, em sembla una autentica pixada fora de test aquest missatge.
Hi ha una altra extraescolar (utòpica, per cert) que es diu "conciliació familiar i laboral". De moment , moltes mares i pares hem de treballar bastantes mes hores se les que els nostres fills van a l'escola, per sort o per desgracia.
Laiademas, hi ha una altra activitat que és diu "no passar-se de llesta", agrada molt a nens i adults i tu t'hi podries apuntar com a extraescolar.
Sabeu que? Deixo el post. Prou en tinc amb els meus problemes com per enfadar-me amb gent que ni tant sols conec. Habia demanat qui coneixia activitats i a les que heu contestat mil gràcies, miraré les opcions que m'heu donat. Gràcies un altre cop.
A les que en lloc d'ajudar us heu dedicat a jutjar no us dic el que penso perquè no val la pena. Només desitjo que la vida no us posi mai en una situació en la que hagueu de deixar al vostre fill de dos anys en una activitat extraescolar. Sereu unes mares tant dolentes que no ho podreu soportar.
Apa, adéu siau!!
Sabeu que? Deixo el post. Prou en tinc amb els meus problemes com per enfadar-me amb gent que ni tant sols conec. Habia demanat qui coneixia activitats i a les que heu contestat mil gràcies, miraré les opcions que m'heu donat. Gràcies un altre cop.
A les que en lloc d'ajudar us heu dedicat a jutjar no us dic el que penso perquè no val la pena. Només desitjo que la vida no us posi mai en una situació en la que hagueu de deixar al vostre fill de dos anys en una activitat extraescolar. Sereu unes mares tant dolentes que no ho podreu soportar.
Apa, adéu siau!!
I piscina???
la meva nena a l'octubre farà 3 anys i tinc bastant clar que d'extraescolar farà piscina!!!! l'any passat a p2 també en feien pero per horaris no m'anava bé!!!!
i l'any passat a p2 vam fer psicomotricitat al gimnas, pero en aquest cas o feiem juntes, jo anava amb ella a la classe i ens ho passavem bé a part que les mares feiem gimnasia també!!!!!!
la meva nena a l'octubre farà 3 anys i tinc bastant clar que d'extraescolar farà piscina!!!! l'any passat a p2 també en feien pero per horaris no m'anava bé!!!!
i l'any passat a p2 vam fer psicomotricitat al gimnas, pero en aquest cas o feiem juntes, jo anava amb ella a la classe i ens ho passavem bé a part que les mares feiem gimnasia també!!!!!!
Em solidaritzo amb la JPC, ha demanat ajuda i no que se la jutji o critiqui per una cosa que ha decidit de fer!!!!!
jo en el meu cas a les tardes quan la portare a la piscina la podria cuidar jo perfectament, pero vull que vagi a la piscina perque el meu marit i jo ho hem decidit aixi!!!! m'esigual que s'em critiqui o que no! cadascu amb el seu fill/a fa el que vol o pot!!!!!!
jo en el meu cas a les tardes quan la portare a la piscina la podria cuidar jo perfectament, pero vull que vagi a la piscina perque el meu marit i jo ho hem decidit aixi!!!! m'esigual que s'em critiqui o que no! cadascu amb el seu fill/a fa el que vol o pot!!!!!!
Re: Extraescolars nens de 2 Anys
Nosaltres farem angles i piscina i jo ho trobo super be!
Si no no l'apuntaria esta clar!;-) vull el millor pel meu fill o almenys el q crec q sera el millor desde el meu punt de vista... Esta clar q bo tothom opina igual.
Si no no l'apuntaria esta clar!;-) vull el millor pel meu fill o almenys el q crec q sera el millor desde el meu punt de vista... Esta clar q bo tothom opina igual.
- ginko biloba
- :: rateta

- Entrades: 192
- Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm
El meu fill, des de l'any i mig fa una extraescolar que és música per infants. Fins als tres anys, aquesta extraescolar es fa conjuntament amb els pares. Ara ja hi va sol (durant l'estona de classe, eh!!).
Penso que la música és un estimul molt important per als nadons, i si que a casa li pots posar música, però no tens els recursos que tenen a l'escola de música ni el coneixements de la educadora.
Penso que la música és un estimul molt important per als nadons, i si que a casa li pots posar música, però no tens els recursos que tenen a l'escola de música ni el coneixements de la educadora.
Hola. I alguna activitat a la biblioteca? Per incentivar tema lectura. No sé si en fan però llegint el teu post he pensat on m'encantaria portar el meu nen a fer una activitat fora de l'escola.
En general en aquest foro es respira respecte. Però si que hi ha gent que confon llibertat d'expressió amb dic el primer que penso sense tenir en compte que sent l'altra persona o quina situació té. Totes les experiències positives són vàlides. Hi ha gent que segueix uns manaments de criança, doncs molt bé si pots fer-ho. Però no és pot jutjar a la gent. Pots donar la teva opinió i compartir l'experiència. No jutjar sota l'excusa de com tinc la llibertat de dir el que vulgui es poden posar crítiques destructives.
En general en aquest foro es respira respecte. Però si que hi ha gent que confon llibertat d'expressió amb dic el primer que penso sense tenir en compte que sent l'altra persona o quina situació té. Totes les experiències positives són vàlides. Hi ha gent que segueix uns manaments de criança, doncs molt bé si pots fer-ho. Però no és pot jutjar a la gent. Pots donar la teva opinió i compartir l'experiència. No jutjar sota l'excusa de com tinc la llibertat de dir el que vulgui es poden posar crítiques destructives.
Estic totalment d'acord amb tu mdemare, jo sempre he vist el socpetit com un punt de trobada on es poden compartir experiències de forma positiva, resoldre dubtes i sobretot aprendre moltes coses, però sobretot el més important des del respecte cap a la criança que ha triat o fa cadascú.
Respecte el tema de la biblioteca que comentes, no sé de quina població ets, però et poso un exemple de la programació que fan a la biblioteca de Lleida. Ja veuràs que hi ha un munt d'activitats dirigides als petits i sempre és interessant anar-hi. Nosaltres quan comença el fred, i el parc o passejar es converteix en una opció poc viable, acostumem anar un dia a la biblioteca, ho fem com una activitat fixa, per exemple el divendres toca biblioteca. I li encanta, sempre hi ha coses noves per descobrir. Hem sembla que el primer carnet que va tenir va ser el de la biblioteca, i ara ja treu els llibres, pel·lícules, jocs d'ordinador, música,... ell sol. A més a més hem porta bons records perquè era una de les coses que feia amb el meu pare de petita.
http://www20.gencat.cat/portal/site/Bib ... mt=default
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |