Excursions escola bressol
Excursions escola bressol
A l'escola bressol publica on va la meva filla organitzen sortides durant el curs, dues d'anar i tornar al mateix dia i unes colonies de dues nits fora de casa... em vaig quedar de pedra quan ho ebs ho varen explicar en una reunio!
A les colonies no hi anira de cap manera, tindra 18 mesos i ho trobo una barbaritat, quan la peque nomes ha estat amb nosaltres (excepte ara que va dues hores i mitja a la llar)!!!
Pero a les altres dues sortides de dia encara no ho se, pero tinc dubtes sobretot de seguretat en el trajecte en bus... algu sap si tots els bus tenen cinturo de seguretat, o com s'ho fan amb nens tan petits?
Sembla que a tots els altres pares els hi rellisca, pero per mi es molt important, no em vull ni imaginar que podria passar si el bus te un accident amb nens tan petitons...
A les colonies no hi anira de cap manera, tindra 18 mesos i ho trobo una barbaritat, quan la peque nomes ha estat amb nosaltres (excepte ara que va dues hores i mitja a la llar)!!!
Pero a les altres dues sortides de dia encara no ho se, pero tinc dubtes sobretot de seguretat en el trajecte en bus... algu sap si tots els bus tenen cinturo de seguretat, o com s'ho fan amb nens tan petits?
Sembla que a tots els altres pares els hi rellisca, pero per mi es molt important, no em vull ni imaginar que podria passar si el bus te un accident amb nens tan petitons...
Re: Excursions escola bressol
Ho havia sentit i em sembla una bestiesa i molt.innecesari.....
- ginko biloba
- :: rateta

- Entrades: 192
- Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm
Amb el meu fill, quan tenia 2 anys, a l'escola bressol també van fer una excursió d'un dia al zoo. A mi em va semblar inecessaria, ja que té molts any per endavant per fer excursions, i sembla que tinguem pressa per a que ho faci tot ben aviat.
De tota l'escola, però, només hi van faltar el meu fill i un altre.
Cadascú és lliure de fer el que vulgui, pero per mi, era una excursió inecessaria.
Per altra banda, la excursió, i per tal de cobrir tot el tema de seguretat (van anar en taxis furgonetes per poder-hi posar cadiretes, monitores de més, etc....) costava 80 euros, cosa que amb les feines que tenim la majoria de families a passar el mes em va semblar indecent.
De tota l'escola, però, només hi van faltar el meu fill i un altre.
Cadascú és lliure de fer el que vulgui, pero per mi, era una excursió inecessaria.
Per altra banda, la excursió, i per tal de cobrir tot el tema de seguretat (van anar en taxis furgonetes per poder-hi posar cadiretes, monitores de més, etc....) costava 80 euros, cosa que amb les feines que tenim la majoria de families a passar el mes em va semblar indecent.
Hola, fa un temps es va debatre aquest tema:
viewtopic.php?f=23&t=35158
Veuràs que majoritàriament hi havia l'opinió que són massa petits per passar una nit fora de casa de colònies...
viewtopic.php?f=23&t=35158
Veuràs que majoritàriament hi havia l'opinió que són massa petits per passar una nit fora de casa de colònies...
De colonies no hi anira segur, estic totalment en contra de que dormin fora de casa tan petits a mes nosaltres fem collit amb el bressol en sidecar, aixi que ni ens ho plantegem... xo anar a una granja un dia a 30 km potser si, ja ho veurem....
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Jo sóc mestre i durant el curs, només amb el grup dels grans, fem sortidetes a peu pel poble i dues amb autocar amb cinturons. Una el mes de març només pel matí i dinar al cole perquè són molt petits x dinar a fora i no dormir i una altre al juny a la granja on sí que ens hi quedem tot el dia. La granja està adaptada per petits i ens deixa un menjador i tot. Però estem parlant de nens d 2,5 o 3 anys, amb els petits no ens ho hem plantejat mai i la veritat és que disfruten moltíssim.nits fora de casa ni de broma, com a mestre ja m'estresso només pensar-ho i com a mare ni boja. Mai ha dormit sense nosaltres .
- sandrajuli
- :: pantera

- Entrades: 873
- Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am
Ostres, és que no entenc quins motius poden tenir x fer colònies! I les excursions no les trobo necessaries tan petits...
Jo sóc mestra d'una escola Bressol i també crec que és innecesari unes colonies i les excursions les fem pero la mateixa ciutat i a una masia/granja de la mateixa ciutat. Com dieu, ja tindràn temps d'anar de més grans.
La meva filla també fan colònies d'una nit, que ella no anirà, però l'any passat van fer unes sortides però casi al mateix carrer sense autocar. Van sortir a una fruiteria i a un forn, ja et dic del mateix carrer, penso que això encara esta bé, per que els hi expliquen coses del forn i de les fruites i verdures.
A l'escoleta que hi anava el meu fill, només van fer una excursió a finals del darrer any (quasi tenia 2 anys i mig) a una Granja-Escola que està força a prop. Hi van anar en autocar (amb cinturons), sortint a les 9.30 i a les 16h ja hi eren a la porta a l'escola. Si l'haguessin fet sent ell més petit, no hagués anat, però ho vam considerar i al final hi va anar. Val a dir que és una escoleta rural amb pocs nens i hi anaven 4 educadores amb ells.
De Colònies, no hi hagués anat, això segur.
De Colònies, no hi hagués anat, això segur.
Que fort.. I a mi m'ha costat signar l'autorització per anar al cole de la cantonada.. I encara m'ho penso ehh! Que de bó li fa al meu fill anar a un puesto d'aquest? Ja el porto jo en les sortides que fem amb el seu pare!
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |