escoles de primària a GIRONA
escoles de primària a GIRONA
hola,
m'agradaria saber quines opinions teniu de l'escola el pla, migdia i vedruna.
M'han parlat bé de les tres, i m'agradaria conèixer opinions diverses per ajudar-me a decidir.
merci
m'agradaria saber quines opinions teniu de l'escola el pla, migdia i vedruna.
M'han parlat bé de les tres, i m'agradaria conèixer opinions diverses per ajudar-me a decidir.
merci
Re: escoles de primària a GIRONA
Holaaa. a veure són escoles per l'estil. i l'opinió que en pugui tenir jo és tan personal que no sé ni què aconsellar-te. el funcionament i la manera de treballar són força iguals entre les tres. si va al vedruna tindrà una educació un xic més religiosa, si sou familia d'anar a missa potser és la millor opció. les altres dues públiques n'he sentit bons comentaris de coneguts que hi porten els fills. també són escoles on els mestres són força grans, amb molta experiència i molts punts però pel contrari poc innovadors metodologicament parlant.
caldrà esperar la jornada de portes obertes per anar a fer el tafaner i bombardejar-los a preguntes que ens interessin.
caldrà esperar la jornada de portes obertes per anar a fer el tafaner i bombardejar-los a preguntes que ens interessin.
M interessa aquest post, ja q nosaltres tb haurem de triar escola de cares al curs vinent. El q jo he sentit a dir es q vedruna i masmitja (concertades) son força tradicionals; al migdia fan alguna activitat amb racons i se q al pla funcionen prou be les extraescolars. Per cert, algu sap quin horari fan les publiques? I les concertades?
D altra banda, el pericot i bosc de la pabordia se q tenen una metodologia mes innovadora, tot i q ningu m ha sabut explicar ben be de q es tracta...quan sapiga dates d portes obertes, ja les posare!
D altra banda, el pericot i bosc de la pabordia se q tenen una metodologia mes innovadora, tot i q ningu m ha sabut explicar ben be de q es tracta...quan sapiga dates d portes obertes, ja les posare!
Segons el que m'han dit, el bosc de la pabordia funciona bastant per racons, per activitats sense llibres etc... per una banda és bastant innovadora, i espavila bastant als nens, que ho considero un punt molt important. També estan molt en contacte amb la natura i apreten bastant amb l'anglès. Tot això m'agrada molt, però per altra banda també em genera certs dubtes el fet que vulguin ser tant alternatius.... no sé crec que es volen allunyar tant del mètode tradicional que un dia o altre els nens s'hauran se'n poden ressentir. Amb això vull dir que tard o d'hora els nens hauran d'agafar llibres i estudiar-los...a l'institut , a la facultat... tard o d'hora ho hauran de fer. Potser llavors el fet de no haver tocat molts llibres abans els passarà factura. Jo crec que si d'una cosa serveix estudiar, sigui el que sigui és que adquireixes la capacitat d' obrir qualsevol llibre o manual i assimilar-los sense problemes.
Conec gent que se'ls fa una muntanya consultar llibres o manuals i no full que als meus fills/es els passi el mateix.És tot una opinió molt personal, però potser preferiria una escola que no fos tant alternativa, i que apostessin per la innovació, però sense deixar tant de banda els els llibres i els deures etc crec que també és bo que els nens aprenguin a que a vegades han de fer coses que venen menys de gust.
Conec gent que se'ls fa una muntanya consultar llibres o manuals i no full que als meus fills/es els passi el mateix.És tot una opinió molt personal, però potser preferiria una escola que no fos tant alternativa, i que apostessin per la innovació, però sense deixar tant de banda els els llibres i els deures etc crec que també és bo que els nens aprenguin a que a vegades han de fer coses que venen menys de gust.
Potxe jo opino totalment el contrari. tot i que respecto i entenc la teva opinió i preocupació.
Pensa que som un dels paisos cuers d'europa pel que fa a educació. això vol dir que ens hem de plentajar si el mètode que estem utilitzant fins ara és realment el bo. pels resultats acadèmics sembla a ser que no.
La societat canvia i l'educació fins ara no canviava... els interessos dels nostres fills no són els mateixos que teniem nosaltres de petits o els notres pares.. i l'escola continua essent igual!
l'universitat ja ha canviat apostant pel pla bologna, molta més presentació oral, treballs en grups, més part pràctica, .... i algunes escoles d'innovació educativa per sort també! llastima que només són les de nova creació perquè les altres costa més canviar el què s'ha fet sempre.
Nosaltres fins fa un més viviem a Girona i ens tocaven les escoles de la zona educativa 3 (bosc, migdia, pla, cassià, pericot,marta mata) realment em costava moltíssim escollir perquè tinc molt clar el què vull per la meva filla i cap s'adaptava prou bé (dubtava entra marta mata i bosc). al final hem decidit marxar a viure en un altre poble perquè la nena pugui entrar a l'escola que realment volem.
Per sort hi ha escoles per tots el gustos! empapeu-vos d'escoles durant les portes obertes, resoleu tots els dubtes i escolliu la que considereu la millor escola pels vostres fills! si passaran 5 hores al dia durant els propers 9 anys!!!!! és una de les decisions més dificils que haurem de prendre!
Pensa que som un dels paisos cuers d'europa pel que fa a educació. això vol dir que ens hem de plentajar si el mètode que estem utilitzant fins ara és realment el bo. pels resultats acadèmics sembla a ser que no.
La societat canvia i l'educació fins ara no canviava... els interessos dels nostres fills no són els mateixos que teniem nosaltres de petits o els notres pares.. i l'escola continua essent igual!
l'universitat ja ha canviat apostant pel pla bologna, molta més presentació oral, treballs en grups, més part pràctica, .... i algunes escoles d'innovació educativa per sort també! llastima que només són les de nova creació perquè les altres costa més canviar el què s'ha fet sempre.
Nosaltres fins fa un més viviem a Girona i ens tocaven les escoles de la zona educativa 3 (bosc, migdia, pla, cassià, pericot,marta mata) realment em costava moltíssim escollir perquè tinc molt clar el què vull per la meva filla i cap s'adaptava prou bé (dubtava entra marta mata i bosc). al final hem decidit marxar a viure en un altre poble perquè la nena pugui entrar a l'escola que realment volem.
Per sort hi ha escoles per tots el gustos! empapeu-vos d'escoles durant les portes obertes, resoleu tots els dubtes i escolliu la que considereu la millor escola pels vostres fills! si passaran 5 hores al dia durant els propers 9 anys!!!!! és una de les decisions més dificils que haurem de prendre!
Ostres!! És veritat..una de les decisions més importants, hi estic d'acord!! I no ens en fem càrrec!!! Els meus pares, en el seu moment, també van decidir canviar i anar a viure a una altra ciutat i començar de zero només perquè les escoles eren fatals on vivien.. i ells tenien clar que volien una bona escola pels seus fills.. Nosaltres hem passat una infància preciosa gràcies a aquella escola! En aquell temps era privada, totalment catalana i un xic progre..després va ser concertada i ara ja és pública, però amb bons mestres i això es nota quan mires com van cap a secundària..els d'aquesta escola tots van ser bons nanos i esplèndits estudiants i amb la seva professió..no serà casualitat,oi? Encara que sempre hi haurà excepcions (com ara jo
glucs) No ho sé..també penso que avui dia cal un enfocament diferent al tradicional..i si mirem l'experiència a països més avançats, que fins i tot no escolaritzen fins als 5 o 6 anys.. em fa l'efecte que una "educació viva" és la clau per a estar a l'alçada del que necessiten els infants, jo ho veig així si més no.
Per cert Gianna, veu anar a viure gaire lluny? Tinc curiositat per saber amb quina escola us veu fixar!!! JO estic mirant per Girona..I tan sols m'agrada la Castellum que és de Sant Julià
Em plantejo no portar-la encara..fins que sigui una mica més gran.
glucs) No ho sé..també penso que avui dia cal un enfocament diferent al tradicional..i si mirem l'experiència a països més avançats, que fins i tot no escolaritzen fins als 5 o 6 anys.. em fa l'efecte que una "educació viva" és la clau per a estar a l'alçada del que necessiten els infants, jo ho veig així si més no.Per cert Gianna, veu anar a viure gaire lluny? Tinc curiositat per saber amb quina escola us veu fixar!!! JO estic mirant per Girona..I tan sols m'agrada la Castellum que és de Sant Julià
eiii que vaaaa hem marxat aqui al costat, a palol d'onyar. i l'escola es el nou de quart.
Castellum tambe mencanta!!!!!! desitjo que siguin portes obertes per anar a fer el tafaner a totes elles....
Castellum tambe mencanta!!!!!! desitjo que siguin portes obertes per anar a fer el tafaner a totes elles....
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |