Parvularis i escoles bresoll per Aribau/Diagonal (Barcelona)
Parvularis i escoles bresoll per Aribau/Diagonal (Barcelona)
Hola,
Canvio de barri i estaré per Aribau/Diagonal, a Barcelona. Algú coneix parvularis o escoles bressol recomanables?
La meva nena té 18 mesos.
Gràcies...
Pardaleta
Canvio de barri i estaré per Aribau/Diagonal, a Barcelona. Algú coneix parvularis o escoles bressol recomanables?
La meva nena té 18 mesos.
Gràcies...
Pardaleta
Re: Parvularis i escoles bresoll per Aribau/Diagonal (Barcelona)
Hola!
al carrer Londres entre Aribau i Muntaner tens el Bon Sol. Està en un passatge petitó i van estrenar instal·lacions fa uns 5 anys, abans estaven en un pis al carrer Casanovas. Jo hi vaig anar ara ja fa uns 27 anys :)
I també al carrer Londres amb Casanova tens l'Escola IPSE que aquest any han estrenat l'etapa 0-3. Aquí vaig estudiar jo de P5 a 2n de Batxillerat. És una escola concertada.
espero q et serveixi d'ajuda!
al carrer Londres entre Aribau i Muntaner tens el Bon Sol. Està en un passatge petitó i van estrenar instal·lacions fa uns 5 anys, abans estaven en un pis al carrer Casanovas. Jo hi vaig anar ara ja fa uns 27 anys :)
I també al carrer Londres amb Casanova tens l'Escola IPSE que aquest any han estrenat l'etapa 0-3. Aquí vaig estudiar jo de P5 a 2n de Batxillerat. És una escola concertada.
espero q et serveixi d'ajuda!
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |