Escola l'Horitzó

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Escola l'Horitzó

EntradaAutor: Danu » dl. jul. 21, 2014 10:14 am

Hola!! Alguna de vosaltres porta els fills a l'escola l'Horitzó, a la Bonanova? Em podeu donar referències, dir què tal és, les quotes que es paguen, etc.? En principi m'agrada molt el plantejament.
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Escola l'Horitzó

EntradaAutor: FloR » dt. jul. 22, 2014 9:52 am

Hola Danu! a mi també m'agradava el plantejament però a la visita vaig veure que no era la nostra escola.. A part de la quota que està totalment fora del nostre abast..
T'explico les meves impressions: Les quotes són extremadament cares, tant com per tenir 3 edificis com el que tenen (t'envio privat), en canvi el pati d'infantil és minúscul i com descuidat, el de primària molt descuidat també i amb 4 canastes rovinades, de fet tota l'escola està bastant velleta.. La biblioteca és molt maca això sí, bastant grandeta i plena (que he vist biblios amb 4 llibres..), em va agradar molt!
les classes d'infantil estàn juntes, els nens estàven esmorçant amb la mestra tot sentats junts, el dormitori és una passada, com una habitació d'una classe de colònies! La sala de música minúscula, més de 10 persones no caben.. La piscina és una passada, un luxe tenir-la dins de l'edifici, no em va agradar que no tenen monitor, així que realment no són classes de piscina sino que és jugar a surar amb bombolles i suros..
De primària em van explicar que els nens ciurculen sols per l'escola com i quan volen, si volen anar al pati o a la biblio poden, no segueixen un programa dirigit però fan tots els continguts que toquen, no sé com..
No tenen llibres, en cap moment, no fan servir material escrit, els van editant ells, això em va agradar força!
Total que la vaig trobar molt cara pel que fan, és una escola petita i amb pocs alumnes sí, però pagant el que pagues la vaig trobar descuidada.
Crec que no em deixo res així per sobre, et torno q dir que són les meves impressions i després de 6 mesos..
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Escola l'Horitzó

EntradaAutor: Danu » dt. jul. 22, 2014 5:35 pm

Moltes gràcies, Flor, maca... jo penso com tu. M'agrada això de què no utilitzin llibre de text, la biblioteca, el què tinguin a dins el cole la piscina (però si és com dius, sense monitor, tampoc és per tant...), que facin robòtica, taller de cuina i escacs com part del curriculum... però les quotes són aberrants, i més tractant-se d'una escola concertada!! Crec que és una vergonya, reben subvencions de l'estat... sé que moltes concertades han de demanar quotes perquè si no amb les subvencions no arriben, però això és el que es paga a un privat mig de prestigi...
Ana_buscandocoles
Entrades: 1
Membre des de: dv. feb. 12, 2021 11:48 am

Re: Escola l'Horitzó

EntradaAutor: Ana_buscandocoles » dv. feb. 12, 2021 11:50 am

Hola,
Al final vosotros encontraron un cole con las características de este cole? Estamos buscando coles que sean por proyectos. Muchas gracias y saludos

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::