Llista d'espera? Què esperar?
- loveandrockets
- Entrades: 1
- Membre des de: dl. juny 27, 2016 12:01 pm
Llista d'espera? Què esperar?
Hola!
Doncs no hem aconseguit plaça a l'Escola Bressol que desitjavem (ni a cap altre). Però actualment, després del periòde de matriculació, estem tercers a la llista d'espera.
Creieu que encara tenim possibilitats d'entrar? O creieu que tercers és impossible? Alguna experiència? Algú que hagi aconseguit entrar, algú que no
A l'Escola, com és normal, no ens han volgut dir res. Simplement que no es pot saber! A mi tant de misteri em mata. No sé què és habitual. Si normalment la gent no es dona de baixa o si és freqüent fer-ho!
Moltes gràcies!
<3
Doncs no hem aconseguit plaça a l'Escola Bressol que desitjavem (ni a cap altre). Però actualment, després del periòde de matriculació, estem tercers a la llista d'espera.
Creieu que encara tenim possibilitats d'entrar? O creieu que tercers és impossible? Alguna experiència? Algú que hagi aconseguit entrar, algú que no
A l'Escola, com és normal, no ens han volgut dir res. Simplement que no es pot saber! A mi tant de misteri em mata. No sé què és habitual. Si normalment la gent no es dona de baixa o si és freqüent fer-ho!Moltes gràcies!
<3
Re: Llista d'espera? Què esperar?
Depen molt de l'escola en questio. Hi ha escoles bressol amb més mobilitat que altres. Aixo t'ho podrien dir mares del barri. En el meu n'hi ha dues que en igual situació molt dificil entrar en canvi a una altra han avisat fins i tot a la numero 12 i última de la llista (era gener i entre la mobilitat d'aquella zona i gent que va renunciar, ja ho tenia resolt i no van voler entrar)
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |