Escoles Terrassa 20-21

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Granat
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dt. des. 13, 2016 12:36 pm

Escoles Terrassa 20-21

EntradaAutor: Granat » dt. gen. 28, 2020 4:07 pm

Bona tarda a tots!
Estem buscant opinions sobre escoles públiques de Terrassa, mes concrectament de zona 2.
Estem mirant enxaneta tot i que queda lluny n'hi parlen molt be.
Dintre de poc ja es portes obertes i no sabem ven be quines anar, tenim de descartades, pero tambe tenim pensat mirar algunes concertades si ho necesitessim. Tota opinió es bona!
Salutacions.
CarlaRL
Entrades: 1
Membre des de: dt. gen. 28, 2020 8:56 pm

Re: Escoles Terrassa 20-21

EntradaAutor: CarlaRL » dc. gen. 29, 2020 7:50 pm

Jo també estic buscant escola per les meves bessones. Seria per el curs 21-22 però començo ja a informar-me. En el meu cas es zona 1 i estic mirant públiques i concertades. De moment estic mirant El Petit Estel com a concertada i la Ponent com a pública. Vaig molt peix així que aquest fil m'interessa.
annavila
Entrades: 1
Membre des de: dv. feb. 07, 2020 8:48 am

Re: Escoles Terrassa 20-21

EntradaAutor: annavila » dv. feb. 07, 2020 9:27 am

Nosaltres estem a la zona 2(zona 2A, més la zona del centre diguem) i estem buscant escoles pel 2020-21. Ja tenim una filla a primària a l'Escola Tecnos(concertada) però ara tenim un de més petit que comença p3. No estem del tot contents i volem fer un canvi.

He escoltat bones referències de l'escola pública la Roda o Lanaspa, però el problema amb aquestes escoles és que no tenen secundària, i sembla que queda lluny quan poses el teu fill a p3 però el temps passa volant, i després s'ha de mirar molt bé la secundària que li tocaria anar si es gaire bona...Si algú té referències d'aquestes escoles siusplau...

De Concertades al centre n'hi ha moltes però s'ha de vigilar, perquè a vegades van a competir per tenir un bon nivell, tenen molta competència i a vegades apreten molt als nens/es i per quedar bé.

El que us recomano, perquè a nosaltres ens va passar és que no només mireu les boniques instal·lacions i la zona d'infantil, perquè a infantil es fan quatre treballets monos i ja omples i es veu un infantil molt viu, però passejeu-vos per la secundària o 5-6è, perquè aquí és on els infants s'han de veure feliços i animats a aprendre... a infantil normalment no hi ha problemes en cap escola...

Ara quasi totes les escoles treballen per projectes, treballs cooperatius, etc. que queda molt bonic, però s'ha de veure com es treballa.

A nosaltres la Tecnos ens agrada però diguem que és una escola que no tenen sort de tenir al teu fill sinó que tú tens sort de tindre'ls, s'ho tenen una mica cregut, no és una escola familiar, ja que és molt gran. Sembla que treballin molt bé i hi posen ganes, els infants no tenen molts deures(i se els tenen són bastant lògics i necessaris), treballen molt cooperativament i en grup(massa pel meu gust), van per interessos i projectes(això si, com toqui el projecte que a tu no t'agrada, tel menges amb patates),etc. però manca molt el tema emocional i de respecte, aquí només poden subsistir els infants més forts, sinó, busca't una altra escola.

És una escola, com moltes d'altres, que a infantil es treballa molt bé, però que la primària i secundària han de plantejar-se cosetes. Sobretot el respecte a cada nivell de l'infant, portar un nivell alt i ràpid de la lectoescriptura i saltarse passes més mecàniques(i fer tot per interès i projecte) fa que apareguin moltes més dificultats de dislèxies, discalculies, etc. i després s'hagi de fer una reeducació experna perquè l'infant s'ha perdut algun pas important en aquest procés.

Ja no m'enrotllo més, només dir, que gràcies per crear aquest fòrum i si hi ha families que tenen experiències amb escoles del centre cap amunt,(zona 2) a veure si ens poden donar consell.

Gràcies!
Granat
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dt. des. 13, 2016 12:36 pm

Re: Escoles Terrassa 20-21

EntradaAutor: Granat » dl. feb. 10, 2020 12:40 pm

Gràcies! La teva opinió serveix molt, si que m'havien comentat que la Tecnos era "canyera", i la descarto.
Nosaltres de lanaspa nomes et podria dir com a exalumne, no crec que serveixi gaire d'aixo fa quasi 30 anys i la primera que vaig anar estava al marti diez aixi que fa molt de temps. No se si han millorat les instalacions si que et puc dir que te moltes escales i rampes, tenen varies activitats junt amb l'escola crespinell tan de petita com ara ho trobo genial. Per comentaris d'altres pares si que han dit que es complicat entrar-hi ja que nomes te una linia i te una educació molt classica, aixo ultim suposu que va depenent de la familia el que vulgui.
De la roda m'han parlat be del professorat i de la metodologia que tenen,, pero no l'he anat a veure.
La que parlen molt be es el vapor, pero també es molt sol.licitada.
Nosaltres anirem a mirar alguna concertada per si les mosques, intentarem que entri a una pública, pero per si fallen totes les opcions i toca algun que no volem tindrem un plan b. :ok:
MontsePamies
Entrades: 1
Membre des de: dv. març 06, 2020 9:26 pm

Re: Escoles Terrassa 20-21

EntradaAutor: MontsePamies » dv. març 06, 2020 9:46 pm

Hola a tots i totes! Nosaltres estem mirant escoles a la zona 2. Vaig anar a informar-me al departament d'educació al c/ de la rasa, i em van comentar que en el 2017 va baixar la natalitat, que l'any passat mes del 90% va entrar en primera opció i que, no m'ho podien assegurar però creien que aquest any seria per l'estil. Nosaltres estem mirant la Roda i Enxaneta i volem mirar una tercera opciö. Les referències que ens han donat d'aquestes dues són molt bones. Però ens agradaria tenir més opinions i més opcions per si aquestes dues fallessin. A Educació ens van dir que es poden posar fins al 10 centres, però que el que recomanen es posar només els que volies per evitar trobar-te en la situació de que et toqui un que no t'agradi. Teniu info de l 'escola Vapor o d'alguna altra de la zona 2? Gràcies!!
Judithtrèvol
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dg. gen. 04, 2015 9:50 am

Re: Escoles Terrassa 20-21

EntradaAutor: Judithtrèvol » ds. març 14, 2020 10:44 am

Hola famílies!

Els meus fills van a l'Avet, una escola molt familiar, que vam conèixer per casualitat i ara estem taaaan contents i ells tan feliços que us recomano que la tingueu en compte. Sé que la situació ara no permet visitar, però donada la situació general, l'escola ha organitzat unes Portes obertes virtuals Escola L'Avet

https://www.escolalavet.net/
info@escolalavet.net

Aquests dies podeu informar-vos a través d'aquests dos canals, a través del correu electrònic i pactar una entrevista telefònica o una entrevista per SKIPE o FACETIME.

Han renovat els continguts de la pàgina web per oferir més i millor informació.

Per una altra banda ofereixen el compte d'Instagram de L'Avet en obert excepcionalment durant aquests 15 dies.

Per si us serveix. Molta sort famílies i molts ànims!!!
LaIncomprendida
Entrades: 2
Membre des de: ds. ago. 22, 2020 6:46 pm

Re: Escoles Terrassa 20-21

EntradaAutor: LaIncomprendida » ds. ago. 22, 2020 7:40 pm

Hola,

Vaig molt tard i com a nouvinguda a Terrassa, en breu, haig d'escolaritzar el meu fill 11 anys , només per fer 6è, espero...
Necessito un pèl d'assessorament escoles zona 3. Opto per educació pública.

Tinc bones referències de l'Escola Nova Electra i Roser Capdevila, el que he vis per internet ;) ... però no sé com van de places, és agost..., etc.

Algú em pot dir quelcom de les següents escoles:

-Escola Les Arenes
-Escola Joan XXIII
-Escola Mare de Déu de Montserrat
-Escola Salvador Vinyals
-Escola Pública Sant Llorenç del Munt
-Escola Joan Marquès Casals

Mil gràcies si algú em pot donar un cop de mà.

He escrit també en un altre fil... por si...

Salut!!
MarionaCastell
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. gen. 12, 2021 10:09 am

Re: Escoles Terrassa 21-22

EntradaAutor: MarionaCastell » dt. gen. 12, 2021 10:19 am

    hola. El meu fill ha de començar p3 al setembre m'agradaria saber si algu el porta a l'escola sala i badrinas. Que tal es?


    Moltes gracies
    Karlizame
    Entrades: 3
    Membre des de: dg. gen. 24, 2021 12:34 pm

    Re: Escoles Terrassa 20-21

    EntradaAutor: Karlizame » dg. gen. 24, 2021 12:47 pm

    Hola MarionaCastell. :--/)
    Sóc nova en sócPetit :) la veritat m’estic estrenant en aquesta conversa, volia comentar que jo també he de matricular per aquest setembre 2021, I la veritat encara que sé quina és la meva zona, m’agradaria trobar algun document o que algú expliques detalladament com funciona aquest tema: la preinscripció, les zones, com funciona el sistema der punts, quins són els indicadors, com s’han de fer aquests tràmits... no soporto no estar informada!! :-o00m
    Laura_de_Terrassa
    Entrades: 1
    Membre des de: dj. feb. 18, 2021 9:56 am

    Re: Escoles Terrassa 20-21

    EntradaAutor: Laura_de_Terrassa » dj. feb. 18, 2021 10:03 am

    Bon dia, nosaltres hem de matricular al curs 21/22 però ja ens ronda la idea d’anar-nos informant.
    Algú em pot parlar sobre l’escola Andersen? I sobre la Sala i Badrinas?
    Són les que per zona ens queden més aprop, tot i que no descartem desplaçar-nos a una escola més centrica si ens sembla millor el sistema que utilitzen.

    Anem una mica perduts.

    Ens ajudeu?

    Gràcies!
    Elga
    Entrades: 1
    Membre des de: dg. gen. 09, 2022 11:29 pm

    Re: Escoles Terrassa 2223

    EntradaAutor: Elga » dl. gen. 10, 2022 4:25 pm

    Em podeu donar opinions de l Escola publica de ponent? gràcies
    lidia2796
    :: puça
    :: puça
    Entrades: 17
    Membre des de: dg. gen. 23, 2022 7:30 pm

    Re: Escoles Terrassa 20-21

    EntradaAutor: lidia2796 » dg. gen. 23, 2022 7:37 pm

    El meu fill fins el proper any no comença p3 però estic començant a mirar escoles. Ens toca la zona 2. Algú té opinions de les públiques i concertades de la zona?

    Gràcies!

    Lidia
    Avatar de l’usuari
    Juna
    :: puça
    :: puça
    Entrades: 19
    Membre des de: dj. nov. 07, 2019 6:20 pm

    Re: Escoles Terrassa 20-21

    EntradaAutor: Juna » dl. des. 05, 2022 9:48 am

    Jo vaig anar a l'Escola La Roda i en tinc molt bon record, trobo que és molt bona escola. Però és clar, d'això ja fa molts anys jajaja
    lidia2796
    :: puça
    :: puça
    Entrades: 17
    Membre des de: dg. gen. 23, 2022 7:30 pm

    Re: Escoles Terrassa 20-21

    EntradaAutor: lidia2796 » dg. feb. 12, 2023 8:16 pm

    Algú té referències de l'escola Martí?

    Gràcies!

    Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

    Qui està connectat

    Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

    Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

    Actualitat ::