Escola P3 zona sagrada familia (BCN)

Canvia el seu entorn: professores i amics.

novis82
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: ds. set. 12, 2020 6:20 pm

Escola P3 zona sagrada familia (BCN)

EntradaAutor: novis82 » dt. oct. 25, 2022 8:13 am

Bones,

La nostra petita l'any que vé començarà P3, ha tingut la sort (suposo) de no anar a escola bressol, sino a casa la iaia, pero l'any que ve ja li toca iniciar-se en aquest mon.

No veig molta gent comentant sobre la zona sagrada familia, a veure si algú de la zona ens dona consell. Vivim prop de la sagrada familia, els coles mes proxims a nosaltres son dos concertats: maristes de la inmaculada y les dominiques.

L'altre dia vem anar a veure els maristes i ens va agradar força el que ens van vendre, la idea que mes ens atrau es no tenir de canviarla de cole en edats mes grans (batxiller) pero això no vem poder veure. Algú que hagi estat en aquest cole el seu peque pot donar alguna opinió? jo nomes tinc de la meva promoció dels anys 80, on jo no vaig poder entrar pq estava ple i avans si no donaves la talla et fotien fora (li va passar a una veina) ara em comenten que aixo ha canviat.

Dominiques he llegit per internet que els primers anys be, pero que quan passen a ESO els profesorat deixa molt que desitjar.

De publics, ja son una mica mes lluny, pero tenim els 9 graons, que es un edifici modular de metall, ramon llull i carlit.

Si algu ens pot donar una experiencia ja sigui perque va decidir per un o perque va descartar altres, us ho agrairiem.

Salutacions

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::