Començar p-3
Començar p-3
Hola, com anem? tinc un nen de 2 anys i 9 messos, a punt de començar p-3 em sap molt greu que ja no vagi a l'escola bressol el veig petit encara per l'escola, suposso que és normal, a veure que tal anirá el canvi, imagino que per aqui hi ha més gent en la mateixa situació si algu en vol parlar ja sap una salutació a tothom

muflona l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 22, 2008 9:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
...
Sí que fa una certa cosa quan el que comença és el teu. Jo tb sóc mestra d'infantil i he fet P3 molts cops, però reconec que quan és el teu el que comença es viu diferent... En Marc aquest any ja farà P4 i t'ho mires diferent! 

Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
- nereasistac
- :: zebra

- Entrades: 1077
- Membre des de: dl. jul. 30, 2007 2:07 pm
- Contacta:
Re: Començar p-3
aquest any la meva nena gran fara P3 i tamb´estic amoinada per com s'adaptara. H anat a la escola brssol desde els 9 mesos i sempre genial. Pero ara potser es diferent es de les petites i la vec tan remenuda... Potser per aixo (i per mes motius) m'estic implicant en el projecte de l'escla, es una nova escola i ens necesiten ipotser estant me implicad ano em fa sentir com que la deixo alla.
Es un ocnsell, impliqeuse tot el que pogueu i us deixin.
Es un ocnsell, impliqeuse tot el que pogueu i us deixin.

viewtopic.php?f=33&t=13637&p=720774#p720774

viewtopic.php?f=50&t=9207
M'HAN TRAICIONAT UNA VEGADA MES PERO HO HE FET DE TOT COR
Hola!
És normal està preocupat, són els nostres petits!
La meva a la llar d'infants li va costar molt adaptar-se, sobretot el primer any, que se'l va passar plornat com una magdalena! P1 i P2 va ser molt diferent, va fer un canvi brutal i va anar prou bé, tot i que al final ja s'avorria (feien sempre les mateixes fitxes i va acabar fins als nassos d'enganxar gomets!
)
P3 ha estat genial! Ha après moltes coses i ha avançat moltíssim! No ha plorat cap dia i de vacances volia tornar a l'escola. Jo també penso que ens hem d'implicar a l'escola, és l'educació dels nostres fills i ha d'haver-hi màxima sintonia entre mestres-pares-alumnes. Nosaltres hem tingut sort, l'escola és nova (encara estem en barracons i va per llarg) però molt petita, cada any afegeixen un grup i a la seva classe en són 14, la qual cosa vol dir que l'atenció és molt personalitzada i que deixen que cada nen avanci al seu ritme.
Sort i molts ànims!
És normal està preocupat, són els nostres petits!
La meva a la llar d'infants li va costar molt adaptar-se, sobretot el primer any, que se'l va passar plornat com una magdalena! P1 i P2 va ser molt diferent, va fer un canvi brutal i va anar prou bé, tot i que al final ja s'avorria (feien sempre les mateixes fitxes i va acabar fins als nassos d'enganxar gomets!
)P3 ha estat genial! Ha après moltes coses i ha avançat moltíssim! No ha plorat cap dia i de vacances volia tornar a l'escola. Jo també penso que ens hem d'implicar a l'escola, és l'educació dels nostres fills i ha d'haver-hi màxima sintonia entre mestres-pares-alumnes. Nosaltres hem tingut sort, l'escola és nova (encara estem en barracons i va per llarg) però molt petita, cada any afegeixen un grup i a la seva classe en són 14, la qual cosa vol dir que l'atenció és molt personalitzada i que deixen que cada nen avanci al seu ritme.
Sort i molts ànims!
la meva nena també comença P3 aquest setembre. Aquest any va fer P2, entre l'arribada del germà i que és molt tímida vam creure que seria positiu. La veritat és ques s'ha espavilat força, tot i que el tema de parlar encara el tenim una mica verd.
Flama ha escrit: La veritat és ques s'ha espavilat força, tot i que el tema de parlar encara el tenim una mica verd.
Ostres! Doncs la meva no calla des que posa el peu a terra fins que se'n va a dormir!
I va començar a parlar molt aviat... A casa no necessitem ni tele ni ràdio, la tenim a ella!
Ja veuràs que quan es llanci, no pararà! Les dones tenim fama de xerraires... i no és en va!
jajaja, tens un lloro a casa!!! jajajaja
- nuriayderek
- :: rateta

- Entrades: 181
- Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:03 pm
- Ubicació: Lleida
nosaltres també començem P3 aquest any, la guarderia li va costar moltisim, ara va molt bé, vol anar tots els dies, fins i tot el cap de setmana.
Pero el canvi d'escola petita a escola gran, de profesors, de companys...suposo que li costarà una mica, jo estic molt ilusionada per començar, pero em fa pena deixar d'anar a la guarderia, que es faci gran i em fa una mica de por l'adaptació.
de moment aqui ens podrem animar i si no va del tot bé l'adaptació podrem compartir experiencies
Pero el canvi d'escola petita a escola gran, de profesors, de companys...suposo que li costarà una mica, jo estic molt ilusionada per començar, pero em fa pena deixar d'anar a la guarderia, que es faci gran i em fa una mica de por l'adaptació.
de moment aqui ens podrem animar i si no va del tot bé l'adaptació podrem compartir experiencies
Hola jo també estic nerviosa, el próxim 14 el Marc comença el cole, aquest any ha anat a l'escola bressol però resulta que de la seva classe n'hi un sol nano anirà a la seva escola, així que no coneixerà ningún nen ni nena i em fa una mica de por que es trobi extrany...d'altra banda el Martí començarà l'escola bressol i tampoc sé com es prendrà això de deixar d'estar amb mi tot el dia per anar al "cole"...comença una nova etapa per tots tres, i ja veurem qui dels 3 plorarà més el dia 14! :(
Hola! M'apunto al club de les mames nervioses! El Ton comença P3 i tampoc coneixerà cap nen de l'escola. Jo ja li he ensenyat "l'escola dels nens grans" que es com li diem per entendre'ns i ell està encantat i algún dia em demana que ja hi vol anar... Ell és molt xerraire i carinyós i no es fa estrany amb ningú, al cap de cinc minuts ja és amic de tothom però allà, sense ningú conegut... no se jo!
En realitat crec que el que ens fa peneta és que es van fent grans, oi?
Vosaltres ja ho teniu tot apunt? A mi em falta prepar una bossa amb muda, i marcar tota la roba amb el nom. Aiiix! M'acabo d'adonar que encara ens queda molta feina i ja no queden tants dies!
En realitat crec que el que ens fa peneta és que es van fent grans, oi?

Vosaltres ja ho teniu tot apunt? A mi em falta prepar una bossa amb muda, i marcar tota la roba amb el nom. Aiiix! M'acabo d'adonar que encara ens queda molta feina i ja no queden tants dies!

- nuriayderek
- :: rateta

- Entrades: 181
- Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:03 pm
- Ubicació: Lleida
nosaltres ho tenim gairebé tot preparat, ens falta el got i la bossa amb la robeta per si s'embruta.
De moment ell ho porta molt bé, cada dia em pregunta si esta obert el cole gran, a mi em fa cosa, perque es un cole mes gran, hi ha mes nens, canvia de companys, no coneix a ningú, canvien les profesores, les rutines...potser en realitat no es per tant, potser per a ells si estan a gust a la guarderia el canvi es molt petit i s'adapten perfectament desde el primer dia, pero jo porto tot l'estiu fent-me la idea de canviar d'escola, em sembla que en realitat ens costa mes a nosaltres que a ells
De moment ell ho porta molt bé, cada dia em pregunta si esta obert el cole gran, a mi em fa cosa, perque es un cole mes gran, hi ha mes nens, canvia de companys, no coneix a ningú, canvien les profesores, les rutines...potser en realitat no es per tant, potser per a ells si estan a gust a la guarderia el canvi es molt petit i s'adapten perfectament desde el primer dia, pero jo porto tot l'estiu fent-me la idea de canviar d'escola, em sembla que en realitat ens costa mes a nosaltres que a ells
- nereasistac

- Contacta:
noies jo ho porto mitg preparat segur que me pilla el toro pero ben pillada. Tinc preparat tot meny les bates que es escola nova i no les tenim encara les de l'escola, pero per el moment no les necvesita. MArcar la roba la tenim marcada perque com anavem a la escola bressol... feina feta. Queda marcar el got els tupers per l'esmorzar, i els mantelets per l'esmorzar. Res mes.
El que millor portem es uqe no hi haura nens grans a l'escola i aixo m'alleuja ja uqe al ser una nova escola ells seran els mes grans i nomes hi haurà 75 alumnes ja uqe es una escola de dues lines exceptuan aquest any que han post un "bolet" fent la tercera linea i gracies a aixo hem entrat nosaltres.
Be mica en mica anem explican la conta enrera per l'inici de les clases
QUEDEN 14 DIES
El que millor portem es uqe no hi haura nens grans a l'escola i aixo m'alleuja ja uqe al ser una nova escola ells seran els mes grans i nomes hi haurà 75 alumnes ja uqe es una escola de dues lines exceptuan aquest any que han post un "bolet" fent la tercera linea i gracies a aixo hem entrat nosaltres.
Be mica en mica anem explican la conta enrera per l'inici de les clases
QUEDEN 14 DIES

ais, tant facil que semblava abans, i mira ara com ens costa!
noies, com ha anat l'adaptació a l'escola??? segur que desprès de guairebé tot un trimestre ja ho tenen del tot superat!!!!
la meva hi va molt contenta, fins i tot hi vol anar els caps de setmana!
Pel que m'ha dit una de les mestres, és molt xerraire i participativa! Aviam què passarà ara quan comencin les vacances i després de tants dies hagin de tornar-hi!
Pel que m'ha dit una de les mestres, és molt xerraire i participativa! Aviam què passarà ara quan comencin les vacances i després de tants dies hagin de tornar-hi!
- nereasistac

- Contacta:
hola escric aquestes paraules perque se que alguan de vosaltres potser ho esteu passant malament amb el numero de desempat de l'escola infantil.
L'any passat jo ho vaig passar molt malament i vaig anar a para a l'associació de veins de sant andreu, se uqe hi ha pares-ares qeu son del barri meu ipotser es trobin en aquesta situacio aquest any o d'altres.
Jo nomes vull deixar-vos informacio per tal de poder-vos ajudar
Aqui teniu el blog de la campanya d'aquest any "Escola X tots al barri de Sant Andreu - CAMPANYA 2010" Es un Blog creat per lluitar pel dret de tots els nostres infants a ser escolaritzats en una escola pública de qualitat i en el seu propi barri, on els pares hem decidit viure i veure`ls creixer, on volem que tinguin els seus amics i es desenvolupin com a persones. http://escolaxtots2010.blogspot.com/
També teniu un grup creat al fecebook que preten el mateix, i dibulgar aquesta informació ja uqe es una xarxa solcil a on hi ha molta gent i arriba a molta gent, aqui en teniu l'enllaç: http://www.facebook.com/group.php?v=app ... 782&ref=nf
De nou falten places al barri de Sant Andreu, i es que un any més s'ha constatat una falta més que evident de places escolars al barri de Sant Andreu. El que resulta més increïble és que la situació es torni a repetir de nou, quan l'any passat ja vam haver-hi problemes greus.
En total, s'han realitzat un total de 721 preinscripcions en escoles del barri de Sant Andreu (incloent l'escola propera de la Maquinista a Bon Pastor) sobre una oferta inicial de places de 598. Per tant, el dèficit actual és de 123 places. Això és massa!!!!!!
És cert que aquest número es reduirà una mica amb assignacions en segones opcions d'aquelles famílies que tenen altres escoles als barris dels voltants dintre de la seva àrea de proximitat. Però el que també és cert és que un bon número de famílies del barri de Sant Andreu que no hagin obtingut plaça en 1a opció, amb l'oferta actual, es trobaran amb què totes les seves altres alternatives dintre de la seva àrea de proximitat ja estan plenes!
I no s'ha d'oblidar, tenir una escola dintre de l'àrea de proximitat és un dret!
Dema divendres hi ha una assamblea informativa per els pares del barri que pateixin aquesta situacio, per a pares afectats.
Gracies a tots i esperem hagueu tingut sort i no esteu patint
L'any passat jo ho vaig passar molt malament i vaig anar a para a l'associació de veins de sant andreu, se uqe hi ha pares-ares qeu son del barri meu ipotser es trobin en aquesta situacio aquest any o d'altres.
Jo nomes vull deixar-vos informacio per tal de poder-vos ajudar
Aqui teniu el blog de la campanya d'aquest any "Escola X tots al barri de Sant Andreu - CAMPANYA 2010" Es un Blog creat per lluitar pel dret de tots els nostres infants a ser escolaritzats en una escola pública de qualitat i en el seu propi barri, on els pares hem decidit viure i veure`ls creixer, on volem que tinguin els seus amics i es desenvolupin com a persones. http://escolaxtots2010.blogspot.com/
També teniu un grup creat al fecebook que preten el mateix, i dibulgar aquesta informació ja uqe es una xarxa solcil a on hi ha molta gent i arriba a molta gent, aqui en teniu l'enllaç: http://www.facebook.com/group.php?v=app ... 782&ref=nf
De nou falten places al barri de Sant Andreu, i es que un any més s'ha constatat una falta més que evident de places escolars al barri de Sant Andreu. El que resulta més increïble és que la situació es torni a repetir de nou, quan l'any passat ja vam haver-hi problemes greus.
En total, s'han realitzat un total de 721 preinscripcions en escoles del barri de Sant Andreu (incloent l'escola propera de la Maquinista a Bon Pastor) sobre una oferta inicial de places de 598. Per tant, el dèficit actual és de 123 places. Això és massa!!!!!!
És cert que aquest número es reduirà una mica amb assignacions en segones opcions d'aquelles famílies que tenen altres escoles als barris dels voltants dintre de la seva àrea de proximitat. Però el que també és cert és que un bon número de famílies del barri de Sant Andreu que no hagin obtingut plaça en 1a opció, amb l'oferta actual, es trobaran amb què totes les seves altres alternatives dintre de la seva àrea de proximitat ja estan plenes!
I no s'ha d'oblidar, tenir una escola dintre de l'àrea de proximitat és un dret!
Dema divendres hi ha una assamblea informativa per els pares del barri que pateixin aquesta situacio, per a pares afectats.
Gracies a tots i esperem hagueu tingut sort i no esteu patint

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |