Adaptació a la llar d'infants

Canvia el seu entorn: professores i amics.

gepa88
Entrades: 1
Membre des de: dl. set. 10, 2018 10:15 pm

Re: Adaptació a la llar d'infants

EntradaAutor: gepa88 » dl. set. 10, 2018 10:23 pm

Hola, la meva filla de 10 mesos també fa 3 dies que hi va 1h i també es passa tota l'estona plorant. Em fa patir molt, tinc por de que li agafi algun trauma o li canvii el caràcter...
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Adaptació a la llar d'infants

EntradaAutor: Anna Maria » dg. set. 16, 2018 9:26 pm

Bones,
se't trenca el cor oi? és normal, i sé que això no et consola, sobretot si veus els altres nens que no ploren. Tots ho noten. N'hi ha que ploren quan els deixen, n'hi ha quan els van a buscar. N'hi ha que no ploren però potser estan més nerviosos o els hi costa més de menjar o dormir, o potser a l'escola no noten res però a casa fan un retrocés en alguna cosa. Sempre hi ha algun signe que diu que aquell infant s'està adaptant a un nou canvi, sigui quin sigui. Tu tot i que estiguis a punt d'explotar, mostra't tranquil·la i contenta davant d'ell. Intenta no allargar els comiats més del necessari, tot i que tampoc cal que siguis brusca. Comenta alguna cosa amb l'educadora, que el nen vegi que estàs còmoda amb ella. I poc a poc anirà canviant.
Molts ànims!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re:

EntradaAutor: Vannion » dl. set. 17, 2018 9:04 am

Bimba24 ha escrit:Hola nenes, jo sòc mestra d'escola bressol pública. Ladaptació dura el depenent de cada infant. Normalment és un mes o així, però sempre depèn de l'infant.

Els lactants, que és el grup que m'ha tocat aquest any gairebé sembla que no se n'adonin, però són bastant conscients que els deixen, encara que no ho veuen com un abandó.

A partir dels 8 mesos trobem el que anomenen l'Angoixa dels 8 mesos, és quan més que mai pensen que els deixen abandonats, ja que no veuen als seus familiars. poc a poc van sent més conscients que els deixen, però que al cap de poques hores els venen a buscar.

Per això és taaaaaaaaaan important l'adaptació, portar-los poca estona els primers dies, que estiguin contents 30 minutets i que marxin amb aquella sensació d'alegria i no de l'angoixa d'haver-se estar 3 hores a l'escola plorant desconlsolats( al dia seguent encara ho recorden i el aquell record els mata)!!!

A partir de 1-2 i 2-3 (no és P1 ni P2, els P volen dir Parvulari), els infants són conscients del tot de que marxen els pares, però ja raonen i és més senzill parlar i fer-los entendre.

Mamis, si us plau, esteu a favor de l'adaptació, els vostres fills us ho agraïran i vosaltres nostareu que de manera més ràpida s'acostumen a l'escola!! P

Ahhhh, please, no dieu guarderia.....nosaltres no guardem els nens, sinó que els estimem i els ajudema crèixer!!!!


Trobo que és un punt de vista tant important el que ens aportes!
Aquí ja fa mesos que va a la guardería, pero va entrar cap als 9 mesos i realment el pobre si que tenia aquesta sensació d'abandonament. Si ja tan sols que jo anés a una altra estança del pis, era un horror, imagineu que era marxar tantes hores!

Aixo si, les cuidadores van ser un amor, el segon dia recordo que em van trucar i em van demanar que si podia l'anés a buscar, que preferien que no patís. I no sabeu com els he agraït! També he de dir que hem tingut sort. Només ho va passar malament una setmaneta. Aixo si, ha estat 3 mesos, plorant amb un sentiment quan l'anavem a recollir! (Just ha canviat al complir l'any, com tu dius Bimba! Ara entra content, em fa adéu, i després, quan anem a buscarlo s'estira i riu tota l'estona)

Així doncs, només puc dir, ànims i paciència. Heu de confiar a tope amb les cuidadores que heu triat. I acompanyar molt als vostres petits. A vegades, que no sigui la mare el que el porta, també ajuda a que l'impàs sigui menys dramàtic

Un petó

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::