escola per l'any que bé

Canvia el seu entorn: professores i amics.

nuriayderek
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:03 pm
Ubicació: Lleida

escola per l'any que bé

EntradaAutor: nuriayderek » dc. des. 03, 2008 2:42 pm

se que encara és una mica aviat, pero he estat mirant escoles per l'any que bé.
I la que més m'ha agradar és una que provisionalment només fan fins als 5 anys, tenen que construir l'escola gran encara, pero no han començat i nose si d'aquí a 3 anys ja estaria feta o hauriem de cambiar d'escola i per acabar amb una altra escola prefereixo començar des d'ara en una altra.
Us deixo la pàgina perque veieu com és l'escola, a mi m'agraden molt les activitats que fan, m'he decidit per aquesta per les activitat i perque agafen els nens abans de les 9 del matí.
http://www.edu365.cat:8801/~ampa1896/
Que penseu val la pena tenir que cambiar d'escola als 5 anys?
Imatge
Carme74
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Carme74 » ds. des. 06, 2008 7:59 pm

Em sembla una escola la mar de maca!
Quan una escola és de nova creació, sovint el que vol dir és que les classes de Primària es van fent a mida que arriben els nens que ja han fet infantil en el centre. No crec que hagis de canviar d'escola quan tingui 6 anys.
Jo de tu ho preguntaria a direcció per sortir de dubtes!
Imatge

Imatge
mago2008
Entrades: 4
Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:29 pm
Contacta:

EntradaAutor: mago2008 » dl. des. 08, 2008 4:45 pm

Hola,

Entenc les preocupacions que tens a l´hora d´escullir el col.legi futur del teu fill, ja el meu ja té 5 anys i vam pensar molt quina esclola escullir. Al final vam escullir el cole del que tens els dubtes.
Es una escola de nova creació, va començar fa 2 anys i es fará a mida cada any que creix, aquest any només fins a P5, l´any que ve fins a Primer. Estem molt contents, un equip de docents molt competent amb moltes ganes de crear una escola nova i una AMPA molt actiu.
Esperem que aviat comencin les obres de l´escola nova ja que fa 2 anys que estem esperant i a més sembla que la cosa está en marxa. El projecte de la escola está aprobat i ja han marcat el terreny. En principi, si diuen la veritat, tindrem una escola nova el curs vinent o sigui no cal que has de canviar l´escola cuan el teu fil tingui 6 anys.
Per aclarir cualsevol dubte es pot trucar a l´escola o enviar un e-mail a l´escola (ver dades centre de la pàgina web).

Salutacions,

MAGO2008
Junta de l´AMPA i administrador pàgina web
http://www.ceippaisoscatalans.com
nuriayderek

EntradaAutor: nuriayderek » dl. des. 08, 2008 9:37 pm

em deixes MOLT tranquil·la, a mi el que em feia por esque l'escola no s'ha començat a construir i com això va tan lent pensava que no donaria temps a construir-la i hauriem de canviar d'escola, trucare per confirmar-ho i si es així ja tenim escola per l'any que bé.
Estic molt contenta perque a la pàgina es veu molta rel·lació entre els pares i els profesors i per mi això es importantisim
Imatge
janna
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 5:01 pm

Re: escola per l'any que bé

EntradaAutor: janna » dl. feb. 02, 2009 5:15 pm

Hola, nosaltres tambe estim mirant aquesta escola, es la que esta mes a prop de on vivim. Ja molta jent que hem diu que es una bona escola.
L'altre escola que tambe estem estudiant es l'escola Sant Jordi, pero ens preocupa el tema de tenir que anar amb autocar ara que son tant petits.
La veritat que es un bon mal de cap. Amb el que ens va costar decidir l'escola bressol (no ens va tocar plaça a la publica). Ara estem molt be i
el nen esta encatat, aixi que ens fa una mica de por aveure com anira el canvi.

He enviat un missatge per preguntar quant faran la jornada de portes obertes de l'escola. Acabo de rebre resposta i encara no es segur perque estan
esperant el decret de les preinscripcions pero segurament sera entre finals de febrer i primers de març.

Salutacions
nuriayderek

EntradaAutor: nuriayderek » dc. feb. 04, 2009 9:43 pm

a mi d'aquesta escola m'han dit que hi ha molta gent i es dificil entrar, com a segona opció també he mirat el sant jordi.
Al dels païssos catalans m'han dit que les portes obertes es faran a finals de febrer o principis de març, que truqui per confirmar-ho i al Sant Jordi hi ha un amic dels meus pares que porta els nens alli i li han preguntat, quan ho sapigui ja t'ho diré per si hi vols anar.
M'agradaria tenir una tercera opció per si de cas, pero esque no tinc ni idea, he mirat l'escola Alba, pero no m'acava d'agradar.
jo el portaria amb cotxe, no em fa gràcia portar-lo en autobús cada dia.
Per cert a quina guarderia l'estas portant?
Imatge
janna

EntradaAutor: janna » dc. feb. 25, 2009 11:57 pm

La jornada de portes obertes de l'escola Paisos Catalans es fara el dia 10 a les 20h. Les portes obertes del Sant Jordi encara no se res, pero crec que trucare dema per preguntar-ho. Ja que en algunes escoles van fent grups de gent a mesura que vas trucan (aixi funciona a les Escoles Alba)
Quin pal aixo de triar escola. Amb lo ve que estem ara.
Anem a l'Escola Vivencial La Pupusa que esta en un xalet a Rovira Roure davant del Forn del Carme .
nuriayderek

EntradaAutor: nuriayderek » dj. feb. 26, 2009 7:00 am

al Sant Jordi has de trucar i fan grups per veure l'escola cada dimarts.
A mi no em va agradar, no sabia que estava al costat del Manuel de Montsuar, comparteix la mateixa porta i per entrar a l'escola has de creuar l'institut, tampoc m'agrada que fan grups de P5, P4 i P3 junts no veig molt clar que sigui positiu fer activitats nens de 3 anys amb els de 5.
El dia 10 anirem a l'escola del Païssos Catalans i també he trucar al Ginesta pero no fan portes obertes, se m'estan acabant les idees, buscant per internet he vist una escola nova a la Mitjana que també sembla estar bé, les portes obertes les fan el dia 14.
Mai m'hauria imaginat que fos tan dificil, la guarderia el vam apuntar el passat mes de septembre només un any, pero l'escola son 9 anys...
Imatge
janna

EntradaAutor: janna » dv. feb. 27, 2009 4:13 pm

El Ceip La Mitjana tambe el volem mirar, perque no cau molt lluny de casa. A la seva pagina web diu que les portes obertes seran el 16 de març a les 17.30h.
Tambe volem anar a mirar el Ciutat Jardi que diuen que esta molt be. El que passa es que aquest cau molt lluny.
a quina escola bressol el portes?
nuriayderek

EntradaAutor: nuriayderek » ds. feb. 28, 2009 9:59 am

Ara el porto al Kangur a Balafia.
Pensava que les portes oberte de la Mitjana eren el dia 14, amb tantes escoles ja tinc el cap que no m'enrecordo de res :-D
Imatge
janna

EntradaAutor: janna » dc. març 04, 2009 10:15 pm

Ja hem anat a veure el col.legi Sant Jordi, el projecte educatiu ens sembla interessant, pero le instalacions no. A mes a mes aquest any nomes oferten 10 places, ja que la resta estan ocupades per germans. Quin mal rotllo axio de les escoles!!!!
nuriayderek

EntradaAutor: nuriayderek » ds. març 07, 2009 10:20 am

A mi em van dir que encara que només i hagi 10 places, normalment entraven tots els que feien las preinscripció.
Jo estic com tu, les instal·lacions no em van agradar gens, l'escola si que em va agradar, es bastant nova, pero els patis no, el dels petits es molt vell i vam estar veient els juguets del pati i per exemple quan vam anar nosaltres van sortir primer els de P5 i es van quedar totes les bicis, en canvi al del païssos catalans estan numerades i cada classe té el seu espai al pati per poder jugar, es una tonteria, pero a mi no em va donar molt bona sensació i després com ja vaig dir lo de l'institut ho vaig veure molt malament, si estan jugant a futbol al pati del institut es molt fàcil que la pilota s'escapi al pati dels petits, ho veig una mica perillos.
El dimarts ens toca el dels païssos catalans que per ara és el meu preferit.
A part dels que ja has comentat heu pensat una altra escola? esque a mi ja no se m'acut cap altra que em quedi bastant a prop.
Has sentit algun comentari de les que jo vull mirar? jo esque a part del ginesta no conec a ningú que hagi anat a les altres escoles.
Has mirat l'Escola Alba? en principi no em fa molta gràcia pero estic una mica desesperada ja :-D
Imatge
janna

EntradaAutor: janna » dv. març 13, 2009 2:55 pm

Avui hem anat a veure les Escoles Alba. El pati esta molt be i una part de l'escola es nova inagurada aquesta any. No esta malament.
Noia quina gentada el dia del Paisos Catalans!!! vaig tenir que marxar perque el nen es va ficar a plora. Es va quedar el meu home i va venir bastant content. Pero tampoc hi ha massa places per la gentada que hi havia.
A nosaltres el que mes hens agrada es el Ciutat Jardi el projecte educatiu es molt novedos i les mestres estant molt implicades.
Ja nomes queda per veure el Mitjana.

Has anat al Ginesta? Que tal?
nuriayderek

EntradaAutor: nuriayderek » ds. març 14, 2009 9:37 am

:-D em sembla que te vaig veure, perque hi havia un nen plorant i se'l va emportar la seva mare.
A mi em va agradar molt el dels païssos catalans, lo de les places, hi havien 46 menys 13 que eren per germans crec que era, pero de tots els que hi haviem, imagino que tots anavem acompanyats, en realitat només hi havia un nen cada dos persones, si hi havia 60 persones per dir algo que jo crec que hi havia menys només son 30 nens i d'aquestos 30 potser hi ha 5 que no l'apuntaran perque no els agrada l'escola, llavors ja només queden 25, es una mica just pero no imposible :-D
El Ginesta no em va agradar gaire, mes o menys van explicar el mateix que als altres, pero no ho se, esque els dels païssos catalans em va encantar, penso que les persones que hi alli son joves i com va dir la directora van haver de deixar el seu lloc de treball per començar amb una altra escola desde 0 i això vol dir que estan il·lusionades, en altres escoles hi ha gent gran que ja esta farta d'estar educant i que només esperen jubilar-se pero alli totes tenen il·lusió perque creixi l'escola, es el que dius tu del ciutat jardi les mestres es veuen molt implicades, a mi em va donar aquesta sensació, pero el ciutat jardi a mi em queda molt lluny així que ni m'ho he pensat, a part al ginesta eren gairebé tot estrangers, que no hi estic en contra, pero hi hauria d'haver més varietat, a més per exemple una mare va comentar que el seu fill no entenia ni català ni castellà, això fa enraderir als altres alumnes.
Pues si ja només ens queda el de la Mitjana a veure que tal i ja el dilluns que ve a veure que decidim
Imatge
janna

EntradaAutor: janna » ds. març 14, 2009 11:29 pm

I del nou que va a l'avinguda Pinyana sap alguna cosa? El meu home va trucar al de Paisos Catalans per demar el tel. que va oferir la directora (el de la direccio del la nova escola) i nomes li va dorar el d'esenyament. Hi va trucar i no li van dir res de res. Tambe va trucar al IME i no va aconseguir saber res.

No si fins que sapiguem finalment si tenim plaça acabarem del nervis. ?-)
nuriayderek

EntradaAutor: nuriayderek » dg. març 15, 2009 12:00 am

No se res, jo vaig estar mirant els coles a la pàgina del xtec i no el vaig veure.
Si t'interesa molt podries anar a ensenyament directament, per telefon sempre pasen de tot, anant allí potser us donarien més informació.
Jo aquest tampoc el mirare perque ja em queda massa lluny
Imatge
mago2008
Contacta:

EntradaAutor: mago2008 » dg. març 15, 2009 2:11 pm

[quote="nuriayderek"]:-D em sembla que te vaig veure, perque hi havia un nen plorant i se'l va emportar la seva mare.
A mi em va agradar molt el dels païssos catalans, lo de les places, hi havien 46 menys 13 que eren per germans crec que era, pero de tots els que hi haviem, imagino que tots anavem acompanyats, en realitat només hi havia un nen cada dos persones, si hi havia 60 persones per dir algo que jo crec que hi havia menys només son 30 nens i d'aquestos 30 potser hi ha 5 que no l'apuntaran perque no els agrada l'escola, llavors ja només queden 25, es una mica just pero no imposible :-D

Hola,

No os espanteu.....sí que hi havia molta gent però com dius hi haurà gent que apunten els nens a una altre escola. No tota la gent que ha vingut ficaràn com a primera opció Països Catalans. Faràn una escola nova a Balafia, a l´avinguda de pinyana, i comença tambè en barracons. Segurament per això hi havia tanta gent a les portes obertes de PC per poder veure com es una escola en barracons.
Segurament tambà haveu vist que ja han començat les obres de l´escola nova!!!

Salutacions

Mago2008
nuriayderek

EntradaAutor: nuriayderek » dg. març 15, 2009 10:05 pm

No m'he donat compte, el que he vist es que han fet marques al terra i ho han tancat, pero el que es diu començar-la a fer no ho he vist, tampoc m'hi he fixat gaire.
Jo no m'ho crec que estigui construida al gener, en 9 mesos construir una escola desde 0...ho veig molt aviat.
Mago a tu també et va agradar la dels paisos catalans?
Jo per si de cas diumenge que bé mirare si esta el impres per poder-lo portar dilluns, no crec que tingui res a veure portar la documentació el primer dia, pero per si de cas, el dilluns la porto, a veure si tenim sort
Imatge
nuriayderek

EntradaAutor: nuriayderek » dl. març 16, 2009 3:14 pm

Tinc un dubte al full de la sol·licitud de la preinscripcio em demana les dades d'escolarització.
Jo ara el porto a la ludoteca Kangur que fan de guarderia pero imagino que oficialment només es ludoteca, he de ficar les dades? o representa que no esta escolaritzat?
Ho vull preguntar allí pero esta malalt i no ho se si hi anira en tota la setmana
Imatge
mago2008
Contacta:

EntradaAutor: mago2008 » dl. març 16, 2009 9:45 pm

nuriayderek ha escrit:No m'he donat compte, el que he vist es que han fet marques al terra i ho han tancat, pero el que es diu començar-la a fer no ho he vist, tampoc m'hi he fixat gaire.
Jo no m'ho crec que estigui construida al gener, en 9 mesos construir una escola desde 0...ho veig molt aviat.
Mago a tu també et va agradar la dels paisos catalans?
Jo per si de cas diumenge que bé mirare si esta el impres per poder-lo portar dilluns, no crec que tingui res a veure portar la documentació el primer dia, pero per si de cas, el dilluns la porto, a veure si tenim sort

Hola,

La execució de l´obra de l´escola nova son 10 meses.....entrega de l´escola nova es el 16 de desembre.
Jo ja estic dintre de la escola, uns del 13 germans es la meva filla....i a mi m´agrada molt l´escola.

Adeu
Mago2008

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::