Escola bressol a Sarrià
Escola bressol a Sarrià
Hola noies,
A finals d'aquest any canviem de pis i anem a viure a Sarrià, a Mandri tocant a passeig bonanova.
Algú coneix alguna escola bressol que estigui bé ? Volem mirar alguna escola per en Martí per l'any vinent dur-lo uns mesets (per si un cas passés alguna cosa amb les àvies / cangurs tenir una altra opció.
Us sona "La Caseta" ? Vam anar-la a veure i la noia ens va semblar encantadora, les instal.lacions antigues, però en general bé, però m'agradaria la opinió d'algú que la conegui o en conegui alguna que estigui bé per zona.
Sempre és millor el boca orella !!!!!
Gàcies guapes !

A finals d'aquest any canviem de pis i anem a viure a Sarrià, a Mandri tocant a passeig bonanova.
Algú coneix alguna escola bressol que estigui bé ? Volem mirar alguna escola per en Martí per l'any vinent dur-lo uns mesets (per si un cas passés alguna cosa amb les àvies / cangurs tenir una altra opció.
Us sona "La Caseta" ? Vam anar-la a veure i la noia ens va semblar encantadora, les instal.lacions antigues, però en general bé, però m'agradaria la opinió d'algú que la conegui o en conegui alguna que estigui bé per zona.
Sempre és millor el boca orella !!!!!
Gàcies guapes !

Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 22, 2013 9:26 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en Majúscules ::
Raó: Títol en Majúscules ::
Re: ESCOLA BRESSOL A SARRIA
Puceta,
jo sóc més o menys de la zona, just visc a sarrià poble...
Portaré a la nena a una que està vora de casa, que es diu Oikia, però potser a tu et queda un xic retirada. (és un bon passeig)
La caseta no em sona gens...clar que aquella zona la conec poc.
No t'he pogut ajudar gaire, però ja preguntaré, ho sento bonica!
jo sóc més o menys de la zona, just visc a sarrià poble...
Portaré a la nena a una que està vora de casa, que es diu Oikia, però potser a tu et queda un xic retirada. (és un bon passeig)
La caseta no em sona gens...clar que aquella zona la conec poc.
No t'he pogut ajudar gaire, però ja preguntaré, ho sento bonica!
Puceta,
allà aprop, a General Mitre/Muntaner tens la Littleland, pots donar-li un cop d'ull. I a Passeig St. Gervasi la Escola Montessori.
D'aquesta tinc bones referències, i auna latra que et queda a Pàdua (més avall) que és diu Peggy tb la conec!
L'Oikia, queda a Manuel Girona amb Avda. Pedralbes, un xic retirada, però al 16 estàs en 5 minuts i amb cotxe en 2
ja em diràs.
allà aprop, a General Mitre/Muntaner tens la Littleland, pots donar-li un cop d'ull. I a Passeig St. Gervasi la Escola Montessori.
D'aquesta tinc bones referències, i auna latra que et queda a Pàdua (més avall) que és diu Peggy tb la conec!
L'Oikia, queda a Manuel Girona amb Avda. Pedralbes, un xic retirada, però al 16 estàs en 5 minuts i amb cotxe en 2
ja em diràs.
Ei ! moltes gràcies !
Elq ue nosaltres buscavem és una per poder-hi anar caminant. Pensem que la proximitat (per poc que es pugui) és molt important.
La Peggy ja me l'havien anomenat, però crec que ens quedava una mica lluny.
Ho miro tot !!! Gràcies !!!!
Elq ue nosaltres buscavem és una per poder-hi anar caminant. Pensem que la proximitat (per poc que es pugui) és molt important.
La Peggy ja me l'havien anomenat, però crec que ens quedava una mica lluny.
Ho miro tot !!! Gràcies !!!!
Ok...a veure si trobes alguna que t'agradi i el Martí estigui bé.
Important també, les peles!!!!
Que la meva és cara, em surt 420 euros al mes...Joooooooooooooooorrrrrrrrr!!!!
Si algun dia t'avorreixes, agafes el bus i vens al Parc de Sta. Amèlia que el tinc sota casa i fem el vermout al xiringuito!
Petons reina i feliç embaràs!
Important també, les peles!!!!
Que la meva és cara, em surt 420 euros al mes...Joooooooooooooooorrrrrrrrr!!!!
Si algun dia t'avorreixes, agafes el bus i vens al Parc de Sta. Amèlia que el tinc sota casa i fem el vermout al xiringuito!
Petons reina i feliç embaràs!
Sí Churrito, les guardes són cares la majoria. La Caseta aquesta que et dic, 420 euros tb.
Imagino que ja és el que costa, no ?

Imagino que ja és el que costa, no ?

Churrito,
Ja he trucat a la Littleland i sembla molt bona opció ! és una mica cara, però bueno ... ens surt a 490 euros si fes de 9 a 17 i per 415 euros si fes de 9 a 15 ( amb menjar inclós ).
Anirem un dia de la setmana vinent a veure-la.
Això sí, si volem que ens guardin la plaça hem de pagar 150 euros de matrícula i 90 euros al mes fins que en Martí vagi.
L'altra que comentes, la Montessori, no la trobo !
Vaig a seguir mirant. Please ! Si algú coneix la Caseta que m'ho digui ! És la que més a prop ens cauria de casa ...

Ja he trucat a la Littleland i sembla molt bona opció ! és una mica cara, però bueno ... ens surt a 490 euros si fes de 9 a 17 i per 415 euros si fes de 9 a 15 ( amb menjar inclós ).
Anirem un dia de la setmana vinent a veure-la.
Això sí, si volem que ens guardin la plaça hem de pagar 150 euros de matrícula i 90 euros al mes fins que en Martí vagi.
L'altra que comentes, la Montessori, no la trobo !
Vaig a seguir mirant. Please ! Si algú coneix la Caseta que m'ho digui ! És la que més a prop ens cauria de casa ...

Churrito, et vas mirar el Parvulari Sarrià que el tens al costat del parc de Santa Amèlia, la meva sogra treballa allà fent le neteja.
Jo hi vaig molt per Sarrià, els meus sogres viuen al carrer bonaplata, si vols algun dia que hi vagi t'aviso!!
Jo hi vaig molt per Sarrià, els meus sogres viuen al carrer bonaplata, si vols algun dia que hi vagi t'aviso!!
Aquesta a mi em cau una mica lluny, no Nurdeu ?
Nosaltres estarem a Mandri amb Passeig Bonanova més o menys. Tocant al carrer Maó.
Perdoneu, però és que no em conec gaire bé la zona ... com encara no hi vivim ...
Nosaltres estarem a Mandri amb Passeig Bonanova més o menys. Tocant al carrer Maó.
Perdoneu, però és que no em conec gaire bé la zona ... com encara no hi vivim ...
Puceta, si que et queda bastant lluny, està ben bé dins del parc de Santa Amèlia, per la teva zona no en conec cap!!
Ostres Nurdeu...m'has enganxat en calçes ara!!!
Parvulari Sarrià???
Que jo visc just al bloc de pisos que dóna al mateix parc!!!
Hi ha una llar que està a un carrer vora al parc (al gran, al dels gronxadors de sota) el carrer es diu Ifni i és sense sortida, vols dir aquesta llar???
O també dins del mateix parc (el de dalt) hi ha una ludoteca amb joguines i tot això, pel matí hi han monitores però han d'estar les mares o cangurs....
Els teus sogres viuen al carrer Bonaplata??? Nena, a dos carrers de casa meva. Si vens m'envies un privi i quedem que jo sempre estic al parc amb la nena...tinc ganes que segui per emmerdar-me de sorra
Puceta, et queda un xic lluny...caminant no!!!Et miraré lo de la Montessori...a veure si m'he confos de nom, però una amiga portava allà a la nena i treballaven molt bé. Està a un carreró pujant passeig st. gervasi!
La Littleland és cara de picarols!!!
Ves i tafaneja...la Peggy potser et queda massa abaix, però és molt bona escola. La Caseta no la conec
Però si mires varies i relació qualitat-preu és bona..no t'ho pensis, bonica!
Parvulari Sarrià???
Que jo visc just al bloc de pisos que dóna al mateix parc!!!
Hi ha una llar que està a un carrer vora al parc (al gran, al dels gronxadors de sota) el carrer es diu Ifni i és sense sortida, vols dir aquesta llar???
O també dins del mateix parc (el de dalt) hi ha una ludoteca amb joguines i tot això, pel matí hi han monitores però han d'estar les mares o cangurs....
Els teus sogres viuen al carrer Bonaplata??? Nena, a dos carrers de casa meva. Si vens m'envies un privi i quedem que jo sempre estic al parc amb la nena...tinc ganes que segui per emmerdar-me de sorra
Puceta, et queda un xic lluny...caminant no!!!Et miraré lo de la Montessori...a veure si m'he confos de nom, però una amiga portava allà a la nena i treballaven molt bé. Està a un carreró pujant passeig st. gervasi!
La Littleland és cara de picarols!!!
Ves i tafaneja...la Peggy potser et queda massa abaix, però és molt bona escola. La Caseta no la conec
Però si mires varies i relació qualitat-preu és bona..no t'ho pensis, bonica!
Si Churrito, és el parvulari del carrer Ifni!!! Jo hi vaig estar un cop fa molts anys i no estava malament, ara no sé com estarà!!
Doncs just ahir vem estar fent un tomb per Santa Amèlia, i els meus sogres i van gairebé cada dia als gronxadors amb el meu nebot, (un nen de casi deu mesos però mooooolt gros) o sigui que potser els coneixes i tot, jajaja
I i tant que si, un dia que hi vagi t'ho dic i anem a jugar amb els peques!!!

Doncs just ahir vem estar fent un tomb per Santa Amèlia, i els meus sogres i van gairebé cada dia als gronxadors amb el meu nebot, (un nen de casi deu mesos però mooooolt gros) o sigui que potser els coneixes i tot, jajaja
I i tant que si, un dia que hi vagi t'ho dic i anem a jugar amb els peques!!!

Nurdeu, reina...
no m'ho puc creure ahir just vaig estar al parc sta. Amèlia amb els meus nebots...vaig estar a la part dels gronxadors però a la altra banda on hi ha un tobogà-escaletes i sorral...a prop de la sortida del carrer JVFoix.
Per cert, Puceta, m'he confòs de pedagog
...és Escola Decroly i està al carrer Jesús Maria, un carreró que puja des de Passeig St. Gervasi. 
no m'ho puc creure ahir just vaig estar al parc sta. Amèlia amb els meus nebots...vaig estar a la part dels gronxadors però a la altra banda on hi ha un tobogà-escaletes i sorral...a prop de la sortida del carrer JVFoix.
Per cert, Puceta, m'he confòs de pedagog
...és Escola Decroly i està al carrer Jesús Maria, un carreró que puja des de Passeig St. Gervasi. 
Alguna referència de la Xènius del C. Muntaner tocant a Mitre ?
La littleland la vam mirar i sembla perfecte, però té un "fallo". No té pati.
Això sí, segueixen el mètode montessori,cosa que a mi m'encanta. Seguirem mirant !!!!
Coneixeu l'escola Orlandai ? El Poeta Foix o el Rius i Taulet ? Són les públiques que per zona em toquen.
Gràcies !!!!
Churrito, el dia 1 anem a viure al pis nou. Ostres, si em poguéssis passar llocs on fer coses amb nens, llocs, cosetes que valguin la pena t'ho agrairia ! Bé,a tu i a qualsevol que es conegui la zona !
No conec res de res i tampoc conec ningú 
La littleland la vam mirar i sembla perfecte, però té un "fallo". No té pati.
Això sí, segueixen el mètode montessori,cosa que a mi m'encanta. Seguirem mirant !!!!
Coneixeu l'escola Orlandai ? El Poeta Foix o el Rius i Taulet ? Són les públiques que per zona em toquen.
Gràcies !!!!
Churrito, el dia 1 anem a viure al pis nou. Ostres, si em poguéssis passar llocs on fer coses amb nens, llocs, cosetes que valguin la pena t'ho agrairia ! Bé,a tu i a qualsevol que es conegui la zona !
Puceta ha escrit:Alguna referència de la Xènius del C. Muntaner tocant a Mitre ?
La littleland la vam mirar i sembla perfecte, però té un "fallo". No té pati.![]()
![]()
Coneixeu l'escola Orlandai ? El Poeta Foix o el Rius i Taulet ? Són les públiques que per zona em toquen.![]()
Gràcies !!!!
Churrito, el dia 1 anem a viure al pis nou. Ostres, si em poguéssis passar llocs on fer coses amb nens, llocs, cosetes que valguin la pena t'ho agrairia ! Bé,a tu i a qualsevol que es conegui la zona !No conec res de res i tampoc conec ningú
Hola Puceta!
jo sí que la conec la llar d'infants Xènius. Està super bé i també segueixen el mètode Montessory! Tenen un patí preciós!!! Nosaltres vam mirar molt i amb Xènius vam quedar encantats.
Compte amb Littleland, no és una llar d'infants ni res d'això, és una Ludoteca (pensada per deixar els nens una estona pq juguin, res més... I és tot interior! No hi ha finestres...). S'anuncien com si fóssin guarderia, però amb això s'ha d'anar amb compte.

Re: Escola bressol a Sarrià
Hola Puceta!
al final per quina et vas decidir? jo estic en la teva mateixa situació, la caseta i la xenius son les que mes aprop em queden :)
i ara on el portes? em preocupa una mica que per la zona no hi ha cap cole püblic!
grâcies!!!!
al final per quina et vas decidir? jo estic en la teva mateixa situació, la caseta i la xenius son les que mes aprop em queden :)
i ara on el portes? em preocupa una mica que per la zona no hi ha cap cole püblic!
grâcies!!!!
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |