Festa aniversari 5 anys
Festa aniversari 5 anys
Hola noies, el meu fill dintre de poc farà 5 anys i havia pensat fer una mini-festa a casa, només amb uns quants amics - 5 nens + ell -, però cap de la seva classe perquè a l'escola ho fan d'una altra manera, es celebra conjuntament. Però ara resulta que un nen de la seva classe l'ha convidat a la seva festa "particular" i també hi aniran més nens de la classe, doncs ell m'ha dit que també voldria que alguns companys de classe vinguessin a la seva festa d'aniversari. La qüestió és que no hi caben tots a casa i no sé com fer-ho, havia pensat portar-los a una granja - però allà no tindran lloc per córrer i moure's, no? - o un xiqui park. Visc al bari d'Horta-Guinardó de BCN, algú em sabria dir llocs per muntar una festa infantil? o d'altres opcions que se us ocorrin.
Moltes gràcies.
Moltes gràcies.
Re: Festa aniversari 5 anys
Bon dia,
Ara que ja s'costa el bon temps perquè no fas una festa a algun parc proper a casa teva?
Portes unes pales i cubells,,,, per poder jugar amb la sorra, una pilota i una mica d'esmorzar i va super bé i molt econòmic ;)
Jomax
Ara que ja s'costa el bon temps perquè no fas una festa a algun parc proper a casa teva?
Portes unes pales i cubells,,,, per poder jugar amb la sorra, una pilota i una mica d'esmorzar i va super bé i molt econòmic ;)
Jomax
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |