Otorrino a Barcelona o Girona

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
trudis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: ds. nov. 17, 2012 11:39 am

Otorrino a Barcelona o Girona

EntradaAutor: trudis » dl. des. 19, 2016 9:34 pm

Hola, el petitó de 3 anys a la mínima que està costipat em fa apenees. Fa cosa escoltar-lo i veig que això fa que no descansi bé. La pediatre ens fa fer un tractament de llarga durada fins q tinguem hora amb un otorrino. Pren el xarop actithiol durant aquest temps amb dosis més baixa. Almenys evitem les otitis però les apenees i són.

Algú coneix un pediatre per nens que hagi operat de carnots i em pugui recomanar?

Moltes gràcies!
petipe
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: Otorrino a Barcelona o Girona

EntradaAutor: petipe » dc. des. 21, 2016 9:47 am

Hola Trudis,

he trobat aquest link on se'n parlava...

viewtopic.php?t=12770
Albercoca
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

EntradaAutor: Albercoca » ds. feb. 18, 2017 11:49 am

Hola Trudis,

Jo et recomano el Doctor Claramunt de la Teknon, a Barcelona. No sé si visita a altres llocs.
Va operar al meu fill de 5 anys de les adenoides i una reducció amigdalar, i estem molt contents amb el resultat. :ok:
Pot ser que el teu fill no necessiti una operació, però a mi em van dir que si veu que realment és necessari pel nen, t'ho dirà. En el nostre cas, les amigdales eren molt grosses.

Salutacions.
iana
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dl. gen. 25, 2016 7:49 pm

EntradaAutor: iana » dg. feb. 19, 2017 8:57 am

Bon dia,
Trudis nosaltres tambe estem el mateix punt que tu la nostra petita de 3 anys tambe ens fa apneas, el pediatre ens ha donat un xarop i un spray nasal fins anar a l' otorrino que tenim hora aquest dimecres. A nosaltres el pediatre ens ha recomanat l' equip format pel dr.bores,dr.llanos i dr.tubed visitan per privat i per algunes mutuas a girona... A veure que hem diu, pero possiblement li hauran d' operar dels carnots hem va dir el pediatre.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::