RIGIDESA A LES CAMES
RIGIDESA A LES CAMES
BONES,
TINC UN FAMILIAR QUE TE UN NEN DE 4 ANYS QUE LA SETMANA PASSADA VA CAURE AL COLE I ES QUAN LES MESTRES ES VAN ADONAR, EL NEN ESTAVA RIGID DE CAMES I AMB LA MIRADA PERDUDA. PORTAVA UNS DIES ENCOSTIPAT I PRENENT MEDICACIO, I LA VERITAT ES QUE ESTAVA FLUIXET,...PERO PREOCUPA EL TEMA DE LA RIGIDESA QUE VA SER D'UN MINUT O MENYS, DESPRES ES VA QUEDAR FLUIXET...
LI HAN FET UN ENCEFALOGRAMA I LI HA SORTIT BÉ,
ALGU S'HA TROBAT?
TINC UN FAMILIAR QUE TE UN NEN DE 4 ANYS QUE LA SETMANA PASSADA VA CAURE AL COLE I ES QUAN LES MESTRES ES VAN ADONAR, EL NEN ESTAVA RIGID DE CAMES I AMB LA MIRADA PERDUDA. PORTAVA UNS DIES ENCOSTIPAT I PRENENT MEDICACIO, I LA VERITAT ES QUE ESTAVA FLUIXET,...PERO PREOCUPA EL TEMA DE LA RIGIDESA QUE VA SER D'UN MINUT O MENYS, DESPRES ES VA QUEDAR FLUIXET...
LI HAN FET UN ENCEFALOGRAMA I LI HA SORTIT BÉ,
ALGU S'HA TROBAT?
Re: RIGIDESA A LES CAMES
Hola Gea maca, pot ser que li agafés després de plorar molt? potser en caure va plorar i va fer un espasme del plor que pot derivar en una espècie de convulsió..els nens perden el coneixement uns segons (ulls en blanc, rigidesa o hipotonia...) i al cap d'una estona reaccionen quedant-se un ratet com adormidets. Nu sé, potser va ser això. L'Adrià ho va fer amb 1 meset. Tb li van fer proves i tot va sortir perfecte. Segur que no serà res
et copio un fragment que em va deixar el pediatre, per si vols passar-li al teu familiar, potser ha estat això! ´
CRISIS DE ESPASMO DEL LLANTO
En una situación precipitante que puede ser por ejemplo una caída, empiezan a llorar y contienen la respiración al expeler el aire.
Pueden perder el conocimiento (un tercio de los niños también llegan a tener espasmos musculares)
Se recuperan totalmente en menos de un minuto.
petons, ja ens diràs.
et copio un fragment que em va deixar el pediatre, per si vols passar-li al teu familiar, potser ha estat això! ´
CRISIS DE ESPASMO DEL LLANTO
En una situación precipitante que puede ser por ejemplo una caída, empiezan a llorar y contienen la respiración al expeler el aire.
Pueden perder el conocimiento (un tercio de los niños también llegan a tener espasmos musculares)
Se recuperan totalmente en menos de un minuto.
petons, ja ens diràs.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |