Dubte sobre Polls

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Nima
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am
Ubicació: Girona

Re: Dubte sobre Polls

EntradaAutor: Nima » dt. jul. 27, 2010 12:22 pm

Hola :-)

Doncs jo ahir vaig veure el primer poll de la nena!! Ostres quin fàstic!! Era gran!!! no pensava pas que eren així. Em va agafar fora de joc al vespre així que el primer que s'em va ocorrer va ser posar-li un parell de gotes de l'arbre del tè al cap i fer-li una mica de massatge, embolicar-li una tovallola i fins avui. Que fort!!! em pica el cap desde llavors :-D

He comprat una pinta d'aquelles elèctriques, algú l'ha provat? El "problema" es que la nena no suporta les olors fortes ni res, així que he pensat fer-li això de la pinta... quins altres consells em podeu donar?

He llegit per aquí al forum, oli d'oliva i una mica de lavanda... com quan? un rajolí d'oliva amb alguna gota de l'altre ???
Ahhhhhhh!!!!!!!! Quin embolic que tinc!!!!
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)
juliet
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: juliet » dt. jul. 27, 2010 12:54 pm

això de l'oli i lavanda també ho vaig llegir a la pàgina web "madres contra piojos", però jo no ho he provat perquè vaig anar directe al vinagre.
Això que et pigui el cap, jo vaig estar tota la setmana amb unes picors de nassos, i no tenia res!!
Omple't de paciència!!això dels polls és un veritable "calvari", això sí, quan torni a rebre una nota de polls a l'escolar, cuetes, trenes i "colònia de vinagre" o aquest oli de l'arbre del te,que dieu que va molt bé, amb un cop de polls a casa ja n'he tingut prou!!!!
Imatge
Imatge
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dt. jul. 27, 2010 1:37 pm

A mi també em picava tot quan em vaig assabentar que la meva filla tenia polls, fins i tot em vaig comprar una pinta d'aquelles especials per a mi també!! De totes formes diuen que el tint els mata, i jo m'haig de tenyir per força cada 3 setmanes des dels 24 anys perquè sinó tindria el cap blanc!!
Imatge

Imatge
Nima
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Nima » dt. jul. 27, 2010 1:54 pm

Doncs per si de cas un cop neta la nena em tenyiré jo el cabell a casa que ja em toca, el que passa es que vaig comprar un tint sense amoníac i crec que per matar-los millor que el tinc tingui amoníac... així que en compraré 2 de nous perque amb 1 pot no en tinc prou amb tant de cabell :-D :-D

I no us sona pas aquesta pinta? La probaré al vespre i ja us diré que tal va i si en tenia molts... ja tremolo :-:) :-:) :-:)
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)
eli75
:: poltre
:: poltre
Entrades: 685
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 7:16 pm

EntradaAutor: eli75 » dj. ago. 05, 2010 10:19 pm

a la meva nena li vaig fer un tractament de la casa Isdin de 3 dies, passant-li la pinta i després a la farmàcia em van recomanar afegir unes quantes gotes d'oli d'arbre de té al xampú habitual... doncs sembla que funciona, de moment no n'ha tingut més, creuem els dits!! :-:)

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::