Com s'adorm un nen/a de 4 anys?

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: Com s'adorm un nen/a de 4 anys?

EntradaAutor: Lau » dj. ago. 11, 2011 5:32 pm

I provar amb flors de bach o alguna cosa així natural? potser no et servirà perquè s'adormi ràpid però si perquè tingui el son més relaxat i que quan s'adormi ho faci tota la nit.
Plufi
:: cèrvol
Entrades: 533
Membre des de: dj. març 08, 2007 5:52 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: Plufi » dg. ago. 14, 2011 10:31 pm

Gràcies per les respostes guapes!!

El cas és que nissos homeopàtics i flors de bach ja estan més que provats i res de res.

El CDIAP hi vam anar durant 2 anys i al final vam plegar per voluntat pròpia pq tampoc ens van arreglar res de res, ja se que el cas és dificil però si almenys haguessim pogut rebre algun consell o posat algun pedaç..........

Per això jo deia de provar un bon psicoleg que funcionés de veritat però com el setembre esperem la germaneta potser no és el moment adequat pq això sempre trasbalsa i no sabrem si realment funciona o no.
Imatge

url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
tuki
:: gosset
:: gosset
Entrades: 412
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 10:16 pm

EntradaAutor: tuki » dt. ago. 16, 2011 3:45 pm

Plufi estas com jo. Amb un nen de 4 i esperant un altre al setembre. M'ha fet gracia pq em sonaves del 2007
Imatge
Imatge
Plufi
Entrades: 533
Membre des de: dj. març 08, 2007 5:52 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: Plufi » dv. ago. 19, 2011 2:07 pm

Ostres tuki doncs si!!

Doncs jo no et recordo massa, tot iq ue enel primer embaràs com tenia més temps participava en el forum moltissim més.

Espero que els teus dormin!!
Imatge

url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
Natana
Entrades: 2
Membre des de: dj. maig 19, 2011 12:18 pm

EntradaAutor: Natana » dt. jul. 10, 2012 10:20 pm

Hola,
ja veig que aquest post és de fa temps, però el tema m'interessa molt perquè tinc una nena de 4 anys que sempre li ha costat molt dormir i m'he de quedar amb ella fins que s'adorm. I a més tinc la petita d'1 any a qui mentrestant li vaig donant pit i es van adormint totes 2 juntes de mica en mica. La gran triga molt a adormir-se i jo em vaig posant nerviosa... He llegit llibres, els vostres consells, però ho veig molt difícil de fer sense plors... I tampoc voldria accentuar-li la por. Per altra banda, però, la situació és insostenible, i el que és pitjor, m'enfado amb ella perquè triga tant a adormir-se i no m'agrada... Normalment m'acabo adormint jo també...

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::