Ajuda llibre
Ajuda llibre
A veure si em podeu ajudar...
L'altre dia, a les notícies de tv3, van entrevistar un escriptor (no recordo si també era pedagog), que havia tret un llibre sobre educació que pintava bastant bé. Deia que l'educació es un equilibri entre estimació i normes. Algú sap de quin llibre es tracta? M'agradaria donar-li un cop d'ull...
Gràcies.
L'altre dia, a les notícies de tv3, van entrevistar un escriptor (no recordo si també era pedagog), que havia tret un llibre sobre educació que pintava bastant bé. Deia que l'educació es un equilibri entre estimació i normes. Algú sap de quin llibre es tracta? M'agradaria donar-li un cop d'ull...
Gràcies.
- Espiadimonis
- :: cèrvol

- Entrades: 502
- Membre des de: dt. feb. 12, 2008 10:10 pm
Re: Ajuda llibre
"La recuperación de la autoridad", de José Antonio Marina
És aquest? No el vaig veure per TV3, però pel que en dius...
És aquest? No el vaig veure per TV3, però pel que en dius...
Va sortir a la Vanguàrdia, i pintava bastant bé.
Algú se l'ha llegit per fer un resum?
Algú se l'ha llegit per fer un resum?
- txellchen
- :: dofí

- Entrades: 3903
- Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Llobregat
Jo no l'he llegit, però aquest cap de setmana el van entrevista al Via Lliure a Rac1. No recordo si era dissabte o diumenge, però a la web de Rac1 et pots descarregar el programa.
Pel que vaig sentir és un home força assenyat, potser seria interessant llegir el llibre. Si no m'equivoco és filòsof.
Pel que vaig sentir és un home força assenyat, potser seria interessant llegir el llibre. Si no m'equivoco és filòsof.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |