ON PUC COMPRAR ROBA DE PATINATGE ARTÍSTIC?
ON PUC COMPRAR ROBA DE PATINATGE ARTÍSTIC?
Hola noies,
la meva filla gran ha començat a fer patinatge artístic i li encanta, però com és una presumida vol anar amb faldilleta d'aquestes de patinar, amb volants... (diu que les malles i la samarreta me les posi jo!!). Ens han dit una botiga a Barcelona que està especialitzada però nosaltres vivim al maresme i aquests dies ens és impossible desplarçar-nos... Sabeu alguna botiga on venguin tot el necessari per aquí a prop??
Moltes gràcies guapes!!
la meva filla gran ha començat a fer patinatge artístic i li encanta, però com és una presumida vol anar amb faldilleta d'aquestes de patinar, amb volants... (diu que les malles i la samarreta me les posi jo!!). Ens han dit una botiga a Barcelona que està especialitzada però nosaltres vivim al maresme i aquests dies ens és impossible desplarçar-nos... Sabeu alguna botiga on venguin tot el necessari per aquí a prop??
Moltes gràcies guapes!!
- txellgodayol
- :: cèrvol

- Entrades: 543
- Membre des de: dv. set. 07, 2007 8:56 pm
Re: ON PUC COMPRAR ROBA DE PATINATGE ARTÍSTIC?
No crec que t'ajudi molt pero a vic se que n'hi ha una de botiga de patinatge
Hola!!! Si ets de prop de MAtaró, al decathlon pots trobar alguna coseta i sino al carrer Sant Josep a la botiga LA Mimosa també n'hi pots trobar.
Petons!
Petons!
Gràcies noies!!
Al decathlon he trobat els patins i els mitjons per cobrir-los, per la faldilla provaré a la botiga de mataró que em comentes Artemis
Al decathlon he trobat els patins i els mitjons per cobrir-los, per la faldilla provaré a la botiga de mataró que em comentes Artemis
de res bonica!!!
ja pensaré a veure si recordo més botigues per aquí jeje
ja pensaré a veure si recordo més botigues per aquí jeje
- nereasistac
- :: zebra

- Entrades: 1077
- Membre des de: dl. jul. 30, 2007 2:07 pm
- Contacta:
Noia a Barcelona al carrer Escocia n'hi ha una si no en trobes i la vols te la puc mirar jo i comentarte i si t'interesa te la podria anar a comprar i fertela arribar

viewtopic.php?f=33&t=13637&p=720774#p720774

viewtopic.php?f=50&t=9207
M'HAN TRAICIONAT UNA VEGADA MES PERO HO HE FET DE TOT COR
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |