Cadira grup II (i em presento!)
Cadira grup II (i em presento!)
Hola!
Ja fa un temps que volto per aquí i us llegeixo, tot i que no intervinc gaire. Fins ara no m'havia presentat però aprofito que és la primera vegada que obro un post per fer-ho. Tinc dues filles, una de gairebé quatre anys i la petita de només set mesos (que està feta un bon trasto!).
Necessitem comprar una cadira de grup II/III i m'ha sorgit un dubte. A casa tenim dos cotxes, un amb isofix i un sense i volem que la cadira serveixi pels dos cotxes. La pregunta és: les cadiretes amb isofix es poden fer servir també amb cotxes que no tenen isofix? O si vull que la cadira em serveixi pels dos cotxes me l'he de comprar sense isofix. Potser és un dubte tonto, però vaig una mica perduda.
Moltes gràcies i ja ens anirem llegint!
Ja fa un temps que volto per aquí i us llegeixo, tot i que no intervinc gaire. Fins ara no m'havia presentat però aprofito que és la primera vegada que obro un post per fer-ho. Tinc dues filles, una de gairebé quatre anys i la petita de només set mesos (que està feta un bon trasto!).
Necessitem comprar una cadira de grup II/III i m'ha sorgit un dubte. A casa tenim dos cotxes, un amb isofix i un sense i volem que la cadira serveixi pels dos cotxes. La pregunta és: les cadiretes amb isofix es poden fer servir també amb cotxes que no tenen isofix? O si vull que la cadira em serveixi pels dos cotxes me l'he de comprar sense isofix. Potser és un dubte tonto, però vaig una mica perduda.
Moltes gràcies i ja ens anirem llegint!
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
Re: Cadira grup II (i em presento!)
Hola Amca, Les que tenen isofix serveixen també sense... em sembla (jo tinc ara una casual play de 9 a 25 kg amb isofix pero la porto sense...) pero... tot i aixi, del grup II/III, em sembla que nomes Romer (per ara) les fa amb isofix...
A la botiga ho sabran segur... i per aqui tenim expertes que et podran aconsellar millor...
A la botiga ho sabran segur... i per aqui tenim expertes que et podran aconsellar millor...
Moltes gràcies Llumer! Doncs al final ens hem quedat la Romer amb isofix i, com tu deies, pot anar amb isofix o sense i ens serveix pels dos cotxes.
Hola Amca,
efectivament totes les cadiretes amb isofix, tenen l'avantatge de que es poder colocar amb el sistema tradicional, es ad ir, veuràs que porten les guies per possar-hi els cinturons de seguretat de l'automòvil.
si tens més dubtes t'adjunto un link amb recomanacions de seguretat infantil amb el cotxe, espero que et serveixi d'ajuda!
petons!
http://www.segurbaby.com/c34/faq/seguri ... movil.html
efectivament totes les cadiretes amb isofix, tenen l'avantatge de que es poder colocar amb el sistema tradicional, es ad ir, veuràs que porten les guies per possar-hi els cinturons de seguretat de l'automòvil.
si tens més dubtes t'adjunto un link amb recomanacions de seguretat infantil amb el cotxe, espero que et serveixi d'ajuda!
petons!
http://www.segurbaby.com/c34/faq/seguri ... movil.html

Gràcies pel link segurbaby!
benvinguda!! yo tambe tinc un de 4 i un altre de 6 mesos ejjeje
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |