TRIAR CADIRETA GRUP III - KIDDY COMFORT?
TRIAR CADIRETA GRUP III - KIDDY COMFORT?
Hola! El meu fill gran té 3 anys i 2 mesos i pesa 15 kg. L'hem de canviar de cadireta perquè va en una Maxi Cosi Tobi i ja hi comença a estar incomode (de fet, ja li toca el canvi) Doncs bé, tenint en conte que agafem cada dia el cotxe i fem carretera sovint, volem comprar una cadireta que resulti còmoda i segura (encara que sigui una mica cara, ja que l'amortitzem molt, i després ve l'altre nen darrere també)
He vist uns models a la botiga i em va cridar l'atenció un en concret, el Kiddy Comfort Pro. És del grup II i III i porta com una espècie de protector davant. Algú la coneix? Us sembla segur o és més armatoste que res? Us deixo un video on es veu el funcionament:
Coneixeu alguna altra que sigui segura i còmoda (reclinable, amb espuma, ...) ? Que tal està la Römer del grup III ? I la Maxi Cosi?
Bé, espero que algú em pugui aconsellar. Moltes gràcies!
He vist uns models a la botiga i em va cridar l'atenció un en concret, el Kiddy Comfort Pro. És del grup II i III i porta com una espècie de protector davant. Algú la coneix? Us sembla segur o és més armatoste que res? Us deixo un video on es veu el funcionament:
Coneixeu alguna altra que sigui segura i còmoda (reclinable, amb espuma, ...) ? Que tal està la Römer del grup III ? I la Maxi Cosi?
Bé, espero que algú em pugui aconsellar. Moltes gràcies!
Re: TRIAR CADIRETA GRUP III - KIDDY COMFORT?
Gemma moltes gràcies!!!!
La veritat és que ara tenim un dilema, entre la Kiddy i la Concord... no se, i pel preu ronden el mateix també. El rotllo és que n'hauriem de comprar un parell!
I dues d'aquestes son un pastón! He pensat comprar-ne una de Maxi Cosi que son de 100 € i pico i l'altra més bona pels trajectes que fa més (i pels més llargs) de fet una només seria per anar fins al cole...
Aniré a la botiga a veure si tenen la Concord i la veig en directe! Moltes gràcies!
La veritat és que ara tenim un dilema, entre la Kiddy i la Concord... no se, i pel preu ronden el mateix també. El rotllo és que n'hauriem de comprar un parell!
Aniré a la botiga a veure si tenen la Concord i la veig en directe! Moltes gràcies!
Ei, tot just ara ens comencem a mirar les cadiretes del grup III. Les nenes encara van amb els maxi cosis però aviat les canviarem a les del grup I o II (?) bé, a la següent...Una és la Römer que està fent servir el Lluc i l'altra l'haurem de comprar, però suposo que tirarem cap a Römer també...ja vorem...De totes maneres on anem més perduts és amb la del Lluc...També pensàvem tirar cap a la Römer però ara he descobert aquesta Concord! Quina passada! He mirat preus i veig que per internet la venen per 295 euros i després he vist a la pàgina de vinçon que la tenen per uns 258€...Imagino que és la mateixa, no? pot ser aquesta diferència de preu? La podem trobar més barata? Ei Gemma, vosaltres què fareu? El Biel quina porta?
vivikamu la diferència de preu és per l'IVA. He mirat la pàgina de Vinçon (quines coses més xules!) i m'he adonat que a sota del preu en gran et diu, en petit, que s'hi ha d'afegir l'iva, i finalment et quedaria per 295.
jo encara no l'he anat a comprar... crec que mirarem lo del Midas que vas dir Gemma
Com en necessitem dues, miraré primer una del Midas i potser la segona l'agafem igual o mirem una de les que em parlat més bones.
jo encara no l'he anat a comprar... crec que mirarem lo del Midas que vas dir Gemma
Ostres, amb això de l'IVA no m'hi havia fixat! Són la pera...Bé, seguiré buscant...Sí, la veritat és que Vinçon és una passada. És una botiga que m'agrada molt...de fet no cal comprar-hi, només mirant ja t'ho passes bé!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |