Pell atòpica i descamació cuir cabellut, ajuda!!!!!

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
irene2006
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 12:08 pm

Pell atòpica i descamació cuir cabellut, ajuda!!!!!

EntradaAutor: irene2006 » dg. març 07, 2010 10:32 pm

Hola noies!!! neu:-D
El meu fill té la pell atòpica i ara ja que és una mica més gran (vam començar amb això quan tenia 3 mesos,...) portem el tema una mica més controlat,...
PERO, ...ara estem en un nou brot (com es nota que ja està la primavera a sobre,...), i el problema és que té prurit al cuero cabelludo i té una miqueta de descamació, com si tingués caspa,...
A ell normalment l´ha portat el D.Bassas del Hospital de Nens, i demà demanaré hora per ell, pero com segur em donaran hora per aquí,......
Algú em pot donar un cop de mà i remonara algún xampú, etc,.....?????????????????????????
Gràcies!!!!!! >.-<:
ImatgeImatge
alb_bcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 65
Membre des de: dj. des. 10, 2009 5:40 pm

Re: Pell atòpica i descamació cuir cabellut, ajuda!!!!!

EntradaAutor: alb_bcn » dl. març 08, 2010 6:09 am

El millor que pots fer es consultar amb el pediatra, nosaltres tenim un baby de sis mesos que va passar un brot cap i al cos als dos mesos. Ho vam controlar amb sebacur gel i champú. El vam rapar ja que s'havia quedat amb mig cap sense cabell. Vam reforçar les zones darrere orella amb oli d'oliva cru, 100% natural i pel cos exoderma. El que també vam fer es anar a la nostre homeòpata i ara no recordo el que però li vam fer una mica d'homeopatia per baixar tot el iode que se li administra a la mare de reforç durant l'embaras. Per ara ho tenim controlat.
El que es veritat que de consells en vam rebre i sentir de tots colors. Si haguéssim fet cas tindríem ara vint tipus de cremes diferents.
Nosaltres vivim aprop del mar i zona de tramuntana, els canvis de humitat del ambient son constants i ho veus ràpid a la pell, no es en el nostre cas la primavera.
Ànims i constància.
Naiff
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dj. juny 11, 2009 7:20 am

EntradaAutor: Naiff » dl. març 08, 2010 6:34 am

Hola, la meva filla també té DA i també la porto al Dr. Bassas, al cap també el tenia sempre amb descamació i a mi em va dir que li rentés amb el xampú
OTC champú para pieles atópicas, però és clar cada cas és un món, el que si que quan era molt petita li va anar molt bé pel cap és una crema que li posava 1 horeta abans de banyar-la i es deia Kelual.
A veure si tens sort.
Imatge
Imatge
nuriaau
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1649
Membre des de: dj. abr. 17, 2008 2:39 pm

EntradaAutor: nuriaau » dl. març 08, 2010 7:57 am

Hola!

El meu nen també té DA i se li descama el cuir cabellut de tant en tant....jo també faig servir Kelual, li deixo al cap 1 hora abans del bany i li va molt bé.
dRIM
Entrades: 206
Membre des de: dv. abr. 24, 2009 12:08 pm

EntradaAutor: dRIM » dl. març 08, 2010 9:14 am

La meva nena també té pell atòpica i ara també estem passant un brot.
A mi el pediatre em va recomenar de la farmàcia una línia tant de sabó com cremes que es diu LETI per nens. I quan té brots importants una crema (aquesta necessites recepta) i és la PEITEL i li podem posar per tot el cos, cap i tot, però 1 cop cada 12 hores, i una setmana com a màxim.
Imatge
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: piruleta » dl. març 08, 2010 12:02 pm

Jo tinc 1 nena de 2,5 anys que ha heredat la pell del seu pare!!! No ens van massa les cremes que porten gaires coses així que hem optat pels olis que són més naturals. Barregem oli d'ametlles de base, que és molt hidratant, amb unes gottes d'oli de rosa de mosqueta i sempre ens ha funcionat.
Si en alguna zona té la pell molt malament, directament el de mosqueta. És un oli que ajuda a regenerar la pell, també va bé per cicatrius, cemades, arrugues d'expressió...jo també el faig servir!!!!
irene2006

EntradaAutor: irene2006 » dl. març 08, 2010 2:37 pm

Gràcies a totes pels consells!!! :ok: neukiss-)

De fet, el problema de la pell el portem bastant controlat, nem alternant productes per pells atòpiques, pero el que li funciona millor és la gama Xeramance, i li afegim oli de caléndula natural que comprem a l ´herbolari. I quan està amb molt de prurit, quan no pot dormir de tants picor que ja no pot més, llavors tenim que donar-li el Atarax xarop, pero ho deixem només quan té la pujada del brot, perque el deixa massa adormit i no ens agrada,...

Ara el problema és bàsicament la descamació que té al cuir cabellut i la picor, que de més bebe li va passar un cop i el D.Bassas ens va donar un xampú que li va anar molt bé, pero ja no m´enracordo del nom,... ja tinc hora per divendres, a veure què ens diu,....

Es veu que aquest any amb tantes plujes, la primavera s´aproxima ben forta!!!

Gràcies, guapes!!!!! neu:-D neu:-D neu:-D
ImatgeImatge
irene2006

EntradaAutor: irene2006 » dl. març 22, 2010 9:59 pm

Per si li interessa a algú, m´han recomenat la crema corporal TRIXERA+ de Avene, i li està provant molt bé!!!!
ImatgeImatge
dRIM
Entrades: 206
Membre des de: dv. abr. 24, 2009 12:08 pm

EntradaAutor: dRIM » dj. març 25, 2010 11:24 am

:ok:
La provarem!
Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::