PASTÍS ANIVERSARI
PASTÍS ANIVERSARI
Hola,
D'aquí poques setmanes el meu fill farà 4 anys i ha de portar un pastís, coca, etc. a l'escola per compartir amb els companys. M'agradaria fer-los una sorpresa a tots i en el pastís/coca posar algun detall per cada un dels companys de la classe amb el nom d'ells o alguna cosa semblant. Què i com ho podria fer? Què heu fet vosaltres quan era l'aniversari del vostre fill/a i heu hagut de portar alguna cosa a l'escola? Si em doneu idees em fareu un favor.
Moltes gràcies!
D'aquí poques setmanes el meu fill farà 4 anys i ha de portar un pastís, coca, etc. a l'escola per compartir amb els companys. M'agradaria fer-los una sorpresa a tots i en el pastís/coca posar algun detall per cada un dels companys de la classe amb el nom d'ells o alguna cosa semblant. Què i com ho podria fer? Què heu fet vosaltres quan era l'aniversari del vostre fill/a i heu hagut de portar alguna cosa a l'escola? Si em doneu idees em fareu un favor.
Moltes gràcies!

Re: PASTÍS ANIVERSARI
buff, en la mateixa coca? quans nens hi ha a la classe del teu nen? se m'acut que hi clavis piruletes si tens temps les pots fer tu mateixa amb xocolata i posant palillos d'aquells llargs tipus broxeta i després hi poses el nom i si no tens temps compres les de tota la vida i pots posar-hi també el nom amb una enganxina a sobre o així. L'altre opció seria fer galetetes una per cada nen i posar-hi també el nom a sobre o un dibuixet o un 4 o alguna cosa així...o ara que s'acosta pasqua un ouet de xocolata per cada un.... i si no fas coca una magdelaneta per cada un... el que els hi encanta als peques és que hi hagi xuxes, moltes xuxes... però al cole suposo que no els hi farà gràcia... jo un cop vaig fer un trenet on cada vagó portava algun tipus de xuxe: mores, troncs, ossets,...
Agafant una mica la idea de la Bipa, podries fer la capa de dalt del pastís tota de núvols i a cada núvol escriure-hi amb xocolata el nom de cada nen i un lacasitos a cada punta!
O fer un pastís d'aquests de galetes amb xocolata, i a cada columna de galetes escriure-hi el nom de cada nen amb alguna chuche, i així tenen el seu propi trosset de pastís, que surt com una torre de galetes amb xocolata.
A veure que et sembla.
O fer un pastís d'aquests de galetes amb xocolata, i a cada columna de galetes escriure-hi el nom de cada nen amb alguna chuche, i així tenen el seu propi trosset de pastís, que surt com una torre de galetes amb xocolata.
A veure que et sembla.

Ostres, noies, és ben complicat, això, tot en un!!
A l´escola del meu fill només hi deixen portar un munt de lacasitos perquè el nen/a que fa l´aniversari els reparteixi als companys, i com només ens deixen això, al sortir de cole cada pare/mare, fa diferents coses, el que és més divertit és que anem al parc del costat (si fa bon temps) i montem una festeta pels nens, i així es pot personalitzar més coses per la resta de nens (bosses de xuxes, globos, pintar la cara,....)
No sé, igual et dono alguna idea més,....
Que vagi bé!!!
A l´escola del meu fill només hi deixen portar un munt de lacasitos perquè el nen/a que fa l´aniversari els reparteixi als companys, i com només ens deixen això, al sortir de cole cada pare/mare, fa diferents coses, el que és més divertit és que anem al parc del costat (si fa bon temps) i montem una festeta pels nens, i així es pot personalitzar més coses per la resta de nens (bosses de xuxes, globos, pintar la cara,....)
No sé, igual et dono alguna idea més,....
Que vagi bé!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |