ON POSAR LES SABATES

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

ON POSAR LES SABATES

EntradaAutor: núvol » dl. abr. 05, 2010 8:35 am

Bon dia,

Quan el meu fill era petit les seves sabates les guardava en un calaix del moble de la seva habitació, però ara com que són més grans (26) no m'hi caben i no sé com guardar les seves sabates. Com ho feu vosaltres?

Gràcies.
madrona
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

Re: ON POSAR LES SABATES

EntradaAutor: madrona » dl. abr. 05, 2010 8:38 am

Jo ho faig a la part d'abaix de l'armari.
Guardo les capses de quan les vaig comprar i les vaig posar dins o fora segons toquen.

Si tens prou lloc també pots comprtar un sabater petit.

Bon dia!!! :***: :***:
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
Rainbow
:: tigre
:: tigre
Entrades: 724
Membre des de: ds. des. 19, 2009 8:03 am

EntradaAutor: Rainbow » dl. abr. 05, 2010 9:07 am

Nosaltres tenim dos banys, un d'ells molt gran i allà hi tenim uns pestratgets d'aquests petits de plàstic que es posen a terra o damunt d'una taula, etc (normalment son per a la cuina, per a posar la fruita) i les hi tenim allà i la veritat és que ens va super bé
Imatge

Imatge
gemma bajona
Entrades: 2
Membre des de: dc. març 24, 2010 1:04 pm

EntradaAutor: gemma bajona » dg. abr. 18, 2010 8:37 pm

Hola! Nosaltres ho hem resolt amb un animalo d'aquells tipus acordio que es pengen i queden estirats. Aquest té varis separadors i ens va super bé per a les sabates. A més a més de poder-les tenir endreçades queda bonic a l'habitació.
Nima
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Nima » dt. maig 04, 2010 11:16 am

Nosaltres tenim un moble d'aquells d'ikea (trones crec que es diu) i està penjat al passadis aprop de la seva habitació així ella mateixa s'agafa les sabates que vol perquè està posat a la seva alçada. I pel gran les té darrera la porta de la seva habitació, també les agafa ell mateix... o millor dit, les endreço jo cada dia :r) :r)
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)
ninetapetita
Entrades: 1398
Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am

EntradaAutor: ninetapetita » dt. set. 21, 2010 12:03 am

Nosaltres tenim una calaixera de plàstic dintre de l'armari, d'aquelles que venen a la secció de menatge de qualsevol gran magatzem, tipus alcampo, carrefour, leroy merlin..... va molt bé, perquè per davant és transparent i veus les sabates. Les tenim en un dels prestatges de l'armari, i pots anar comprant a mida que et facin falta, i posant-les a sobre.

A Ikea venen també uns calaixos de tela per les sabates, és un pack on venen 3 ó 4, són de color blanc i la part frontal és transparent. També deuen anar bé. Et posso l'enllaç: http://www.ikea.com/es/es/catalog/products/10118155

Els que et dic que tenim nosaltres són de l'estil però de plàstic dur, no de tela. Això sí, quan haig de ficar unes botes d'hivern, d'aquelles de canya alta, m'hi veig negra... les haig de deixar fora.
Imatge
Imatge

PANXUPACTE DE POSITIVES! HO HEM ACONSEGUIT!

:cnena: :cnen: Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie :cnen: :cnena:

I comencem la segona ronda!!! NidiaGi :cnen: :cnen: Els primers bessons positius!!!!!
petitindis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dj. set. 02, 2010 10:14 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: petitindis » dt. set. 21, 2010 7:19 pm

Nosaltres fem el mateix que la madrona. Els hi guardem a la part de baix de l'armari dins de la seva caixa.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::