Dubte sobre Polls
Dubte sobre Polls
Hola,
ja sé que hi ha un parell de posts oberts sobre els polls, però us volia fer una pregunta a les que teniu experiència.
A veure, és normal que un cop fet el tractament trobis algun bitxo viu? I si passa això al cap de dos o trs dies què faig? Li torno a fer el tractament encara que no n'hagin passat set, tal com diu el prospecte?
Uff, sóc novata en això i pitjor no ho hagués pogut fer. Jo veia que la nena gratava, però mira tu que ni se m'havia acudit que pogués tenir polls. Quan per fi hi vaig atinar ja teníem la família infestada, i no vegis de quina manera!
Ja he vist el programa QUEQUICOM i m'he aclarit una mica, però no del tot. Una altra cosa, us van bé les pintes o al final heu d'anar traient les llèmenes una per una amb els dits?
ja sé que hi ha un parell de posts oberts sobre els polls, però us volia fer una pregunta a les que teniu experiència.
A veure, és normal que un cop fet el tractament trobis algun bitxo viu? I si passa això al cap de dos o trs dies què faig? Li torno a fer el tractament encara que no n'hagin passat set, tal com diu el prospecte?
Uff, sóc novata en això i pitjor no ho hagués pogut fer. Jo veia que la nena gratava, però mira tu que ni se m'havia acudit que pogués tenir polls. Quan per fi hi vaig atinar ja teníem la família infestada, i no vegis de quina manera!
Ja he vist el programa QUEQUICOM i m'he aclarit una mica, però no del tot. Una altra cosa, us van bé les pintes o al final heu d'anar traient les llèmenes una per una amb els dits?
Re: Dubte sobre Polls
A la meva nena també n'hi vaig veure algun, però de seguida vam començar el tractament i ja els hi hem dit adéu (de moment). Els de la farmàcia van dir-nos que es podia repetir al cap d'una setmana, però abans em sembla que no. Per què no t'arribes a una farmàcia i els hi ho preguntes? Entre tractament i tractament no hi ha cap remei "casolà"?
- Espiadimonis
- :: cèrvol

- Entrades: 502
- Membre des de: dt. feb. 12, 2008 10:10 pm
El que pots fer és rentar-li ben rentat el cap i aplicar-li un tractament diferent. T'ho dic per experiència: tinc quatre fills i quan un d'ells agafa polls l'únic que se'n salva és el petit (té 18 mesos i encara és calbet, he he).
Les llemeneres que van bé són les que tenen les pues metàl·liques.
Ànims i paciència!
Les llemeneres que van bé són les que tenen les pues metàl·liques.
Ànims i paciència!
- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
El que els ofega es oli d'oliva barrejat amb una mica de essencia de lavanda, aixi els pots tenir controlats fins que passi una setmana, si en poses una goteta només i tens o tenen els cabells poc grassos ni es nota i no cal rentar-ho i en psoes una mica respatlles i apa i sino doncs en poses una micona mes mullant bé tot el cap (l'oli s'escampa molt no en calen grans quantitats) i ho deixes una mica i despres de passar el pinta cap a la dutxa!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS
Ara que hi penso... una amiga em va dir que el que feia era posar als cabells aquell desenredant blau de 2 fases (no sé si m'explico...) i pentinar força estona amb les pintes de pues estretes i per acabar ho repassava visualment.
Diu que aquest líquid va molt bé pq fa que "rellisquin" i no es puguin tornar a enganxar.
Diu que aquest líquid va molt bé pq fa que "rellisquin" i no es puguin tornar a enganxar.
Gràcies noies.
M'acabo de infestar de FILVIT champú, filvit mamá i he tornat 30 anys enrere immediatament, amb aquella ferum que fa. És que m'he trobat un minipoll i me l'he imaginat posant ous fins dissabte!
FAré això de lavanda i del suavitzant. He llegit a madrescontrapiojos.com que també va bé l'arbre de tè. Me'n vaig a l'herbolari a veure si ho té i què em diu. Després a la farmàcia a comprar pintes i demoticona (pel tractament de dissabte, que farà 7 dies).
Buff, quin agobio! És fastigós! Tinc la rentadora a tota castanya i amb aquesta me de dia no se m'assecarà res! El sofà no m'hi cap, però ja he decidit que avui ningú s'asseu al sofà, tothom en cadires.
M'acabo de infestar de FILVIT champú, filvit mamá i he tornat 30 anys enrere immediatament, amb aquella ferum que fa. És que m'he trobat un minipoll i me l'he imaginat posant ous fins dissabte!
FAré això de lavanda i del suavitzant. He llegit a madrescontrapiojos.com que també va bé l'arbre de tè. Me'n vaig a l'herbolari a veure si ho té i què em diu. Després a la farmàcia a comprar pintes i demoticona (pel tractament de dissabte, que farà 7 dies).
Buff, quin agobio! És fastigós! Tinc la rentadora a tota castanya i amb aquesta me de dia no se m'assecarà res! El sofà no m'hi cap, però ja he decidit que avui ningú s'asseu al sofà, tothom en cadires.
Nosaltres des que fem servir oli essencial d'arbre del te no hem tornat a passar per aquest calvari.... SORT!!!!
- marionaijan
- :: cèrvol

- Entrades: 545
- Membre des de: ds. nov. 28, 2009 8:55 pm
Jo n'agafo cada any a l'escola... i és una agobio. Però amb la pinta de pues metàl.liques surten que dona gust. Quan comença la calor, per pura paranoia ja em pentino amb allò. És una mica cara, però va molt millor que les de plàstic. Es queden allà travats, ous i llèmenes. Jo em faig tractament, però de petita la meva mare em feia allò d'impregnar el cap amb alcohol i embolicar-lo amb una tovallola i l'endemà em trovaba tots el piojillus a la tovallola. Després ja em rentava amb xampú de polls. És una mica heavy, però llavors era ´l'única manera de treure'ls.
També m'han dit, que amb els tractaments hem de vigilar, pq cada vegada els polls són més resiitents a aquest tipus de productes.
També m'han dit, que amb els tractaments hem de vigilar, pq cada vegada els polls són més resiitents a aquest tipus de productes.
mireiafor ha escrit:Nosaltres des que fem servir oli essencial d'arbre del te no hem tornat a passar per aquest calvari.... SORT!!!!
i a on es compra això?
i com s'utilitza? i en quina freqüència?
A veure si em sé explicar.....
Tots els productes de farmàcia no fan rés.... o això diuen, s`hi han acostumat a aquestes olors. El petit em va agarfar l'any passat (fins llavors no havia vist mai un poll) i va ser l'ùnic de la guarde.. tot un trauma!. VAig provar de tot, filvit, el antes, el después... rés. fins que vaig donar al "Quassia amara" mano de santo!... es una espuma natural, el rentes amb això i pinta... no es pot fer abans del que et diuen perque no serveix de rés... poden sortir als 5 dies dels ous. per això en veus de vius, però no passa rés.. el que has de fer es pasar la pinta, matí ,tarda, nit... i així ttels emportes. El que va molt bé tambié, es una pinta electrica... que si en troba un viu el mata (se sent com un "chispazo", una corrent ) jo el tinc i si hi ha cartes de que hi han polls al cole els hi paso aquesta pinta per si en tenen algún de viu. Però un cop els té es pinta, pinta i repelents.
Un altre cosa que m'ha funcionat i que els hi poso dia si, dia no.... de la casa Klorane hi ha un desenredant amb olor a fruites que una mare de guarde em va dir que anava de conya, amb aquest producte els hi posos unes gotes d'esencia arbol de té i diuen que aquesta olor no els hi agrada.... Si tens nena dons cintes, cues i cabells agafats.
Ah, i tot a la rentadora cada dia..... els peluxos a fòra al sol o també rentadora-secadora.... i aspiradora a tope!
sort!
Tots els productes de farmàcia no fan rés.... o això diuen, s`hi han acostumat a aquestes olors. El petit em va agarfar l'any passat (fins llavors no havia vist mai un poll) i va ser l'ùnic de la guarde.. tot un trauma!. VAig provar de tot, filvit, el antes, el después... rés. fins que vaig donar al "Quassia amara" mano de santo!... es una espuma natural, el rentes amb això i pinta... no es pot fer abans del que et diuen perque no serveix de rés... poden sortir als 5 dies dels ous. per això en veus de vius, però no passa rés.. el que has de fer es pasar la pinta, matí ,tarda, nit... i així ttels emportes. El que va molt bé tambié, es una pinta electrica... que si en troba un viu el mata (se sent com un "chispazo", una corrent ) jo el tinc i si hi ha cartes de que hi han polls al cole els hi paso aquesta pinta per si en tenen algún de viu. Però un cop els té es pinta, pinta i repelents.
Un altre cosa que m'ha funcionat i que els hi poso dia si, dia no.... de la casa Klorane hi ha un desenredant amb olor a fruites que una mare de guarde em va dir que anava de conya, amb aquest producte els hi posos unes gotes d'esencia arbol de té i diuen que aquesta olor no els hi agrada.... Si tens nena dons cintes, cues i cabells agafats.
Ah, i tot a la rentadora cada dia..... els peluxos a fòra al sol o també rentadora-secadora.... i aspiradora a tope!
sort!
dRIM ha escrit:mireiafor ha escrit:Nosaltres des que fem servir oli essencial d'arbre del te no hem tornat a passar per aquest calvari.... SORT!!!!
i a on es compra això?
i com s'utilitza? i en quina freqüència?
Nosaltres ho fem servir com prevenció. Es compra a qualsevol botiga de productes naturals i després s'afegeix als pots de xampú. Jo en poso unes 30 gotes dintre de cada xampú i llestos. El tinc sempre a casa i quan compro un xampú nou li afegeixo les gotes ja per sistema, no només als dels nens sinó als meus també. A l'estiu descanso perquè com no van al cole no hi ha risc de contagi i a més em fa l'efecte que així els polls no s'acostumen i no perd efectivitat.
Ho fem servir des que la meva filla amb 3 anys va agafar una infestada bestial perquè jo no tenia ni idea de com anava això dels polls i quan em van passar una nota del cole i em vaig posar a buscar ja estava plena. Vam fer el tractament normal i després com prevenció l'oli essencial d'arbre del te, i des d'aleshores ja poden venir notes del cole que no hem agafat ni una vegada
Diuen que també es pot fer servir com tractament de xoc quan ja tens polls, però això ja no t'ho puc garantir
Hola, jo no tinc nens encara, però treballava en una pelu i això era el que feiem alguna vegada que ens havia vingut algú amb polls (també ho havia fet a casa quan era peque).
Primer suavitzant (com ja t'han dit, a dojo, posani força i els hi pentines bé. Veruàs que en cau algun a la banyera o a la pica.
Pas dos, alcohol: tot el cap ben empapat, i després una bossa al cap o un gorro de dutxa si en tens. Si ho vols fer més efectiu, passa-hi el secador.
Pas tres, productes de farmàcia: sabó de rentar el cap, colònies i pintes de pues.
Primer suavitzant (com ja t'han dit, a dojo, posani força i els hi pentines bé. Veruàs que en cau algun a la banyera o a la pica.
Pas dos, alcohol: tot el cap ben empapat, i després una bossa al cap o un gorro de dutxa si en tens. Si ho vols fer més efectiu, passa-hi el secador.
Pas tres, productes de farmàcia: sabó de rentar el cap, colònies i pintes de pues.
mireiafor ha escrit:
Nosaltres ho fem servir com prevenció. Es compra a qualsevol botiga de productes naturals i després s'afegeix als pots de xampú. Jo en poso unes 30 gotes dintre de cada xampú i llestos. El tinc sempre a casa i quan compro un xampú nou li afegeixo les gotes ja per sistema, no només als dels nens sinó als meus també. A l'estiu descanso perquè com no van al cole no hi ha risc de contagi i a més em fa l'efecte que així els polls no s'acostumen i no perd efectivitat.
Ho fem servir des que la meva filla amb 3 anys va agafar una infestada bestial perquè jo no tenia ni idea de com anava això dels polls i quan em van passar una nota del cole i em vaig posar a buscar ja estava plena. Vam fer el tractament normal i després com prevenció l'oli essencial d'arbre del te, i des d'aleshores ja poden venir notes del cole que no hem agafat ni una vegada![]()
Diuen que també es pot fer servir com tractament de xoc quan ja tens polls, però això ja no t'ho puc garantir
Gràcies, ho provarem!
Noies,
sembla que el calvari ja acabat. Uff, ha sigut horrorós. Ara ja tinc tots els xampús amb gotetes d'arbre de te, a veure si és cert i no en tornem a agafar durant una bona temporada!
Per cert, tenir polls haura de desgravar o alguna cosa així. Carai, quin "sablasu", entre la pinta, el filvit, l'espuma, la demoticona, l'oli d'arbre de te, un xampú que em van encolomar a l'herbolari...déu n'hi do!
Edito per agrair les vostres respostes!
sembla que el calvari ja acabat. Uff, ha sigut horrorós. Ara ja tinc tots els xampús amb gotetes d'arbre de te, a veure si és cert i no en tornem a agafar durant una bona temporada!
Per cert, tenir polls haura de desgravar o alguna cosa així. Carai, quin "sablasu", entre la pinta, el filvit, l'espuma, la demoticona, l'oli d'arbre de te, un xampú que em van encolomar a l'herbolari...déu n'hi do!
Edito per agrair les vostres respostes!
He trobat aquest video del Quequicom de TV3 i parla sobre els polls.
http://www.tv3.cat/videos/982239
http://www.tv3.cat/videos/982239
nbadeli ha escrit: Ara ja tinc tots els xampús amb gotetes d'arbre de te, a veure si és cert i no en tornem a agafar durant una bona temporada!
Tens tota la raó!!

Com diu la mireiafor lo millor l'oli essencial del arbre del te,la meva filla gran en va agafar un cop i te el cabell molt llarg,la pobre nomes pensar el tallarli el cabell es possava a plorar,em van comentar a la casa d'herbes lo del oli,que quant en tens ,es possar directament l'oli al cap un bon massatge i deixarlo actuar una mitja hora mes o menys,tapat,dons increible va anar super be,despres cada dia ,ja vaig possar al sabo de diari les gotes que pertoquen i cada dia rentada amb el sabo i ni un poll mes ,van marxar molt rapid,crec que es el mes eficaç que he trobat fins ara.
hola!algú ha provat amb vinagre??
La meva filla ara en té i estic desesperada perquè li vaig comprar una cosa d'aquestes de farmàcia OTC (li vaig posar ahir nit)i aquest matí li he estat mirant i encara en té!!!!Ella té el cabell força llarg i a més en té molt i o el producte és un enganyabobos o amb aquests cabells costen molt més de matar. Jo no li vull tallar el cabell i porto hores d'inspecció i això és un no acabar.
El tema de l'alcohol com va?alcohol rebaixat o no i quanta estona s'ha d'estar al cap?algú ho ha fet amb vinagre?
La meva filla ara en té i estic desesperada perquè li vaig comprar una cosa d'aquestes de farmàcia OTC (li vaig posar ahir nit)i aquest matí li he estat mirant i encara en té!!!!Ella té el cabell força llarg i a més en té molt i o el producte és un enganyabobos o amb aquests cabells costen molt més de matar. Jo no li vull tallar el cabell i porto hores d'inspecció i això és un no acabar.
El tema de l'alcohol com va?alcohol rebaixat o no i quanta estona s'ha d'estar al cap?algú ho ha fet amb vinagre?
El vinagre va molt bé per matar i desenganxar els ous però crec que no mata els polls (no estic segura). La meva filla la primera i única vegada que va agafar polls en tenia tants que no van marxar amb el primer tractament i com a les instruccions posava que no es podia repetir abans de 7 dies, durant aquesta setmana el que feia era rentar-li el cap cada dia, posar-li una loció que portava vinagre i després pentinar amb la pinta especial per treure els polls. Cada dia rentava la roba del dia anterior, el coixí del llit, o altres coses que pogués tocar amb el cap (era hivern o sigui que també rentava gorros, etc.). Als 7 dies vaig repetir el tractament i aquesta vegada sí que van acabar de marxar els que quedaven.
Diuen que els polls adults poden posar una mitja de 10 ous diaris

Diuen que els polls adults poden posar una mitja de 10 ous diaris
Hola!
volia dir-vos que en pocs dies vem "desparassitar" el cap de la Júlia, i el que em va anar molt i molt bé va ser el vinagre de poma.
També haig de dir que els productes farmacèutics per polls són, per mi, una estafa, perquè apart de ser molt cars, no funcionen, a la meva filla no li va funcionar, i després parlant-ho amb ma germana, és mestra d'infantil, em va dir que era bastant comú que NO funcionés perquè els polls s'han fet immunes a aquests tractaments (llàstima que quan va passar ella era fora, sino ja ni ho hagués comprat!!)
Com diu la Mireiafor, el vinagre no mata els polls, mata les llémenes, però als polls els deixa força K.O, i amb la llemenera els acabes arrossegant a tots.
Jo el que vaig fer és, matí, tarda i nit, repassar ben bé una hora tot el cap, treient manualment llèmenes i el que trobés.
Durant 3 dies, alhora de la dutxa, empapava el cabell de vinagre de poma i li posava un gorret durant mitja hora, després li rapallava i li rentava amb sabó normal i suavitzant. Estant el cabell mullat tornava a passar la llemenera i m'emportava tots els "hostes".
Després de fer això durant 3 dies, ja no veia res, ni polls ni llèmenes, però vaig estar posant-li al cap (al matí quan la pentinava) una reducció d'aigua i vinagre (com si fos colònia), això fins a la setmana.
Espero que si us torneu a trobar amb polls, us vagi igual de bé, perquè és una manera ben natural i econòmica d'acabar amb ells!!
volia dir-vos que en pocs dies vem "desparassitar" el cap de la Júlia, i el que em va anar molt i molt bé va ser el vinagre de poma.
També haig de dir que els productes farmacèutics per polls són, per mi, una estafa, perquè apart de ser molt cars, no funcionen, a la meva filla no li va funcionar, i després parlant-ho amb ma germana, és mestra d'infantil, em va dir que era bastant comú que NO funcionés perquè els polls s'han fet immunes a aquests tractaments (llàstima que quan va passar ella era fora, sino ja ni ho hagués comprat!!)
Com diu la Mireiafor, el vinagre no mata els polls, mata les llémenes, però als polls els deixa força K.O, i amb la llemenera els acabes arrossegant a tots.
Jo el que vaig fer és, matí, tarda i nit, repassar ben bé una hora tot el cap, treient manualment llèmenes i el que trobés.
Durant 3 dies, alhora de la dutxa, empapava el cabell de vinagre de poma i li posava un gorret durant mitja hora, després li rapallava i li rentava amb sabó normal i suavitzant. Estant el cabell mullat tornava a passar la llemenera i m'emportava tots els "hostes".
Després de fer això durant 3 dies, ja no veia res, ni polls ni llèmenes, però vaig estar posant-li al cap (al matí quan la pentinava) una reducció d'aigua i vinagre (com si fos colònia), això fins a la setmana.
Espero que si us torneu a trobar amb polls, us vagi igual de bé, perquè és una manera ben natural i econòmica d'acabar amb ells!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |