Esmorzar a l'escola
Esmorzar a l'escola
El meu fill quan es lleva li costa esmorzar; és més, no li entra res i no menja fins passat una estona. Aquest nou curs, a l'escola m'han comentat que a l'hora del pati han de portar alguna cosa perquè dinen més tard (a P-3 dinaven a les 12 h. i ara a les 13 h.). D'una banda penso que si menja alguna cosa sobre les 8 h i a les 10 h una altra vegada, a les 13 h no tindrà gana per dinar; d'altra banda si quan arriba l'hora del pati el meu fill no porta res per esmorzar serà l'excepció. Em comenten que a les 8h li doni entrepà i a les 10 h li posi alguna cosa lleugera com galetes, iogurt, peti, etc., però ja aguantarà un iogurt o peti tanta estona sense estar a la nevera, li hauré de portar cullera, sucre....ho trobo poc pràctic, no?
Si us plau, com ho feu vosaltres? Quins esmorzars els prepareu? Què s'emporten a l'escola que sigui pràctic?
Gràcies.
Si us plau, com ho feu vosaltres? Quins esmorzars els prepareu? Què s'emporten a l'escola que sigui pràctic?
Gràcies.
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Re: Esmorzar a l'escola
Li agraden els minibabybel?
Ho dic per que es còmode, aguanten bé fora de la nevera i si en menja un o 2 tampoc li ha de treure la gana no?
Si t'han dit iogurt potser es que tenen nevera, pots preguntar. I si no sempre tens també la opció de comprar-los ensucrats o també els danonino street, que son com sobrets amb pitorro que si apretes surt el petit suisse i no s'embruten tant per que no fa falta cullera.
Ho dic per que es còmode, aguanten bé fora de la nevera i si en menja un o 2 tampoc li ha de treure la gana no?
Si t'han dit iogurt potser es que tenen nevera, pots preguntar. I si no sempre tens també la opció de comprar-los ensucrats o també els danonino street, que son com sobrets amb pitorro que si apretes surt el petit suisse i no s'embruten tant per que no fa falta cullera.
La Lia ja és tota una princesa!
Hola,
el meu nebot des de P3 que quan es lleva esmorza un bibi amb cereals i a l'hora de pati ( sobre les 10- 10'30) menja mig panet d'aquells mini i un actimel ( el iogurt aguanten unes hores fora la nevera, no els passa res).
Jo treballo en una escola i és millor estalviar culleres i sucres. Imagina 25 nens/es amb culleres i sucres tots alhora , la mestra acaba boja.
el meu nebot des de P3 que quan es lleva esmorza un bibi amb cereals i a l'hora de pati ( sobre les 10- 10'30) menja mig panet d'aquells mini i un actimel ( el iogurt aguanten unes hores fora la nevera, no els passa res).
Jo treballo en una escola i és millor estalviar culleres i sucres. Imagina 25 nens/es amb culleres i sucres tots alhora , la mestra acaba boja.

LLoguem casa de poble a Blanes i pis a LLança : viewtopic.php?f=61&t=30010
- nataespessa
- :: puça

- Entrades: 40
- Membre des de: dl. març 22, 2010 2:52 pm
Hola! dons mira, el meu fill gran des de p3 que li poso fruita, un dia trossos de poma, una altre dia de pera, plàtan... 
Jo treballo a una escola i només els deixem portar pa amb alguna cosa, fruita o cereals.
Els nens i nenes mengen a la classe i és més per potenciar uns hàbits que no pas pel que mengen. Anar a buscaar l'esmorzar al penjador, esmorzar asseguts, guradar el tuper i la bossa un cop han acabat i netejar-se la taula.
Sempre insistim que han de portar poca coseta. Hi ha nens que porten el gran entrepà i pobrets llavors no tenen ni temps de jugar. També hi ha qui aprofita per posar al nen allò qu eno li agrada i no acaben mai més.
Aquest any començarà el meu nen a escola a P3 i crec que cada dia aniré variant. Algunes idees:
- Triangle de pa de motlle amb nutella, pernil dolç, formatge, mantega i sucre, mantega i mel,...
- Palets de pa amb xocolata, formatge (minibabybel, kiri, caserio...)
- Trossets de fruita
- Una mica de fruits secs
- Un grapadet de cereals
- Torradetes d'arròs, blat de moro,...
Espero haver-te ajudat!
Els nens i nenes mengen a la classe i és més per potenciar uns hàbits que no pas pel que mengen. Anar a buscaar l'esmorzar al penjador, esmorzar asseguts, guradar el tuper i la bossa un cop han acabat i netejar-se la taula.
Sempre insistim que han de portar poca coseta. Hi ha nens que porten el gran entrepà i pobrets llavors no tenen ni temps de jugar. També hi ha qui aprofita per posar al nen allò qu eno li agrada i no acaben mai més.
Aquest any començarà el meu nen a escola a P3 i crec que cada dia aniré variant. Algunes idees:
- Triangle de pa de motlle amb nutella, pernil dolç, formatge, mantega i sucre, mantega i mel,...
- Palets de pa amb xocolata, formatge (minibabybel, kiri, caserio...)
- Trossets de fruita
- Una mica de fruits secs
- Un grapadet de cereals
- Torradetes d'arròs, blat de moro,...
Espero haver-te ajudat!
Al igual que la DANU/), teballo en un escola i em trobo en la mateixa situació amb els esmorzars. El que portin a l'escola ha de ser un "tentempie", no pas el primer esmorzar del dia. I estic d'acord amb els exemples d'esmorzars que ha donat la danu79. Jo descarto lo dels iugurts, actimels i petit suisse d'aquests que es xuclen.
Moltes gràcies a totes!!! M'heu donat algunes idees que jo no havia tingut en compte, ja les hi estic posant a la pràctica.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |